2013年9月21日星期六

鄰居的菜圃


同老公外出吃晚飯回家, 碰上鄰居, 

閒聊中談起他最近的新興趣....種菜, 

鄰居盛意邀請我兩公婆去参觀, 

話唔難種, 很快有收成,

講到我老公有衝動立即行動,

但一鼓熱情很快被我打殘,

每天早晚澆水, 佢自己大部分時間不在香港, 

我要返工, 又要照顧三貓, 仲要其一是病貓, 

我才不會幫他照顧d瓜菜

夜晚影出來的苦瓜幾靚



種了幾天的菜苗

25 則留言:

  1. 咦...o的苦瓜又真係幾靚喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信自家種的瓜菜味道應唔錯, 不過我暫時冇此閒情、時間

      刪除
    2. 我都希望有此閒情同時間呀!

      刪除
  2. my mother likes planting
    but i don't

    回覆刪除
  3. 喺鬼域都有啲啲動力種吓嘅,嗰邊冇得食嘛! 香港乜都有只驚冇錢,搞咁多無謂!

    唔駛返工唔駛憂搵嚟做手藝就無防,打工仔搞乜鬼咁多嘢!

    香港天氣悶熱易惹蚊蟲,煩氣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得啱, 唔駛返工唔駛憂搵嚟做手藝就無防
      我鄰居有兩個工人幫手服侍D瓜菜

      刪除
  4. 被妳打殘後,妳老公仲有冇呢個衝動呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢斷斷續續講種菜講咗幾年, 見人地付諸行動更心動, 就像一個滿腔熱血趕住去創業的年青人, 有熱忱, 冇計劃, 不顧後果, 佢有日唔使做, 我就俾佢試下自己種

      刪除
  5. 种瓜种菜,真係要等退休先可以搞

    回覆刪除
  6. 其實如果有地方, 閒人都想試吓自己種....
    不過相信啲瓜菜可能會死得好難睇...XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾年我曾想過去新界租地種, 不過太遠啦
      我相信經驗可累積, 一定可種到

      刪除
  7. 我初初新搬黎呢個屋苑時都租左塊田種野, 初初都一鼓作氣架!但最後乜都種唔出, 只得D手指尾咁幼既蘿蔔, 好失望呢~

    回覆刪除
  8. 我住的屋苑也有細細的菜園可租借,但我見壁報板上寫親子菜園,無子可親不知合資格否,也懶問:p

    回覆刪除
  9. 你鄰居的苦瓜菜圃種得好靚.....退休之後玩吓種嘢真係唔錯 ^^

    回覆刪除
  10. 我屋企附近都有 d 空地比人玩耕種, 我覺自己種出嚟 ge 嘢會食得放心 d, 不過.....都係咪搞我 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得種你都唔玩,可惜D,試下玩下吖麻

      刪除
  11. 苦瓜仔好翠綠呀!自家種的真係食得放心!不過我都冇乜閒情与時間。

    回覆刪除
  12. 苦瓜好味!要兩個工人服侍?貴過有機菜

    回覆刪除