2013年10月20日星期日

平淡、平靜周末

很享受平淡、平靜周末

一個人周末晚餐


難得不要遷就老公, 菠菜怕草酸高, 他在家吃飯一定不會買,
三文魚他也不喜愛, 兒時曾哽魚骨, 自此不愛吃魚、海鮮,
不愛粉面、面包, 可想像我們共饍的選擇有幾窄,
我廚藝半桶水, 令選擇更窄。

佢出外工作幾天, 回港第一件事不是回家, 而是直往球場踢波, 波癮有幾大, 試過回港幾小時只為踢波, 直往球場踢完波, 跟住離港, 沒有踏入家門。彼此相處, 互相給了很大的空間。

他年紀不輕了, 工作亦很繁忙, 堅持定期運動, 為了保持體力可繼續踢波。

大家屬重邏輯思維的人, 都不是浪漫之人,  一切像在不言、信任之中。
我曾買了很漂亮的table runners, 用不著, 吃飯太快了, 鋪完一陣已吃完了

沒有子女, 人生中總要面對一方早走過另一方, 似乎距離很遠, 間中閒談也會觸及此話題, 包括遺願等, 從來沒有感性說話, 只是輕輕講岀各自睇法, 有一次的假設是我走先, 他會怎樣? 其中一句永留我心, "如果你先走, 我唔會再做運動"

我在家, 卡樂b可入廚房觀雀

細佬體重停滯不再下


53 則留言:

  1. 1.每個男人心中永遠有個小孩.
    2. 唔食魚同海鮮, 同我好難一齊食飯.
    3. 做咩寫寫下有點SAD?

    回覆刪除
    回覆
    1. 他心中不只有一小孩, 有很多個, 他將兒時家貧不能滿足的願望帶到今時今日
      我吃魚同海鮮, 可同你一檯, 不過巳戒吃牛肉多年
      女人可能生理構造不同男人, 較多不能解釋的情緒, 見寫blog的女人多過男人
      我一切安好, 可能為一朋友的最近身體檢查擔憂而有些少想多了

      刪除
  2. 2人相愛是在於真心實際地為對方着想, 心有靈犀就能意會, 不需花巧, 你們就是!

    回覆刪除
  3. 世間萬物,緣聚即生,緣散即滅,乃律已定。

    既然住世,得接受成 住 壞 空; 人嘛,卻把煩惱來想?! 慨嘆,能覺悟世間無常,有幾人? 凡夫,畢竟給情感牽扯太猛! (一袋騎馬用具,一個茶壺… 人呀,沒出息!)

    有緣人,路上一同學習隨緣而走吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的中文造藝高過我幾級, 有d句子不太明
      ha ha.............激死你

      刪除
    2. 其實………

      我痛到語無倫次………

      唉喲,好痛好痛,唔笑得!!

      刪除
    3. 聽朝同嫲健康檢查完順便去買,但醫師叫我唔可以成日帶,驚肌肉萎縮!

      刪除
  4. 平凡亦可,平淡亦可.......enjoy 就好了!

    回覆刪除
  5. 妳對妳老公真好,會就佢食D乜
    我都冇小朋友,有時都擔心另一伴走先...之後會點...

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地很少一起吃飯, 一星期最多兩至三餐咋
      對你來講仍很遙遠, 無需想太多, 最重要是個人對抗逆境的心理質素

      刪除
  6. 一句 "如果你先走, 我唔會再做運動"就可以睇得出妳老公有几锡妳♡
    唔食海鲜可以食鸡同猪,呢兩样材料可以煮出好多钟美味嘅餸菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次想起此句說話都會忍不住......
      所以我有時間就去教人煮餸的blog 偷師囉

      刪除
    2. 如果有得选择,妳会唔会选走先果个?

      刪除
    3. 我選擇後走, 因他對生活細節冇sense, e.g. 家中分體式冷氣散熱器處於屋外那個位置都搞不清, 洗碗只用兩隻手指(怕油膩?????)

      刪除
    4. 我會揀先走,佢走先邊個服侍我,哈哈,我好鬼衰

      刪除
    5. 我希望可以有好似港剧“天梯”里面嘅苗天同顾新月嘅结局…

      刪除
    6. 卡b,我好喜欢妳呢篇卜,简单得嚟又好感性,俾十个like妳!

