2021年11月27日星期六

腎病貓護理-打皮下水

為腎病貓打皮下水係腎病貓護理其一必經階段,

 我第一次打皮下水係3年前為妹頭打, 

妹頭曾係cccp流浪貓, 可能因為信任我, 不算太難處理, 

但妹頭不肯接受force feed任何食物、水, 每隻貓不同,只能盡力賞試。

來到今天, 我早、晚幫肥仔打水,

肥仔剩下的日子不多了,樂觀的也只有以月計的日子,

 但牠仍是肥仔,在我護理下沒有瘦到, 不是浪得虛名, 

有7kg以上, 可惜外強中虛, 兩個月前驗血去到腎衰三期(的中期), 

現時已急速衰退, 可能到三期(的末期)、甚至四期。

上年暫托的巨腸症老貓, 在我家活了13個月才離世, 

比原估計兩星期賺了很多, 後期的護理的確令我疲累。

休息了一個多月, 我幫cccp義工接手一隻在街生活了約14年的老貓,

因為受傷、消瘦被捉留院, 出院後需要護理, 無處可去, 

義工在家照顧了一個多月,情況不斷惡化,打唔到水, 血尿不停, 

我嘗試接手善終,已經近4個月, 

在不斷嘗試後,兩個月前已能一人獨力打水,

 老貓暫時情況穩定, 雖然血尿仍不斷,

睇過多次醫生、檢查、化驗, 不能係源頭止血, 

只能希望外來輔助品趕得上流失, 見步行步。

除了勇氣, 打水時我借助了頭罩、毛巾, 肥仔當然不需要這些輔助品,

下針前, 貓仍會咆哮、fee、掙扎, 下針後會鎮定下來。



將水吊高有助落水速度、穩定, 家中如果搵唔到適合位置吊水, 

可以用浪衫的丫叉吊水, 將丫叉綁在可以依靠的地方, 

我將丫叉綁在籠邊, 方便我放貓入籠打水。

8 則留言:

  1. 一切都只能盡做
    卡B你有無限的愛
    時間,體力,金錢
    出得就盡出吧……

    回覆刪除
    回覆
    1. 各人各貓又同, 純參考
      我從其他的blog, website學左不少, 特別係細微行為、表徵, 獸醫也未必知, 所以寫出來, 希望可以幫到有需要的毛孩
      例如肥仔近尾背的頭皮係dehydration的徵狀, 比起用pinch層皮(極主觀)更準確

      刪除
  2. 你已經做得好好, 好有愛心

    回覆刪除