2013年9月7日星期六

又來揼骨仔.....卡樂b

近來工作較忙, 頂頭老細今個月又換人, 已是我在此公司第七任老細,


又搬blog, 要重新適應、兼在新平台找回blog 友, 有心的總會找到, 起碼要花小小effort, 這是我愛blog的原因之一。


講回主角卡樂b, 繼隨歌搖尾後, 又懂得幫媽媽揼骨, 不怕陌生人, 很懂得討人喜歡, 我有個朋友話佢係貓界CEO, 如果牠是人, 牠一定撈得風生水起, 比牠媽媽、爸爸更掂










P.S. 如果各位想收到留言的回應, 請click blog 底下的 "以電子郵件訂閱", 但不同yahoo, 
(1) 所有blog友回應連同blog主回應你都會經你所註冊的電郵收到; 
(2) "以電子郵件訂閱" 是以每篇blog訂閱, 不是跟blog 主掛勾, 想每次留言都收到通知, 你要每篇blog訂閱;
(3) 如果你經電郵已知悉blog 主回應了你的留言,不想不停受到其他人或blog 主回應騷擾, 可時click 電郵中的"取消訂閱這篇文章上的留言"

Google 有比yahoo優勝的地方, e.g. 快速, google+(雖我仍暫時抗拒, 不太想用)......, yahoo 的設計有其細心的地方

Yahoo blog 的結束 逼使我重新學習一個新的介面, 仲使有不習慣, 幾好玩, 不停發挖新嘢

45 則留言:

  1. 回覆
    1. 個公仔自己剪圖貼上去架?
      你都係偏心架啦……
      出埋方包張驚嚇照呀嘛,
      就嚟Holloween @.@

      刪除
    2. CEO老母, 母憑子貴吖
      你訂閱乜? blog 定 回應?
      個公仔自己剪圖貼上去架
      偏心? 偏你個頭

      刪除
  2. no.2
    話晒行走過江湖...卡樂 b 梗係醒目d 架啦
    卡b 我今日係 PK 買咗你上次講個隻 pizza ($105/ 3 盒), 不過遲 d 先食 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 顧住丙, he he 唔記得問你買咗乜味?

      刪除
    2. 我嚟度得四種口味, 我無買吞拿魚味, 買咗 ~
      Mozzarella (蕃茄水牛芝士)
      Hawaii (菠蘿火腿)
      Funghi (蘑菇芝士)

      刪除
    3. 隻Special幾好
      我未試 Mozzarella, Funghi, 老公唔like

      刪除
    4. 阿囉, 我早排都買咗, 揀 ge 味道都同你一樣 O_O

      刪除
    5. 唔好食咁多, 好多反式脂肪架!

      刪除
  3. 加鐘入房再揼點計先?
    hahahahahahaha

    回覆刪除
  4. 真係多謝你教路啊!我就係唔知人地有冇回應我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但如果太多人回應一篇blog, 你會不停收到更新電郵

      刪除
  5. 收开几钱一个钟?
    有冇额外服务?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你跟得咸十多, 想有乜extra services?

      刪除
    2. 妳心邪.......我係指如果头仔痛可唔可以按埋头,又如果头仔痕,可唔可以"画"埋头!

      刪除
    3. 因住佢wear 埋你塊臉 :P

      刪除
  6. 妳上一篇卜係咪有个video架? 睇唔到呀

    回覆刪除
  7. 呢个look靓好多.......我哋same taste!

    回覆刪除
    回覆
    1. 臭妹投訴話之前layout令佢頭暈, 為照顧各上咗年紀blog友(包括自己), 唯有犧牲d魚魚

      刪除
    2. 我都覺得呢個睇得好舒服呀 ^^

      刪除
  8. 條頸攰唔攰呀....? XDDD

    回覆刪除
  9. 典解骨仔貢好既,可以受指令,可可練腳架?

    回覆刪除
  10. 卡樂B一定係當咗你條頸係被被咁搓 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂B鐘意搓軟綿綿的地方, haha e.g. 老母的肚dum

      刪除
  11. 你咁瘦, 條頸一定骨慘慘, 卡樂b應該唔鍾意搓架噃 XP

    回覆刪除
  12. 卡樂b - 我都想要貓貓揼骨,方便出鐘嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見係你咋, 收順d, 雙計啦, 即兩箱罐罐, 不二價

      刪除