2013年8月31日星期六

Jack Johnson featuring Calbee's dance‏


卡樂b帶給我家很多歡樂, 

牠雖然確診慢性腎衰竭兩年半, 

每天服吃多種中、西藥和各種特定食物, 

仍充滿活力

牠正在捉蟲


睇唔到, click 以下
http://youtu.be/L08gYfsxupE


57 則留言:

  1. 呀卡, 去 wordpress.com ...睇睇...都唔錯架

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 囉囉, kiss kiss, 冇咗公仔唔慣吖
      ha ha 好似揾番失散咗d 朋友

      刪除
    2. 要搬一齊搬....相隔萬里都會搵返你 (KISS KISS) 又要回到沒有公仔的日子 (@.@) 仲要點解次次留言都要打驗證碼 !!!!!

      刪除
    3. 係呀, 要打驗證碼好煩, 第日都唔知點爭第一

      刪除
    4. 我試下將你地"加入社交圈", 可能唔水打驗證

      刪除
    5. 系邊度? 我入左者.......好似錯左,我原本想加入會員架!

      刪除
  3. i can't make mine at blogspot!
    very annoying!

    回覆刪除
    回覆
    1. You need to provide your mobile phone no. for verification, i had failed too, google forces you to provide it. Indeed, not so convenient as compared with yahoo in terms of privacy.

      刪除
    2. 我冇比手機佢呀, 好似都得架...

      刪除
  4. 禾係"叮噹CAT", 卡B媽咁快搵到新竇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我測試中, 有d功能冇咗, 唔多慣, e.g. 冇咗公仔、私人留言、上鎖blog,
      我仲摸索中, 你識就話我知

      刪除
  5. 回覆
    1. HI HI 加菲貓, 我已將你加入我"社交圈"

      刪除
  6. 點解唔見左我個留言嘅?

    回覆刪除
  7. 卡樂b條尾,動得好有節拍!

    回覆刪除
  8. 未上過電腦睇, 我手機睇唔倒條片??

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係手機睇唔倒條片, 用電腦睇倒啦啦!

      刪除
  9. 喂喂,昭然報到,PHEW~~﹗﹗

    誠邀大隻仔老媽過我度睇睇並留言試試﹗

    回覆刪除
  10. 如何設定網誌分類, 幾有用, 可參考
    http://www.tastejplife.blogspot.hk/2013/09/yahoo-blogspot-layout.html?m=1

    回覆刪除