2013年9月18日星期三

避世

 
一望就知條尾係邊個...........最肥的細佬

佢係sofa底度搞乜? 避世眠一眠

正死蠢, 好揀唔揀, 揀sofa底



閃光燈一閃, 似傻仔,
 同串串共的英明神武樣差幾遠





卡樂b就醒目得多,
走入清靜的衣物間瞓雜誌籃午睡

祝大家中秋節愉快!

我完全沒有節日準備、消費,平靜渡過任何一個節日,
香港經濟如靠我這種人……

33 則留言:

  1. HAHAHAHA~~~~ 終於輪到我 1 喇

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 卡b ~ 中秋節快樂.......影相唔係話唔好用閃光燈對貓眼嘅咩 (手指指公仔)

      刪除
    2. 中秋節快樂! 陳仔三人組得番你兩個, Lu媽仲未追上來
      sofa底太暗, 唔用閃光燈影唔到, 細佬又黑炆炆

      刪除
  3. 雜誌籃又真係舒服好多喎 ^^

    回覆刪除
  4. No.3
    卡b媽 - 中秋節快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 包豆, 中秋節快樂!!!
      你好嘆下啦, 遲d忙死你吖

      刪除
  5. 大隻仔條尾真係唔襯佢,呢隻種嘅尾係要咁至叫靚架?

    人哋扮鴕鳥疏肝緊,妳就係都要嚇到人哋飛機耳仲笑人哋,冇妳收?!

    香港咁細去得邊吖,幾時我都鍾意留喺屋企,最多同嫲去飲茶坐公園商場行街市。不過,我好妳啲啲,我仲會去 facial 整頭髮 買衫買化妝品,做完想做嘅至即刻喱返喺竇口 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識貓貓的選美標準, 佢靚嘅話, 就唔叫籮底橙啦
      haha,我最鐘意整古佢
      我e+真係facial、頭髮冇無, 冇買衫、化妝品, 冇乜物慾

      刪除
  6. 香港經濟.......仲有好多我呢啲人:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 全靠你成日敗家.......香港經濟繼續繁榮

      刪除
  7. 有手机在手,依家隨时隨地都可以出卜,好方便呵

    回覆刪除
  8. 中秋節快樂!屋企仲有長輩,點都要同佢地食餐飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. bill bill中秋節快樂!
      我冇乜理傳統習俗

      刪除
  9. 香港經濟靠我都一樣死!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳哋直頭稀有啦!

      如果我練到連少少物慾都冇埋,我諗我離死不遠矣!

      唔 facial 自己修眉呀? 我對眉自己搞唔掂架 >.<

      刪除
  10. 呢度攞 1 易過啞婦, 有通知吖麻
    雜誌籃環境清優, 好過sofa底多多聲

    回覆刪除
  11. 細佬是傻大佬, 卡B才是醒目仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 細佬得副大隻身材, 傻仔一個, 卡樂b吃腦

      刪除
  12. 回覆
    1. 個雜誌籃係有一年收到的christmas hamper

      刪除
  13. 先將心水之jelly先做好放樽底*照盒中個做法就OK.....鮮奶布甸的份量....鮮奶500ml.....糖50gm....魚膠片6gm(一定要先用冰水浸)...糖加奶煲到微熱(一定唔可以滾起...否則有一層薄膜)...放入巳浸過之魚膠片...過濾過放入巳set好之jelly....食起上嚟有震震吓之感覺.....好正....亦可全部用晒奶....個人就喜歡有兩種層次囉!

    回覆刪除
  14. haha, each cat has their own charater and taste.

    when u have time welcome to visit us at
    http://mt-childrenoftheworld.blogspot.hk/

    回覆刪除