2013年9月9日星期一

貓貓吃草

這video是我在外地影的,貓貓自己揾草吃, 幫助吐毛球, 

我家細佬、卡樂b因媽媽種唔出靚草, 被迫轉吃菜心苗的嫩葉, 早晚吃兩貓共吃6塊。




睇唔到, click
http://youtu.be/6sNFWwv01NM

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 卡B唔做嘢出BLOG (手指指公仔)
      種唔出靚草轉吃菜心苗的嫩葉咪一q 樣, 有得吃又愛吃咪得囉 (眨眼ing 公仔)

      刪除
    2. today off la
      呢度冇公仔好唔慣

      刪除
  2. 每日早晚都食草?
    都几密下

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b冇菜吃, 會吃膠袋, 佢想令自己嘔, 因為有腎病, 血液毒素高令牠反胃想嘔

      刪除
  3. 只有方包同卡樂 b 食? 咁細 b 呢??

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 吓, 吃西芹,我相信方包、卡樂b唔吃有强烈氣味的菜

      刪除
  5. 回覆
    1. Easy job,
      (1) upload from your mobile phone directly if the video is short; or
      (2) upload from your youtube account,it'd be the most efficient if you use your blogger login gmail account to be your youtube account; assume you have the video in your mobile, first upload the video to youtube first using your login gmail account

      刪除
  6. 點解我睇唔到條片既?

    請你bookmark 我好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔關bookmark 事, 關你手機或電腦的operating system事
      你之前blog 冇set 追踪, 我訂閱唔到你新blog

      刪除
    2. 哈哈!我呢個電腦白癡!
      但。。。。。我download唔到Plugin Software, 睇唔到片。。。。嗚嗚嗚!

      刪除