2013年9月14日星期六

顫眼卡樂b vs. 殘忍卡樂b

可愛顫眼卡樂b

睇唔到, 請click以下link:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MDG8T3Sq0Cs

卡樂b生吞鹽蛇, 影片可能令人不安, 
我不在家時, 應吃咗不少

睇唔到, 請click以下link:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7-j9ZZAgayw

44 則留言:

  1. 我家幾年前也有一條的, 雞蛋仔來了後牠就失踪, 可能已葬身貓口了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家不停有新貨到步,我也不知從那爬入屋,有時我捉到就帶牠離開, 避免被三貓玩死

      刪除
  2. 乜妳屋企咁多鹽蛇食極都有? 條鹽蛇黑色嘅,未見過啊?! 原本我家有一條,裝修後唔見咗嚕!

    咁妳唔駛俾佢食貓糧外嘅營養品啦,佢自己補咗身,唔怪得佢病得嚟都咁好件頭啦! (唔好鬧我啊,我咁覺得嘛,嘿嘿!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 整乜而家咁鬼勤力出 blog 嘅? 新嘟坑! [嘴邈邈眼勵勵公仔]

      哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈… 周末放假開心笑 ^O<

      刪除
    2. 我家不停有鹽蛇新貨到步, 可能有個"兜"口我唔知,唔係黑色, 係深啡色 條鹽蛇bb的尾一早被卡樂b截肢, 繼而..............
      要keep住卡樂b件頭真唔易, 除咗佢自己補咗身, 我日日早晚功夫不少, 搞到我唔敢去太長途旅行

      刪除
    3. blogspot 有一好處, 用手機都出到blog, 方便, 如果有野想寫, 可以出多d
      以前yahoo我一定要係屋企notebook先寫到

      刪除
    4. 典解我用手機出同電腦出,同一篇blog 變两個版本?

      刪除
    5. 喪標媽, 我測試幾次, 冇你呢個問題, 唔識吖

      刪除
  3. 回覆
    1. he knows and tries very hard to keep himself alive

      刪除
  4. 妳睇住佢食野味!!!!!
    我d宝贝咁玩都唔会顫眼

    回覆刪除
    回覆
    1. ha ha 食野味, 下次影.....小强
      卡樂b 好玩得, 唔係有病, 一定靚爆鏡

      刪除
    2. 唔好俾佢食小強呀,好多细菌!!!

      刪除
    3. 得卡樂b一個會食野味???

      刪除
    4. 我家都有好幾條,pink n brown. 我同仔成日同佢地對望架!
      唔好食小強呀。。。好恐怖

      刪除
  5. 好恐怖.....我好驚四腳蛇架 (牙齒打氈公仔)我要隔開 3尺嚟睇片...你平時有無同卡樂B咀對咀錫錫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係昆蟲克星, 唔怕架, 成日用紙巾隔住捉蟲
      he he 唔話你知有無同卡樂B咀對咀錫錫...

      刪除
    2. 我家姐试过见到佢狗狗食盐蛇,佢快快伸只手指入佢嘅口"划"返出嚟凸^-^凸

      刪除
    3. 換轉係我都會架, 我唔會俾佢哋唔食得野味 HAHA

      刪除
  6. 食鹽蛇 O_O, 我比較蛇kwei, 若我見到寵物玩呢d我實會抱開佢哋 XP

    回覆刪除
  7. 屋企有蛇蟲鼠蟻剋星, 黑旋風都慳返喎!
    以前細個養隻貓又係識捉小強,每次見到有小強就抱佢去捉, 但佢唔會食...

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實上屋企冇噴剎蟲
      小強有硬殼, 其實貓貓唔鐘意吃

      刪除
  8. 依家D昆蟲經好多化學劑調味,貨源充足都咪俾佢地食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時返工邊有時間睇住佢地有冇偷吃野味吖

      刪除
  9. 顫眼卡樂b: 唔好攪禾, 中你!

    回覆刪除
  10. 顫眼卡樂B,我俾佢電暈左,
    不過卡樂B食鹽蛇,我就俾佢赫暈左,好恐怖呀!@O@

    回覆刪除
    回覆
    1. 一隻卡樂b已搞到你暈酡酡, 出齊三貓你點算
      卡樂b以前吃垃圾, 佢吃鹽蛇我一d都唔出奇

      刪除
  11. 嘩嘩嘩...點解妳唔阻止佢呀???
    不過係咪好補㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪好補我唔知
      卡樂b以前係街上吃垃圾, 我平常心, 不想當怪獸貓媽

      刪除
  12. 鹽蛇好多時係一雙一對架! 今次我呢條係粉紅色好BB, 但捉唔到, 唔知妹妹係咪又吞咗落肚呢~

    回覆刪除
  13. 點解我睇唔到條片既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有d人的samsung手機睇唔到,加咗條link, 希望你睇到

      刪除
    2. 我係用iPhone同iPad的; 但大多數時間在公司上網,最近公司換咗部新laptop俾我,可能還未download某software, 所以睇唔到片。

      刪除
    3. 好野! 我终於睇到條片喇! 咁卡樂B食完鹽蛇有冇呕?

      刪除
    4. 冇吖, 最近又被佢捉到另一條吃咗啦

      刪除