2016年8月21日星期日

遇上牠

昨天傍晚跑步時遇上牠,我不怕牠,繼續跑前,
但牠怕我,見到我後急急腳跑上路傍山邊逃避

由4月初開始用app記錄跑步,至今已跑了超過550km, 
跑鞋底已蝕了很多,遲D要更換啦,
約一個月前終於啲起心肝稍稍控制飲食,少咗暴食,
一星期有幾餐吃菜加蛋白質食物,
但仍會吃甜品和其他喜愛的食物,澱粉質不可少,
體重下減了超過5磅,
歲月摧人,樣子、皮膚、白髮全不由我控制,
只有體重可以自己控制,但要逆轉歲月對體重、肌肉的殘蝕,絕對逆流而上

20 則留言:

  1. 我都肥咗好多呢,但又懶,屋企嗰個又唔比我減食:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔懶得架,同枱吃飯好難控制,少人又難煮飯,我大部分時間自己開飯,較易控制慾望

      刪除
  2. 照鏡時又見自己老左啦, 天命難違

    回覆刪除
    回覆
    1. 面部保養下可以推遲少少,不過呢樣我冇做,因為太多戶外運動,做咗冇乜用

      刪除
  3. 減肥應該會係我嘅終身職業::uu7007

    回覆刪除
  4. 隻野豬都幾大隻下, 好彩唔會衝落嚟
    卡b好犀利 ~跑了超過550km, 仲減了超過5磅 :-bd

    回覆刪除
  5. 我连体重都控制唔到::uu7007

    回覆刪除
    回覆
    1. 運動你有做,有冇控制下diet?

      刪除
    2. 我單靠運動唔多work, 只是冇增磅,要減就要間中吃下草(菜)

      刪除
  6. 個隻係野豬?
    我覺得樣、皮膚都可以俾錢去保養,但白髮真係控制唔到,如果我唔染個頭已半白啦><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係野豬
      每個人各有執著地方,我不知點解咁怕肥,我已冇出街做皮膚treatment,仍有療程在醫生處多年冇用,做咗要小心防曬唔見得陽光,好麻煩,唔啱我呢D急性子又做戶外運動的人,我一世人未曾染髮,睇怕遲D要向現實低頭

      刪除
    2. 野豬唔會主動攻擊人, 係人趕盡殺絕! 我很瘦40kg~5呎, 但不健康, 一向容貌比真實年輕10+載, 45歲後不想照鏡, 咎由自取!所以要養生保安康!

      刪除
    3. 城市人對野豬多誤解, 我會吸收下多D常識, 唔想變低能無知婦人
      身體健康絕對放首位
      我有5'4", 最瘦時45kg, 自己見到個樣都唔開胃, 人干咁
      現時目標48kg, 近年堅持運動,前手臂、hip 、肌肉結實, 欠腹肌、bye bye肉鍛鍊

      刪除