2014年4月6日星期日

突破

運動不是我的專長,雖然近年已養成定期運動的習慣,但動機或動力不是來自興趣,是被迫,當身體被長期工作勞損、自然衰老而響起警號,運動是可以抗衡、延緩部分衰退。

瑜珈是我其中一每星期練習多次的運動,源於苦不堪言的坐骨神經痛、周身肌肉痛,物理治療、按摩通通唔work::rr8048 , 曾參加兩個機構辦的瑜珈班,其一是工x會,另一間已結業,仍然唔work::rr8048 , 因動作太表面、輕鬆, 最後盡地一煲,  落腳現時間studio, 已超過七年,但我仍未到心靈修行那層次開頭沒有想到自己會堅持到今日,由初頭集中hot yoga, 到兩年半前聽取中醫勸告完全告別hot yoga, 只練室溫yoga, 今日我好肯定我會繼續練到有一天我身體不許可為止。

此動作已練習七年才掌握到其竅門, 無論老師怎樣解釋每一細小動作再配合示範, 七年來我努力不停在地上笨拙地、滑稽搞笑地青蛙跳::rr8095 , 跳得滿頭大汗也不成功,現時我仍不能不靠牆而平衝到倒立身體, 一隻腳踭仍要輕掂牆身去平衝, 摸索怎樣收腹用core muscle 令身體不靠任何扶助可平衝, 對一些人來講輕而易舉的動作, 我用了七年, 當我第一次雙腳朝天時, 我重拾了久違的那種喜悅::rr8093 , 連事事關心、事事百掛的路貓甲也要近距離研究下呢件係乜? 點解吊轉咗?


49 則留言:

  1. 回覆
    1. 我唔识yoga,未学过,妳呢个动作::uu7167 超劲::oo2005

      刪除
    2. 我係走投無路、藥石罔效下::mm1673 走上練yoga之路, 當然對我得著很多, 才會練習了咁多年仍繼續

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實一D不勁, 我同學中勁過我很多, 但對我來講真是個突破, 因為我這方面全沒有天份

      刪除
  3. 回覆
    1. it took me 7 years to do this, 7 days for joey yung, but i accept the fact this is my body, comparison with others is not necessary

      刪除
  4. 你超勁啦, 頭倒立都得 :bd 我做 yoga 時, 聽到自己格格聲, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我至今練某d動作都會格格聲::rr8012 , 我覺得好爽, 因為好似將硼緊的joints拉開::rr8051

      刪除
  5. 小心條頸呀!七年,真係毅力無限!

    當年住兩個月醫院,日日都要落去四馬分廢人!就係四肢被綁,部機定時定力張廢人扯開,扯時都聽到啪啪啦啦好精彩!嘩,痛到呀,而家都記得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最舒服係去脊醫度倒吊,所以我有諗過買倒吊機自己做,有冇好介紹?

      刪除
    2. 正確做法是不用頸, 全靠雙手撐的, 所以要鍛鍊手臂就真
      七年來沒有刻意練此動作, 只是上課時練到就試下做
      我見過四馬分廢人, 做完應該好舒服:P
      治本靠自己拉啦L-) 我是過來人

      刪除
  6. 佩服你的堅持, 我依次曾練YOGA- 太極-八段錦-易筋經, 但冇恆心, E+乜都冇練!
    卡B: 阿媽, 你腦部點缺血都-千其唔好冇記性-唔記得放飯俾禾地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有興趣學太極, 只是時間不夠, 第日退休會試學, 你冇恆心, 因為你沒有迫切需要[-X , 當你走投無路就會有恆心
      我真的試過唔記得放飯俾三貓, 夜晚回家才記得, 所以要倒立等腦部補血

      刪除
  7. 回覆
    1. 咁即係Yoga對你有效噃, 七年都抵嘅::cc4160 你件路貓甲, 餐餐都咁好笑::oo2057

      刪除
    2. bill媽、呀妹, 大家齊齊::mm2174 , 賀一賀
      路貓甲是我家娛樂之星

      刪除
  8. 八卦貓有無o黎high妳個頭呀、body呀咁﹖

    回覆刪除
  9. 我玩過幾年 yoga, 從來都唔識點樣去運用肚腩嘅力去支撐個身體, MISS 不停重覆講解, 但我就始終做唔到 ::mm1581

    回覆刪除
    回覆
    1. 用肚腩嘅力去支撐個身體 ::mm2442 ---> 聽落包瘦咁喎 ::mm2065
      我骨頭脆, 做呢啲呀毛操就得 ::mm2372

      刪除
    2. 魚仔, 講解不能化:@) 肪為~:> 肉, :@) 肪用唔到力::mm2442
      呀妹咁高, 雙腳頂住天花, 唔好做啦

      刪除
  10. 卡B你一向耐力驚人::ww6021 , 我就懶力驚人::ww6006
    讀書時上體育堂, Miss 教過做倒立,我都做到, 不過懸空無支撐點就做唔到嘞::ww6004

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗用雙手 or 頭部做支撐點, 同你一樣我都需要腳點牆

      刪除
    2. 個頭只輕輕掂住地, 冇用頭支撐
      懶力可以除嘅, 你唔肯啫

      刪除
    3. :)) :)) :)) :)) :)) 阿囉,我都記得小學時做過這動作,因為年輕,所以做得到,印象中係用兩手支撐 8->
      E+... 唔敢試 ::ww6006
      卡B,一定要讚下妳ge恆心 ::oo2082
      阿路貓甲,你好kawaii 呀 ::kk3033

      刪除
    4. 我細個做唔到呢個動作, 老咗先來學
      路貓甲正一搞屎棍

      刪除
  11. 玩過幾堂瑜伽,覺得好悶呢:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為你沒有好似我的迫切痛苦、需要囉, 另外師資也很重要L-)

      刪除
  12. ::_1856...好野噃卡.....即係你手脾以家好够力::cc7150

    回覆刪除
  13. 你好勁呀!!! 佩服!!佩服!!
    我最近去跳 FUNKY DANCE, 啲骨頭硬到無朋友...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係d肌肉收緊、縮短了, 要慢慢拉長::rr8050

      刪除
  14. 回覆
    1. 我不是太刻意, 純因應自己能力, 做得幾多就幾多:))

      刪除
  15. 七年,真佩服你的堅持與恆心! 真羨慕你可做到呢個倒樹衝! =D7
    我年紀大,機器壞,祇可緩步跑及遊水! ;(

    回覆刪除
    回覆
    1. 高血壓不適合做此動作
      我都有緩步跑及 ::mm1572 (限於夏天)

      刪除
  16. 好犀利呀!!! =D7 繼續努力加油!! \m/

    回覆刪除
  17. 回覆
    1. 你未見過真係勁的高手啫, 我純用來鍛鍊身體

      刪除
  18. 好犀利呀! 我從來無做到過倒立, 同朋友一齊上過瑜珈堂, 但都係是是旦旦咁, 宜家只係間中拉下筋咋~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我職業創傷好嚴重, 唔做運動唔得, 一係提早退休

      刪除