2016年8月14日星期日

落難細路仔

親戚出門又再有求,靚仔細路又來我家寄宿,
講明困籠,肥仔的大爺、妒忌、霸道、歇斯底理抗拒脾性,冇貓有,
只有妹頭抵得諗,日挨身夜挨頭,不怕日日吃檸檬,
經過多時肥仔最終勉強收貨

靚仔已來了多日,肥仔變身保安,
日日夜夜不停巡邏,徘徊籠前fee, 鬆尾,或坐在籠前瞓,
甚至伸手入籠打靚仔,不放心地盤被侵佔
我曾放靚仔出籠行一陣,被肥仔𥄫到,
即時衝前打、咬靚仔,靚仔避走入籠避難

5.26pm, 接近晚餐時間,三貓入廚房等吃,妹頭打頭陣

一分鐘之後,輪到肥仔,大家可見分別

每次拿出此籠,思緒不斷,
此籠是2009年3月為準備收養卡樂b而購買,
去年3,4月靚仔來寄宿,卡樂b仍在生,轉眼卡樂b已離開一年了

21 則留言:

  1. 咁剩係放靚仔出o黎同妹頭玩囉

    回覆刪除
  2. 靚仔有妹頭陪吓冇咁悶, 會唔會試吓先隔開肥仔, 再放靚仔出嚟同妹頭玩吓?
    咁快就一年8->

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚仔今次只寄宿一星期,我沒有投放時間等各貓適應,要出關起碼要一個月適應期,仲要有計劃訓練肥仔,我上年用了一個月早、晚兩次訓練肥仔,妹頭才能在一個月後出關
      卡樂b已走了一年, 我仍經常想起佢

      刪除
  3. 妹頭係親善大使, 性格乖巧又堅韌 :-bd....放靚仔出嚟同佢玩下啦, 無咁悶嘛 !
    呢個肥仔方包大醋罈, 有時真係幾惡C, 真係要睇住佢, 唔好俾佢咬傷靚仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭由頭到尾冇fee過靚仔,是個親善大使,靚仔只留一星期,昨日已急急腳送走還佢自由
      肥仔雖已是伯伯級,仍好兇狠,打交冇得輸

      刪除
  4. 是否英短公貓都系咁::vv4049

    回覆刪除
    回覆
    1. 似乎幾多英短貓公都是性格貓,不過我將來也不會再買寵物,肥仔是last one la

      刪除
  5. 成日困笼好惨::kk3037 ,试下困住肥仔等靓仔出嚟松下

    回覆刪除
    回覆
    1. Good idea!
      靚仔昨日已回家,其實家有惡貓,我不太想收留寄宿貓,肥仔本身變得更暴躁,除非聽從trainer 意見慢慢疏導肥仔,但主人要投入時間配合才可行

      刪除
  6. 如果時間不長的話,可以叫親戚找cat sitter或信得過的人上門餵貓清貓砂嗎?那樣對靚仔也會較好
    我同意英短是性格巨星,我隻肥野都是霸道同有脾氣的,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 親戚是退休人士,平時好慳,冇人得閒日日上門,有我暫託,慳得就慳
      暫時未見過有英短肯被抱多一陣,我要同肥仔不停舞動雙腳,佢先肯被攪一輪

      刪除
    2. 哈哈你形容得好好笑,我老公話抱肥野要以暴易暴,強勢而霸氣地抱實佢,佢就會投降 XD

      刪除
  7. 肥仔好有霸氣, 睇片時我想起殺手雄 XD
    妹頭真係百分百親善大使

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔有D似未受傷之前的貓霸王,乜貓都用武力鎮壓對付
      妹頭係世界女,可惜我家兩貓都是性格巨星

      刪除
  8. 靚仔唔驚咩?始終係陌生地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一日驚,之後冇驚啦,基本上靚仔好善良親人,不過不愛抱抱

      刪除
  9. 哎呀 ~ 肥仔咪蝦貓la ::ww6066

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔死性不改,佢月尾10歲啦,改不了,希望佢打少D細b婆婆

      刪除
  10. 肥嘢行埋籠度果股殺氣, 嚇到靚仔縮低, 高度戒備10號風球打埋黎::ee5042

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你都見到,果股殺氣加兇惡眼神,貓見貓怕,佢一出此眼神,唔使出手打,D貓已散水,以前卡樂b一見佢變臉,即懂得避走,但呢招對妹頭唔多使得

      刪除