2016年7月10日星期日

夏日炎炎

近來天氣實在太悶熱,連早上6點跑步也頗吃力,
工作繁忙,有時過了晚上十一點才瞓,
要早上5點半起床跑步很辛苦,夜晚跑步要早收工才夠時間, 
我仍堅持戶外跑步,抗拒走入冷氣健身室, 健身會籍只用了一半價值,
放假會跑超過一小時戶外, 沒有帶水樽, 
熬過這種熱, 情緒不會因為天氣酷熱發牢騷

為了平衡環保、生活質素,我沒有長開家中多部冷氣,高峰時也只是同時開兩部,
為了毛孩, 出門前較好時間制,3部風扇輪流運作至我回家,
其中一部冷氣由中午十二時開始運作給三貓消暑至我回家,
我回家之後改開另一大匹數冷氣,
我家是用三相電熱水爐,只有煮食用煤氣,
不要以為我家電費很貴,同一般小家庭差不多。

夏日炎炎, 有乜好過妹頭吃完早餐,嘆住冷氣曬太陽洗白白

妹頭同肥仔相處有進步,熱情稍減,肥仔較易接受, 
沒有開頭咁抗拒, 見到妹頭行近即調頭走佬



32 則留言:

  1. 見肥仔接受妹頭,好開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔欺善怕惡,妹頭有D霸氣,又識得挨身挨勢示好,所以肥仔對佢友善的,個衰仔仍間中打細b

      刪除
    2. Sorry, 我唔小心Delete咗妳係我個篇post個留言呀

      刪除
  2. 肥仔終於接受妹頭, 妹頭算係守得雲開見月明 ^^

    回覆刪除
  3. 呢幾日真係焗到爆, 街外好似個焗爐咁, 行多陣都會焗死::_1098
    妹頭終於守得雲開, 太好喇::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔怕熱,怕凍多D
      妹頭日日向隻肥大爺請安,肥嘢終於冇再嫌棄佢

      刪除
  4. 妹頭俟嚟俟去肥仔都無打佢FEE佢, 好乖仔架啦~抵錫::rr8064 開始係個好大佬嚟 !
    我E +放咗工都有間唔中去運動埸跑幾個圈, 大部份時間就係家中做小運動, 不過雖然熱我都係喜歡跑運動場, 出一身汗其實都好舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 但隻衰肥嘢仍打細b,打足10年,卡樂b走咗,e+凈打阿婆一個
      我大食,唔運動唔得,一定成為肥婆

      刪除
  5. 肥仔身型大过妹头好多
    妹头好似丰滿咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 未收身前體重是妹頭兩倍,冇飽飯吃超過半年,瘦咗半磅咁多啦
      妹頭正同肥嘢一起瘦身,吃緊減肥糧,瘦咗DD

      刪除
  6. 妹頭好幸福,最後贏得肥仔心::oo2082

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭好勤力做功課日日向肥嘢請安,所以肥嘢接受佢,細b唔識做,繼續挨打

      刪除
  7. 妹頭好圓潤!夏天我通常有酷熱天氣警告才開一陣冷氣,我家肥貓很精的,都會躺在廚房磁磚雲石上消暑,家貓就天生毛短幾熱都鍾意曬太陽。我也有在寵物店買些鋁盤鋁板,我家肥野都好鍾意訓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家另一人不能接受冇冷氣,我盡力閂了房門s, 令冷氣見洗D,唔水開咁多部,
      唐貓好捱得,吃得少, 肥多多,係肥嘢唔捱得,不在家時,只開一匹機

      刪除
  8. 咁熱跑步妳要小心呀
    冇人係屋企開風扇驚唔驚呀?
    因為我屋企西斜,如果唔開冷氣我真係驚熱C佢地,唯有校10-6呢段時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔會烈日當空正午跑步,多數清早、近黃昏或晚上, 沿路有d樹陰, 仲頂得住
      買d高質素風扇, 配合風扇本身的時間制和控制時間的抽蘇, 輪流開::_342
      我覺得唐貓學好捱得,但也不想三貓太辛苦, 我家有齊東南西北, 避無可避

      刪除
  9. 我跟妳相反,只有沖涼用煤氣,煮食用電磁爐,因為清潔容易 ^^
    肥仔&妹頭相處有進步,妹頭努力,嗚殊 ::kk3111

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年裝修時,電磁爐未成熟, 經常有爆裂意外,不敢採用, 我其實少煮飯,每月交最低收費
      妹頭性格好好,如果不是街上生活超過4年警覺性很高, 會更親人

      刪除
  10. 覆咗你嘅留言後突然諗起啲嘢,於是走嚟係咁碌你啲舊文。
    明白了情況亦曾處於相同情況,身同感受。
    雖然愛的確係應該延續,不過係需要勇氣,所以覺得你哋好叻叻……
    大家為咗愛貓嘅褔祉,真係要加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b走咗11個月啦,記得上年你問過我要不要D酵素之類給卡樂b進吃
      你送的貓架已用了4年,仍健在,我諗可用多兩年

      刪除
  11. 磨合到了,恭喜!
    暑假到,有時在家我同Be都唔多開冷氣,但真係堅熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實付出的是妹頭,肥仔闊佬懶理做佢嘅大爺
      平日早出晚歸,只有週末全日在家,我開一部冷氣的,再加風扇已足夠

      刪除
  12. 妹頭世界女呀, 咁佢同細b關係有無進展呀?

    回覆刪除
  13. 妹頭叫聲好嗲:X 冧緊肥仔呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭好多嘢講, 我一回家就不停喵, 直到吃飽為止
      其實妹頭好易同貓共處, 只是細b太孤僻,妹頭只有同肥仔做朋友

      刪除
  14. 見到妹頭咁自在,實在值得安慰...
    方包已完全接受咗妹頭, 難題冇哂,
    呀卡你注開心...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖,開心架,如果入室仲要被貓追打就陰公豬啦

      刪除