2013年10月27日星期日

周末搞作

這個周末我又試新嘢,跟owenmama的焗叉燒食譜,
在網上睇過幾個叉燒食譜,以這個最簡單,沒有用一大堆調味,
我個人不喜歡用太多各式各樣材料的食譜,
一般家庭家中不會買咁多廚房用品,
買咗、用完一次、放到過期棄掉。


哈哈哈........... 唔小心影到單腳

焗不難,清洗先煩,
第一次焗,冇經驗,
焗盤雖鋪了錫紙,但盤大過錫紙寬度,
唯有兩張錫紙搭住,結果半個盆都是焦漬,
洗鍋金,
終於明白烘焙店賣D小焗盤的用途,
下星期去買番個。

又焗了一盤鳳梨酥,大部份送給朋友


Hehe, 又唔小心影到自己雙腳趾

整完鳳梨酥要外岀送貨
整完叉燒去送貨
好忙, 下星期休業

39 則留言:

  1. 買定卷牛油紙, 焗曲奇蛋糕用牛油紙更好啊.

    回覆刪除
  2. 我唔著呢種拖鞋...
    太乖了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔like人字拖,一年四季都係同一對拖鞋,滿佈貓頭牙齒印
      烹䚾是一種減壓方式,雖不是強項

      刪除
  3. 嘩你盤嘢好似火山爆發啲溶岩咁...好勁﹗
    焗鳯梨酥?好叻喎﹗
    我都成日影倒腳架~ XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁呢!所以洗锅金
      鳳梨酥好好味吖
      哈哈,你同我一樣,有時是阿毛一個

      刪除
  4. 哈哈,點解成日影到隻腳架?
    鳳梨酥難整ma?其實我都好想整下

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我間歇性是阿毛一個
      唔難整,我都整到點會難,我睇報紙的食譜自己改良

      刪除
  5. 妳都几lady喎,连拖鞋都係粉红色…我今日玩香蕉蛋糕同煄蹄

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一D都唔lady,甚至可以說粗魯,買唔到其他色,粉紅色照剎啫
      你整個兩樣成功嗎?

      刪除
  6. 我都扔左唔少調味野, 好多整左一兩次, 之後唔記得, 又過哂期, 都幾浪費呢

    回覆刪除
  7. 初初見到你隻腳,仲以為跌左舊叉燒系地下 XDDDD
    都好似幾像樣,俾個食譜黎呀唔該!少調味料岩我
    貓頭鳳梨酥,我唔鐘意食都想試。

    回覆刪除
    回覆
    1. http://owenmama730.blogspot.hk/2013/10/blog-post_7346.html?m=1
      味道唔錯架,係干D,因為我割晒D肥膏

      刪除
    2. 割晒D肥膏........老友....肥叉先好食架.......

      刪除
  8. 碟叉燒見到已經想食 (流口水ing)

    回覆刪除
  9. 我都係架.....連油都試過擺到{益]咗要丟.......雪櫃仲有樽蝦醬用咗2 次擺咗起碼兩年, 唔知仲食唔食得呢
    碟叉燒 & 鳳梨酥都好掂.....唔錯喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多調味的食譜我一定唔試
      兩樣都獲好評

      刪除
    2. 哈哈哈 ~ 我都丟唔少啦 ~ 我有支sake放咗雪櫃十五六年, 你腳得仲隊唔隊得 @.@

      刪除
  10. 不過, 你焗 o的叉燒 o個樣...看來好唔錯喎!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 我地d養貓之人上晒身, 有貓樣的用品很少會放過

      刪除
  12. 啦啦啦 ~ 你待我真的好很好 ^^ 第二張相我無辦法睇得明白.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哼哼哼.....唔同你反
      第二張係焗盤的叉燒漬

      刪除
  13. 禾又係着你果款拖鞋架, 紅黃藍綠色都試過;
    屋企只有蠔油鮑汁2種醬, 焗义燒用佢就算, 冇另外買其他醬; 你燒义燒好似拍烈火雄心咁!
    貓頭鳳梨酥--禾鐘意:睇得又食得

    回覆刪除
  14. 我鐘意呢款拖鞋好容易清洗
    我為了碟叉燒,買咗麥牙糖、玫瑰露酒,我以後會繼續整叉燒
    鳳梨酥的確好好味吖

    回覆刪除
  15. 呀,玫瑰露酒用途都頗多, 考慮買枝係屋企都好! 等用完樽蜜糖才買麥牙糖

    回覆刪除
    回覆
    1. 麥牙糖e+好少地方有得賣, 我揾晒灣仔所有超市, 得合和taste有得賣

      刪除
  16. 星星國好多朋友都識整鳳梨酥,你又話好易整。。。。我呢個廚藝白癡真顏汗。。。

    回覆刪除