2014年7月12日星期六

卡樂b半年覆診

一個月前預約今日帶卡樂b覆診、補充每日服吃的腎病藥,順便帶細b婆婆年檢打針。
去程左右肩各一貓乘搭公共交通工具,細b全程沒有哼一聲,上了車就閉目養神去,
卡樂b細細聲叫了幾聲,安撫了幾下又收聲,
只有牠們這樣合作才能乘搭公共交通工具。

卡樂b至今病況穩定,不用加強控制病情的藥,
醫生告知有只更強的藥面世,如病況惡化,可以加入新藥控制病情。
卡樂b不愧是隻公關貓,連護士、醫生都頂不住佢的熱情招呼。

細b健康壯態好好,我直覺牠是三貓中最好,雖然年紀最大

我不好意思在診所影相,怕影響醫生、護士工作。

睇完醫生,好在爸爸公幹回港車埋我地三仔毑返歸,
一上車冇得午睡的卡樂b疲態盡露。


順便由診所行去買BBQ介紹的檸檬醬,加一樽排骨醬,
啱晒講效率、又唔多識煮食的我, 
設有$1回樽服務,不是因為$1,而是少一個玻璃樽去了堆填區,
我like, 會拿回去循環再用。
其實我一向有做玻璃回收,在居住地區未有玻璃樽回收箱時,我會攜帶洗乾淨了標貼的玻璃樽往返工地區收集箱棄置,現在我居住區也有玻璃收集箱, 不用我再king king kong kong 運樽。

40 則留言:

  1. 咁快d試下喜唔喜歡這隻醬啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日星期日會試檸檬醬, 剛才砍隻鴨時, 雞手鴨腳, 搬去廚房地下砍, 岀哂汗, 有d下不了手, 想多了, 所以平時只買超市已處理好的豬、鷄肉
      昨日買的時候, 好似事頭婆的人教我用檸檬醬搽面包, 我又會試下

      刪除
  2. 攞樽去回收, 我俾十個萬 like 你 b^^d

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在很少商鋪肯回收盛器, 因為沒有經濟效益, 如果商鋪有心支持環保, 我一定舉腳支持, 我家離九龍醬園其實很遠, 我會趁去中環時回樽
      另外現時也有光管、慳電膽回收點, 我也有做回收, 因此類產品帶有太多對人體有害化學物質

      刪除
    2. 仲有電池, 我都覺得唔好就咁扔, 要回收

      刪除
    3. 不過暫時只回收充電電池, 干電池唔紋收

      刪除
  3. 我成日都想搵呢隻玻璃樽
    好彩貓喵們無咩事,身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻玻璃樽用膠蓋, 適合放咸柑桔
      希望三貓長壽健康, 不枉一生做貓

      刪除
  4. 回覆
    1. 三貓中細b最定, 就算驚, 不會叫出聲, 我多選擇後座, 盡量不影響他人, 卡樂b有時會伸頭出來打探

      刪除
  5. 你隻貓什麼問題要食腎病藥的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b三年半前確診患上一種遺傳腎病, "多囊性腎病", 此病也發生在人類身上, 腎細胞不停死亡, 令腎失去功效, 沒法醫治, 除了換腎, 聽聞美國有獸醫幫動物做換腎手術, 香港未聽過

      刪除
  6. 妳一人帶兩貓出街?去程仲要搭公眾交通工具tim,勁!
    我同的細B出街一定打的,因為佢嘈到拆天

    回覆刪除
    回覆
    1. 我三隻貓中岀街最嘈是最肥個隻, 但都只限於由入袋至到街上, 跟住收聲, 回到管理處又嘈過, 我的結論是佢只會在熟悉環境嘈
      我自少獨立行事, 一日體力許可仍會帶牠們乘搭交通工具

      刪除
  7. 玻璃樽回收,最近我住的屋苑也有了,很開心:)
    1人两貓坐公車,服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我每次棄置玻璃樽好罪疚, 但又收藏唔到咁多, 有d合用的玻璃樽我會保留, 我現在都有半柜玻璃樽
      要兩貓合作才可行, 驚青bill no way la

      刪除
  8. 我呢树唔可以带猫狗坐公共交通工具::kk3050

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港就算放入袋、籠都唔得, 除了導盲犬

      刪除
  9. 貓貓健康Good,環保Good::mm1549

    回覆刪除
  10. 寶貝健康……那就太好了……
    我家最近也多了玻璃回收,我也覺得很好……

    回覆刪除
    回覆
    1. 好慶幸, 卡樂b同期的病友走晒啦, 佢仍精神奕奕
      希望你也能支持回收玻璃樽

      刪除
  11. 卡樂 b & 細 b 婆婆都好叻::vv4063

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂 b 係診所檯面碌地沙, 搞到人人發笑, 醫生話佢唔知自己有病, 很快樂過日子
      細b 似貓界邵爵士

      刪除
  12. 健康最重要........細b,卡樂b叻叻
    卡b 媽我屋苑都有回收箱架, 而且都好齊全吓....有電池,玻璃,金屬,紙張,塑膠 & 衣服, 我都有弄乾淨先放入箱::ww6080

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b,卡樂b身體健康, 如果我岀門唔使心掛掛
      囉囉, 好開心聽到你咁支持環保回收, 參予得多, 我的物慾很低

      刪除
  13. ::oo2003 小朋友健康最重要。
    我住的屋苑有定期回收設施,所以我會儲起洗乾淨ge玻璃樽,慳電胆等等 ::vv4014
    玻璃樽仲有個用途,就係用嚟種小型植物,好靚gar ::vv4059

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果識整, 可以將玻璃樽轉化成很漂亮的裝飾物、容器, 我在外國見過多次, lu媽你咁有天份, 難不倒你

      刪除
  14. 禾屋苑最近半年才有玻璃瓶回收箱, 方便好多,其他電池光管還未有,香港環保署要加把勁, 未做好回收就唔好成日講垃圾徵費!
    卡B媽&卡B&細B::oo2082

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝系你讚賞吖
      暫時回收光管、慳電胆地點有限, 你可參考以下回收點近唔近你居住區
      https://www.wastereduction.gov.hk/chi/household/flrp_detail.htm#where
      電池回收點
      https://www.wastereduction.gov.hk/chi/workplace/rechargebattery_detail.htm#where

      我支持垃圾徵費, 因為大部分人無論點樣通過教育也不願改變行為習慣, 只有經濟誘因才能令其改變

      刪除
    2. 唔該卡B媽, 這網頁很有用, 我都支持垃圾徵費, 但要方便市民和資助回收廢棄物的企業, 收費要公平:多垃圾多付, 整棟大夏收係冇用, 好怕呢個正苦怕麻煩做D唔做D(包括收費), 辛辛苦苦分類, 佢一個唔該因冇回收公司要而掉去堆田,

      刪除
    3. 對吖, 我也反對按整棟大廈收費
      現時塑膠回收率最低, 但我也照分類, 是種生活習慣, 也希望可以去到回收商處

      刪除
  15. 嘩~一人背2隻貓出街真係勁::_1626
    重要佢地咁合作真係冇得頂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家三貓都可以乘公車不出聲, 係我無法一拖三, 最多一拖二

      刪除
  16. ::cc4150 ::cc4151
    卡樂b 叨仔, 細b 好野

    回覆刪除
  17. 得知卡樂B體檢ok,病況穩定,真安心。 貓地真合作,搭車唔出聲,抵錫!:-*

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b真係好叻仔, 日日食藥算合作, 捱咗三年半啦
      三貓岀街唔係好驚青, 雖然有d緊張

      刪除