2014年7月6日星期日

買生果

Turkey Sugar Apricot
細細粒 (相比美國、澳洲、南非品種)、帶點青色, 但好甜, very good,
一盒約15粒, 約$2@

Hokkaido Yubari Melon
就算幾好吃唔會捨得買, 此北海道溫室培植蜜瓜是家中另一人買的, $468 約4磅
此人貫徹work + play + eat + enjoy .......hard, live life to the fullest, 不枉一生
購物行為是反映性格的一部分

我買台灣仿巨峰, 佢買日本貨, seedless, $138 一串35粒, 少過一磅, 差不多$4@
差別一定有, 水準穩定, 粒粒有峰味, 皮薄可吃入口兼沒有苦澀味(台灣貨皮厚、較苦澀)
昨天新聞報導日本石川縣「浪漫紅寶石」葡萄, 30拍賣了$41,700, $1,390@, 以稀為貴,信我此生不會吃到。  


35 則留言:

  1. 我最近在街市買過一隻台灣提子, 都有巨峰味, 而且皮不厚不澀, 廿元一磅, 好抵食. 日本蜜瓜, 都有買, 但今年一田多了八, 九十元一個的, 都好好味啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是在超市買了兩次台灣提子, 但皮厚苦澀, 雖外貌很粉、漂亮
      如果不講求外表, 次小小的日本蜜瓜價錢差一截, 味道應差不遠, 家人選擇旺區超市買, 係要付出premium

      刪除
  2. 回覆
    1. 其实…老实讲……我唔係几钟意食生菓::kk3100 好多时候都係俾人迫先会食,比较常吃嘅係西瓜、芒果、蕉…有好多粒蕃茄喺雪柜,就快烂

      刪除
    2. 我一日吃兩至三種生果, 如果不是中醫勸告減少吃(因體質好寒), 我會吃更多, 甚至考慮素吃, 如果你身體受到, 吃多d蔬果,

      刪除
  3. work + play + eat + enjoy .......hard>> 唔係好多人做到架, 我覺得最緊要唔好難為自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢做到, 比我更上一層樓, 我某d思維係師奶思維, 雖然是中國人美德

      刪除
  4. 近日
    我在學習如何對自己好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都對自己唔錯, 但堅持簡約物質

      刪除
    2. hehe…對自己好都有好多方法架…我大把貨 ^~^

      刪除
  5. 咁貴'我唔捨得買.......
    食無花果已經好豪::mm1581

    回覆刪除
  6. 太貴嘅生果, 有機會開吓眼界就算, 平時自己唔會買...
    不過有次喺貴貴日本餐廳食蜜瓜, 真係好味﹗

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 係美國亞洲出產的生果一定貴, 要搭咁耐飛機, 淨係運費好襟計

      刪除
  8. 浪漫紅寶石.....你點會食唔到, 我相信你家中另一人會買::mm2065

    回覆刪除
  9. Turkey Sugar Aprico我試過食好酸,請問你是在哪間百貨店買的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真, 我係華潤超市買的, 連青皮的都好甜

      刪除
  10. 又唔係成日食,辛苦得來志在食ma,要對自己好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 太貴啦, 未必值得, 我自己冇打算出錢買::mm1542

      刪除
  11. 我人在台北,剛試咗仿巨蜂,好甜
    我一定會對自己好啲,因為人生無take 2

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔好彩囉, 係兩間唔同超市買了兩次, 係甜, 但皮好苦澀

      刪除
  12. 日本生果又真係好好味~不過太貴我都唔捨得~百幾蚊個蜜瓜都可能一年一次咋; 哈

    回覆刪除
  13. 其實香港真系比舖租和人工害,d生果在當地真系無咁貴,夕張蜜瓜,在日本超市百多港元已有,不是夕張的$7-80也有,當然有更貴的,但系要加上運費和人家的利潤,真系好唔抵。
    不過,我認同你家另一人的觀點,work + play + eat + enjoy .......hard, live life to the fullest :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 貴到冇朋友,
      我吃完, 雖覺得好吃, 但又不至於好like, 都係鐘意無花果多D:D
      我家另一人的觀點, 不容易付諸實行, 我認為性格主宰

      刪除