      刪除
  7. 其實
    你老公
    在感情-思想-行為-飲食-習慣上
    都係一個吸風飲露的人

    回覆刪除
    回覆
    1. 28, 我google 咗"吸風飲露"四字 點解, hehe, 我的中文水準比起你, BBQ, 呀妹、昭然差一大截
      佢的確另類, 一直行緊一條另類的路

      刪除
    2. 唔另類都哽唔落你啦
      邊有男人容許OR容忍自己老婆
      十幾廿年都唔見個家婆吖?!
      我都怪雞吖
      咪同你啱咀型囉

      刪除
  8. 我有種直覺,一定比Bill 爸早走,他的嫲嫲九十幾才走,Bill 爺爺現在也九十幾還聲若洪鐘,所以,我的葬禮Bill 爸會攪得很好的,我從不擔心 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Bill媽你的直覺得唔得架? 最緊要大家相處愉快, 互相愛護直到白頭、甩晒頭髮

      刪除
  9. 我成日都講, 我想早走過J先生, 因為留低個位會好傷心, 佢成日覺得我講埋D白痴野

    回覆刪除
    回覆
    1. 你才剛開始人生新一頁, 唔怪得J先生咁話你

      刪除
  10. 互相體貼,專重,遷就,呢一門學問,好多人學唔識!兩個人相處,找到最舒服的方式已經是最好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對吖, 呢一門學問,好多人學唔識, 我仍學習中
      對住幾十年又如何, 我老爺走咗, 奶奶唔知佢真實年齡, 大家都知身分證上報細了, 冇人知, 得我知

      刪除
  11. 卡, 你應慶幸有此伴侣....能溝通, 大家有共拭確實係件好事....
    見面唔需要多, 彼此應該儘量給矛對方空間....
    本來人同人之間相處就係一門專上學問...
    我18 歲就結婚, 共 26 年....
    恐怕到我踏入棺材, 我都找不到個中真蹄...
    失敗者一名....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢妈,妳好早婚!要找到个中真碲真係谈何容易?
      妳哋仲有大把时间,唔好咁快就认输~

      刪除
    2. 春呢, 我一路很感恩, 不能再多要求什麼, 其實我一路學習, 早年大家間中仍為鎮事爭吵, e+就算意見不同, he he 我選擇沉默, 忍忍忍.................佢終會頂唔順讓步
      唔知你咁細結婚, 我18歲仲讀緊書, sha 下 sha 下, 仍未遇到老公
      你唔好咁睇自己, 相處貴乎坦誠
      (唔知有冇錯字, 哈哈哈...........晏D校長巡校會幫我糾正)

      刪除
    3. 18歲就結婚,唔使咁細丫

      刪除
  12. 你西環個架埗收到強制性驗窗信未?
    我同事住水街已收到
    因遲d起西鐵時
    怕跌窗整死人

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇聽租客提起卟, 誤打誤撞, 我層樓對住西鐵其一岀口, 要驗的話都要驗, $應使則使
      咁你阿媽度水唔水驗?

      刪除
    2. ?????
      我媽山道娘家係戰前3層舊樓
      1970拆咗N年啦...

      刪除
    3. 又搭咀, 我收到驗窗信啦!! 收掛号信

      刪除
  13. 其實, 有3 貓陪伴都唔錯丫!

    回覆刪除
  14. 大家都有空間好吖! 我哋都要, 亦有共識空間存在於一至五, 六日同假期俾仔! 要工作除外囉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇細路很大分別,有細路,放假一定俾小孩,趁佢地小,多D陪伴,長大了,呢D時光不復返
      冇細路就各自發揮,睇夫妻二人的性格、取向啦

      刪除
  15. 卡B爸一句 "如果你先走, 我唔會再做運動", 真係好感動

    回覆刪除
  16. 唔止夫妻相處係學問,人與人相處都係學問一種

    回覆刪除
  17. 他的一句 "如果你先走, 我唔會再做運動", 背后的意思。。。真窩心!
    我都因細時曾哽魚骨, 之後就唔愛吃魚,連我家老闆漸漸都唔好魚!
    “好女死夫前“,這是做女人福氣!

    回覆刪除