2014年7月6日星期日

Would u cook for your cats?

這些照片是年初在澳洲超市影的, 選擇不少, 價錢也不便宜, 
證明有一定的需求, 相同的產品在香港未必有市場, 畢竟兩地生活模式極不同,
我亦未必購買, 一不夠時間, 二是三貓唔like, 
曾蒸雞柳、魚、鮮蝦給三貓吃, 除了蝦,  雞柳、魚冇貓肯吃, 
只好拿去給流浪貓吃, 流浪貓吃得津津有味,
 是三貓嘴叨亦或是市面上的貓糧已加入各種調味令貓咪愛上? 
雖然蒸蝦三貓好like, 但自從卡樂b患腎病不能再吃, 我沒有再煮給三貓吃啦。





28 則留言:

  1. 如果貓地肯食,我都會整俾佢食o既

    回覆刪除
  2. 除了蝦, 雞柳、魚冇貓肯吃
    same here
    奇怪在於細佬+瞄瞄都唔食

    回覆刪除
    回覆
    1. 費解::vv4049 , 相信他牠們已習慣現成貓糧的味道, 反而不習慣吃回較天然白的食物

      刪除
  3. 我哋每日都煮魚俾屋企猫&流浪猫食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你家四寳好幸福吖
      我細個養貓也是煮魚+白飯, 記得每星期日往街市買幾斤"狗棍", 煮一大煲放入雪柜中, 每次攞兩條加飯又一餐

      刪除
    2. 屋企嘅猫只食魚,冇加白饭好耐LU…楼下猫口众多,唔加饭就肯定食穷我

      刪除
    3. 我唔识果种魚嘅中文名,下次有机会影俾妳睇…佢哋试过好多种魚,有时同一个family嘅魚,但太大条唔食、偏身嘅唔食、黑嘅唔食、唔夠新鲜嘅唔洗讲、煮嘅程度要啱啱好---煮太耐or煮唔夠耐唔食…有时我老公一星期要走几个街市揾佢哋嘅魚::uu7167
      有时搞到我老公撞火,就鬧佢哋话要掟晒佢哋落街,但第二朝仍然一早起身去揾魚::uu7042

      刪除
    4. 仲有…佢哋嫌伙食唔好嘅面口好难睇…面黑黑,叫唔采,无精打采,成日瞓::_2439

      刪除
    5. 你兩公婆寵壞四寶, 四寶好幸福吖

      刪除
  4. 以前係香港, 我家貓貓日日都食貓魚, 我地仲折完骨俾佢嘆

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個時街市魚檔一定有"狗棍", e+好少見, 一定攞晒去打魚蛋

      刪除
  5. 我唔會煮...因為開罐罐夠方便, 費事食到嘴刁刁啦~
    不過大貓都腎仔有事, 都一定要食處方糧....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都決定唔再煮俾貓地吃啦
      好在你只有一貓, 我三貓三種糧

      刪除
    2. 咁又係, 真係搞到頭都痕埋...

      刪除
  6. 如果雞肯食....我肯煮架

    回覆刪除
  7. 我每晚都有煮雞俾哈碌食架...佢勁鍾意啊! 整慢少少都鬧爆呢~ 等我下次試下煮蝦佢嘆先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈碌肯吃雞真好, 唔怪得佢有肚腩::mm2065

      刪除
  8. 我以前隻貓只吃蒸貓魚同雞骨唔食貓糧可能而家啲貓似小朋友鍾意食乾糧

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估計現時的乾糧有添加物更香口, 令貓貓變得上癮愛吃

      刪除
  9. 記得小時侯,家住唐樓,家中養貓是有job 做,不會白養的,誰家有貓生了貓B,要一隻回來,樣貌唔在講,還要相貓,點相法? 祇記得少少,就是從後頭抓起是,四腳+尾會縮埋的是勤力貓,四腳+尾攤開是懶貓,坐資也是,尾巴直直是懶貓,要識橋埋身手才好......好似離題了:D
    貓飯是5毫子4條小紅衫魚,煮熟加白飯,小貓剛來是全部吃光光,到日漸長大,會食晒D魚,剩下白飯:-w
    I will cook for my cats if they eat........ but they don't ~X(

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來揀貓咁多學問, 都係e+的家貓嘆d, 乜都唔使做, 靠賣萌已夠揾到食, 貓奴負責賺錢買糧餉
      miu miu 新來,試下煮俾侶佢吃, bill bill ........就應不會回心轉意啦L-)

      刪除
    2. 唔知係咪有品種既貓靠賣萌搵到食就特別懶呢~ 我以前養既家貓真係識捉昆蟲曱甴, 抓起佢時條尾會卷埋, 坐喺度都收埋條尾, 坐得好端正, 但哈碌...唉...永遠唔會收埋條尾坐...正一又懶又論盡既傻貓...哈哈!

      刪除
    3. 據我觀察,佢地冬天自然會收埋條尾,保暖 o丫嘛 ::kk3187

      刪除