2013年9月29日星期日

叻仔卡樂b

卡樂b聚精會神係度睇乜?
同媽媽睇緊animal planet, 
睇緊切爾諾貝爾核災後成為動物天堂
卡樂b的聚精會神不是偶然,
牠認得畫面的動物,
牠的確很想同電視中的雀鳥、同類互動,
當見到同類時,牠即時起身走近電視
 




為了更近接近同類,牠更跳到電視機前









播完了,唔捨得走

以上相片全在兩分鐘內拍攝,
見到卡樂b的連環動作,
細b、細佬沒有牠這份精靈

35 則留言:

  1. 究竟貓識唔識睇電視? 這個問題, 我想了十幾年都想不通啊!不過電視若有真貓叫聲, 我的貓會稍稍留意一下的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b只選擇性對雀鳥、動物的畫面有興趣,其他時候冇興趣,其他兩貓不及牠敏感,很少有反應

      刪除
    2. 我同最愛BBQ都有同一個問題。。。究竟貓識唔識睇電視或照镜睇唔睇到猫地自已??

      刪除
    3. 唔係隻隻貓識睇電視, hehe..... 要聰明貓先識睇

      刪除
  2. 我每次見到蛋柚睇波睇到自己打緊咁都好想影低佢... 呵呵呵...

    回覆刪除
  3. 請問,除咗大隻仔同卡樂 b經常出鏡,另一隻… 好陌生啊!

    我哋細個時,啲貓都好似唔係好曉睇電視 (又可能以前啲電視音質畫面冇現今咁吸引啦!),但對其它嘢嘅觸感就極靈敏,冇而家啲貓咁呆懶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 另一隻係貓婆婆細b, 佢成日瞓, 下次影下佢
      細b、細佬來自breeders, 係頓d架啦

      刪除
  4. 大貓都會睇電視...不過冇卡樂B咁積極~ 最怕電視打雷....XDD

    回覆刪除
  5. 咁近睇電視小心近視啊:p
    我家契B只愛球類節目,每當打排球、足球就想撲埋個電視度

    回覆刪除
  6. 卡樂b叻叻!! 點解要咁前睇呢??

    回覆刪除
  7. 卡樂B~ 烘到咁埋睇電視, 好傷眼架

    回覆刪除
  8. 哈碌睇到同類上電視, 都會特別留心架!

    回覆刪除
  9. 我想用手机留言,但搞唔掂…我d偶然间都会睇下电视

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次輪到你搞唔掂
      卡樂b只對動物有興趣

      刪除
  10. 我家阿花只係鐘意食共瞓

    回覆刪除
    回覆
    1. 係法蘭西, 係香港養過兩隻, 一隻走左佬, 一隻病C左, 之後家人唔想再養啦

      刪除
  11. 呢雞睇電視聽狗吠佢會....胡.....

    回覆刪除
  12. 貓地鍾意睇動物片, 見雀雀最激動, 如果禾企係佢面前, 佢會用手拍吓禾, 叫禾米阻字!

    回覆刪除
  13. 嘩...卡樂B 原來係電視迷 o黎 o架!

    回覆刪除