2016年4月9日星期六

排排坐

天氣終於回暖, 細b卸下著了接近半年的冷衫,
我收起貓床、毛毯, 岀去年購入放A4文件的膠兜, 
再內放兩個重疊A4紙箱蓋, 即三重保障, 
因為兩個重疊紙盒也很快俾隻肥嘢瞓到變型,
經常要從公司拿紙盒更換,
現在唔怕變型


三個兜, 獨欠肥嘢,佢去咗瞓地毯

跑步多年,路線一樣, 
今日改變路線, 來回跑了超過8km, 沿途仲有靚景






20 則留言:

  1. 以前我都试过放咁嘅胶兜俾佢哋当床仔瞓,但每次都会有意㚈-------TOTO大爷会喺个兜度 wee wee ::uu7167
    跑8km,妳真係好劲,我最多可以行 6km咋::kk3114

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為膠質感唔好,所以膠兜內再放紙盒, 我家除了肥嘢有時反常, 疴屎在床上、地上外, 其他好乖
      我沒有間斷跑咗咁多年,耐力ok, 不過年紀大沒有肌肉+爆炸力, 速度慢, 在乎有些少帶氧運動

      刪除
  2. 肥嘢做咩唔吼個新床?
    8km, 勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥嘢間中吼個三重保障兜, 睇佢心情,佢全屋周圍瞓
      早幾年仍玩半馬, 年紀漸大, 因為怕過度勞損關節, 停止了, 現只當帶氧運動

      刪除
  3. 回覆
    1. I did 8km again this morning before the thunderstorm, but i got instant noodle + sausage, milk tea with sugar as breakfast before the run, in fact i consumed less calories than that i'd taken in this morning::mm1544

      刪除
  4. 好懷念公司物資,e+連紙盒都要7仔或者超市攞:P
    8 km , :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時訂罐罐都有紙盒,size啱唔啱就睇緣分啦:))
      e+ 8km 仲頂得住, 再老d就唔知啦

      刪除
  5. 一貓一兜唔水爭, 仲可以排排瞓 ::_1856
    有靚景陪跑會跑得開心d :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔有時仍會趕貓, 係要瞓人地個盒
      有靚景, 冇咁悶, 不知不覺跑咗好遠, 所以我有會籍也不去健身室

      刪除
  6. 1個運動場跑道400M 1圈, 你跑咗20個圈::mm1580 .....好勁呀, 你條跑步路線風景好靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕悶, 我有會籍也不去健身室, 在戶外不知不覺已跑咗一個鐘

      刪除
  7. 我家一貓一兜都要爭 ::ww6066
    有靚景陪跑,心情都靚d ^.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定係lu姐啦=))
      有靚景, 不用時時望住counter,分散注意力, 就不知不覺有意志跑成一個鐘

      刪除
  8. 妹頭好自在咁噃..
    8km....L-) 勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇陌生人左在場,佢係一隻乖貓
      8km對後生仔女輕而易舉, 老嘢要練習下先好跑長途, 機器開始壞,易岀事

      刪除
  9. 個兜睇落唔大,夠細佬瞓咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. A4 size, 細佬可以充滿所有空間 + 滿瀉, 佢enjoy架::kk3048

      刪除