2013年10月5日星期六

瘦骨如柴

唔係我唔俾飯佢吃,
係佢自己極度.....揀飲擇食, 
就快十歲的 細b 婆婆仲輕過有腎病的卡樂b,
 得9.7 磅, 佢係鬼婆骨架, 所以望落去很瘦。
       
佢連偉嘉的零食餅仔都睇唔上眼, 
吃落口都可以吐出來, 等卡樂b執死雞
每日可以只吃一餐吊命, 
吃得快會嘔, 我去街太夜先比佢吃亦會嘔
佢阿媽好恨好似佢咁細食
唔使做運動去抵抗歲月的無情
瞓得比卡樂於b、細佬多, 
每年打針獸醫都讚佢身材very good
叫我唔使幫佢增肥

49 則留言:

  1. 每只猫都有佢自己嘅饮食习惯,我四只除咗Rocky肥仔之外,另外三只都好叻选饮择食
    细b婆婆好叻保持身材 ^_^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 佢細個獸醫開過開胃藥俾佢吃,肥過一排, 冇吃藥就瘦番, 大部分獸醫認為佢體重正常, 我係擔心第日佢有病, 冇儲備脂肪應付啫

      刪除
  3. may be you can feed her with vit. B
    that can increase the appetite

    回覆刪除
  4. 食少可能係佢養生之道, 佢似高僧~訓覺如打坐兼日食一餐如過午不食; 無乜消耗就唔駛食咁多, 佢嘔是脾胃功能唔好, 食多反會加重臟腑工作負擔!
    或者陪佢讚佢睇吓會唔會食多DD!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢似邵逸夫咁識養生之道, 所以近年有得佢鐘意點就點
      我在家佢更加唔吃正餐, 搏我心軟淨解俾零吃佢吃

      刪除
  5. 原來連喵都要骨出出至叫 very good,繼續努力喇朋友! 我幾經辛苦至去到啲啲水腫,見返兩舊鎖骨呀,PHEW~~

    我對呢隻喵一啲印象都冇,可想佢出鏡率其低呢!

    卡樂b 好精神啊,仲撩婆婆玩添,證明妳嘅功勞見效! 就算嗰日嚟,佢都賺凸,好幸運幸福啊! 佢後生婆婆幾多年呀? 最年輕係大隻仔呀?

    唔,妳呢個 blogger 都幾認真對待妳嘅讀者,咁快就影婆婆出 blog,好過我好多 :-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 獸醫一見大隻仔就叫減肥, 年年同我訓話, 話俾我聽肥胖對身體的壞處, 叫我"你諗你"
      卡樂b的確幸運, 可能我前世欠佢, 大隻仔過咗7歲生日啦, 卡樂b 估計 細大隻仔一歲
      唉, 你到e+仲係度"瘋婦尋友", 好快d動手啦喂

      刪除
    2. 瘋婦為屋仔癲緊呢!!!!!!!! X-(

      刪除
  6. 我家老貓小花12歲幾, 最近好鐘意食零食, 反而主食唔多吼呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意食零食, 更何況貓貓, 最好零食當正餐

      刪除
  7. 真係好瘦呀,頭型係削三角。肥瘦唔緊要,最緊要健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 但細b真係係太瘦, 完全冇儲備, 有事就大鍋

      刪除
  8. 如果我一日可以只食一餐, 我應該都會瘦好多 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一日五至六餐, 唔係講笑

      刪除
    2. 妳有時間食五至六餐/日?

      我一埋牙搏殺搵錢養家,幾日至食一餐! 喺鬼域試過成個禮拜,至得閒食一餐正常人食嘅嘢!!

      刪除
    3. 五餐時間表: 6.00, 9.00, 12.00, 16.00, 19.00, 21.00 (optional) 冇花冇假

      刪除
    4. 一肚餓個腦唔識運作, 死未?

      刪除
    5. 嘩,幾個鐘食一餐?! 仲要冇花冇假,食力非凡啊! @.@::

      妳去旅行咪帶好多乾糧喺身?

      刪除
  9. 如果醫生話冇問題就算啦!
    係咪咩都比佢試過都唔肯食呀?
    比著我都會有d擔心啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢想全吃雞粒過日辰, 唔餓到揸雞冇力唔吃正餐

      刪除
    2. 咁就唔能夠縱容佢齋揀雞粒食嘞,俾著我就由佢餓唔食就算,都不能縱壞食冇益嘢!

      刪除
    3. 唉!又煩又心痛呀真係!

      刪除
  10. 有無試過force feed呀? 九點幾磅以佢個種黎講係輕咗少少,試過哂唔同牌子罐罐都唔like?

    我係yahoo豬大點呀。我搬咗黎呢度,你add我丫。

    http://www.pigdotdot.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已有一隻腎病貓早晚force feed 一堆藥、蛋白, 冇能力再force feed另一隻, 唯有阿Q地認為此乃佢養生之道
      加入咗Google Friend Connect, 我冇用Google+
      你唔係搬咗去wordpress?

      刪除
    2. wordpress搬唔到yahoo既留言,唯有呢度再寫,同埋wordpress free版係有容量限制,我驚遲早爆滿。:P

      其實我yahoo個blog 都搬咗過黎,但因為早期好亂,而家兩個blogspot,一新blog, 一舊blog, 遲下睇下有無方法combine返。

      刪除
  11. 如果, 你擔心 O既話...
    不如, 叫 Vet幫細B 驗 o下 o的血丫!

    回覆刪除
  12. 細 b 真係好瘦, 同方包細佬相差好遠 XP

    佢唔肯食嘢, 有冇諗住傳心問吓佢點解呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚仔, 以下5條問題是我5年前捐錢解俾動物機構, 傳心師幫我問的
      Is she happy living with me?細B:鍾意,我好鍾意媽咪!
      •Why does she eat so little?細B:唔覺得自己食得少喎...
      •Why does she not like or play with 細 佬?細B:佢好煩!我唔鍾意佢!佢分左我d食物,又分左我媽咪!
      •How does she feel about her health?細B:無咩野呀!唔覺得有事!
      •Does she like me to adopt one more cat?細B:唔好!夠喇!我唔想再有貓分享我媽咪!

      刪除
  13. 哈哈哈....動物真係好似小朋友...識咩叫分薄....

    回覆刪除
  14. 正如叮噹貓話, 細b瞓得多, 自自然然將d 營養儲起, 咪唔洗食咁多囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買咗vit. b, 今晚開始俾佢吃, 睇下胃口會唔會好d

      刪除
  15. 瘦得尼健康,比我就好喇!

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 我回傳心果段, 出咗呢度嘅 ?
      哥哥好似無講過愛媽媽, 佢凈係講過.....媽媽係佢嘅, 睇唔睇見我隻手指公 ?

      刪除