2014年7月30日星期三

又來維修

今日又開始家中維修工程, 一處是其中一廁所天花岀現輕微滲漏,
輕微到只有我察覺, 家中另一人完全睇唔到, 
憑我經驗, 唔理會的話兩、三年內沒有問題,
 但既然約了防水公司來做維修窗戶滲漏就一氣維修埋天花,  
窗戶滲漏源於兩年前的10號風球, 結果一年前更換了有滲漏的窗戶,
令我人生第一次在家中被偷銀包
但滲漏比未更換前更嚴重, 最終找用開的防水公司打救, 
工程約需要五個工作天,  我家維修可說是沒完沒了,
我也不知做了維修工程, 問題會否解決, 但總不能乜都唔做。

一早工人入屋, 肥仔快步躲入梳發底, 細b 過了一排也加入肥仔匿入梳發底, 
只有卡樂b好緊張地跑來跑去, 佢雖然驚驚地, 但也勇敢面對, 
過了一會儿, 卡樂b已不害怕遠觀工人



再過一陣開始搞搞震去搞工人帶來的用品, 結果被我鎖在廚房。
睇唔到, 可用此link
https://www.youtube.com/watch?v=7Ht1mkuT8z8

肥仔隔了一陣, 好似過街老鼠咁飛跑入雜物房避世, 最冇用的貓乃肥仔莫屬。

細b過一會也離開梳發底靜坐一旁。





25 則留言:

  1. 卡乐b咁大胆,做乜要困住佢呀,放佢出嚟睇头睇尾都好嘛::kk3173

    回覆刪除
    回覆
    1. 放佢岀關, 即係我自找麻煩, 佢就玩得開心, 事後除了清潔場地, 又要清潔卡樂b::kk3145

      刪除
  2. 回覆
    1. 卡樂 B 好慘, 比人困喺廚房:( , 佢都只係少少八卦吓啫
      方包個樣和善咗好多喎 =))
      細 B 婆婆仲大膽過方包, 真係估唔到 =D>

      刪除
    2. 今日只困咗佢一陣, 明天如果佢再百掛, 咁就要坐耐d監啦::_342
      方包剩一門口貓, 佢驚青樣冇哂平時的自信、招積::mm2065
      細b婆婆其實好堅架::mm2254 , 細個時佢老豆成日車佢游車河, 佢去過大埔、西貢效遊架

      刪除
  3. 肥仔唔係無膽, 佢唔想阻住哂啫, 嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咁肥, 平時阻手阻腳被我踩貓尾, 都係行開d好

      刪除
  4. 卡樂B最叻....方包怕人唔怕貓都啱架, 陌生人危險嘛:-B

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b一向最醒, 方包就...............::mm2414

      刪除
  5. 卡b話我都係想幫手監工啫~做乜困住貓喎::uu7063

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢監工幾叻架,搞到自己污糟貓::mm1549 , 好似有份做咁

      刪除
  6. 完工未? 有無check下唔見野? ::kk3192
    你d貓咁八卦,因字唔見::kk3050

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日第一日咋, 明天來料作牆, 今次仲唔啦啦聲收埋d野咩, 教訓一次已夠啦
      d貓唔困住就要昅實, 事關工人岀岀入入搬野

      刪除
  7. 我識你咁多年
    聽你維修經已N次
    真攞命!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉::kk3152 損耗大, 冇計, 吃得咸魚抵得渴
      另一原因是當年裝修被人呃, 剩花費6位數重做防水, 個死佬竟偷工冇做到, 就咁鋪上新磚, 佢全靠我單生意翻身, 竟然咁卟街::cc4102

      刪除
    2. 咁離譜, 第一次見卡B媽咁勞氣爆粗::ee5166

      刪除
    3. 事隔多年仍咁勞氣, 咁做生意, 就算佢有設計天份都冇發達

      刪除
  8. ~X....頂...又整.....
    卡樂b一樓都係醒字派::ww6023 ....又估唔到方包貢騰::kk3013
    更估唔到細b都幾大胆::ww6021

    回覆刪除
    回覆
    1. 整到麻木, 我由乜都唔識變成半個專家::kk3206
      方包得個惡屎樣, 打貓佢至叻, 細b細個成日去街街, 所以有番咁上下膽量, 卡樂b唔水講啦

      刪除