2013年9月22日星期日

好充實的一天


今早起身趁未下雨去跑步,

45分鐘剛好開始下雨,

我為食兼大食, 很多人不相信,

要同枱吃飯多次才相信我的食量。

唔做運動, 一定是肥C9。

步, 打了一大鍋皂...... 煮午飯,

跟住第一次焗鳳梨酥、紅豆酥........煮晚

好充實的一天



28 則留言:

  1. 我想食黑芝麻酥
    你整俾我食吖...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你肯做我白老鼠吖! 我亂整一通, 落得口, 但唔好期望過高

      刪除
  2. 仲煮埋午、晚饭,劲!
    其实今日我都整好多嘢......炆一大煲冬菇鸡脚,燒鸡翼,煲汤,仲整埋包包添

    回覆刪除
  3. 妳好大食?咁搵日同妳食飯先,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 好吖,仲有機會
      我大食, 但歲月吹人, 雖有定期運動, 但不能完全消耗所有吃落肚的卡路里, 所以都要有所節制, 平時吃很多生果填飽個肚

      刪除
  4. 見到你整咁多嘢, 我覺得好攰 HEHE

    回覆刪除
  5. 貓頭酥好得意呀!
    keep住做運動好好啊! 跑多D食多D!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔跑得太多,e十要開始保養膝頭哥,只可適量跑,要吃supplement, 同轉玩多D其他運動

      刪除
  6. 卡b 好勤力,一日一blog.....貓頭酥好可愛....我都愛吃鳳梨酥 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 要求唔高的話都幾好吃
      除咗冇公仔,其實我鐘意呢度多過啞婦

      刪除
  7. 真羨慕你識整糕點,我真無呢個天份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跟人地食譜亂來咋, 要求唔高都勉強可接受

      刪除