2013年10月30日星期三

卡樂b又闖禍



細佬專長是開柜門, 

喜歡將家中所有衣柜、鞋柜、儲物柜打開來打發時間, 
天躲入衣柜大覺瞓。

這是家中其一鞋柜最低三層, 晚上被細佬打開後, 
卡樂b將老公的鞋拖落咬斷鞋帶兼吃下肚, 
速度快到你唔信, 
自卡樂b入門後, 牠不知吞下多少條我兩公婆、客人的鞋帶, 
所以我們入屋後一定將有鞋帶的鞋放入鞋柜避難, 
道高一尺, 魔高一丈,
卡樂b乘 漁人 (肥仔) 之利, 連放在鞋柜內的鞋也避不過牠的口癮。

我地遲d要重整鞋柜, 將有鞋帶的鞋再放高d去避難

吃落肚的鞋帶、橡筋圈、膠袋、紙皮、碎布去了那里?
有時隨大便排出, 
有時嘔吐岀來,
這是卡樂b嘔吐出來的上面藍布鞋的一截鞋帶, 
連同早一晚我force feed的蛋白

同1128的翩翩一樣, 卡樂b愛咬布, 
特別是老公T-shirt格拉底位置,
經常被卡樂b咬穿兩個大窿, 好涼爽吖

卡樂b其中一戰利品

老公很感謝卡樂b, 全靠牠幫他報消了約10件T-shirt, 他有籍口買新衫
每次除下衫, 一定要收藏好, 一被卡樂b發現就完蛋啦。

54 則留言:

  1. 呢個係電話留言, 我成功了 ~

    回覆刪除
  2. 真係唔好掉以輕心呀, 痾唔出嘔唔番出嚟就大件事啦 ~

    回覆刪除
  3. wahaha...唔好意思
    真係覺得好好笑丫,卡樂B咁叻既...wahaha

    回覆刪除
  4. 我家中的櫃門, 有危險的, 都用防小朋友開門的工具lock實的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信安信兩兄弟的武功比卡樂b更強, 你真的要上鎖
      好耐冇見老虎係、雞旦仔啦

      刪除
  5. 哎.....呀卡你真係要小心d卡樂b呀....等陣嘔唔出反黎, 就大件事呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 知啦, 可以收埋d都收埋, 佢連笠垃圾桶的膠袋邊都唔放過

      刪除
  6. 真係要上鎖至得, 嘔/痌唔番出黎就大件樹!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 咁嘅嘢佢都呑得落肚 -_-#

      刪除
    2. 佢乜都咬一餐........ ipad被佢咬崩咗一角.........插在筆筒的筆

      刪除
  8. 食咗落肚,真係好得人驚呢

    回覆刪除
  9. 分分鐘Calbee個肚E + 唔知仲有幾多條繩系度?

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka, 應該冇嘅, 佢早晚吃菜心幫助排便便

      刪除
  10. 你屋企應該有士啤鞋帶架呵 XP
    我都估卡樂 B 鍾意咬加拿大位係因為你老公陣除 wakakaka~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲使問, 屋企一定有士啤鞋帶, 仲要唔同色、、唔同長度添
      卡樂b唔咬我的T-shirt, 證明佢好like我老公陣..........臭除

      刪除
  11. 一個負責開門, 一個負責咬嘢............呢對犯人孖寶拍住上一齊做曳嘢, 真係兄弟同心, 其利牙斷鞋繩加拿大衫.......@.@

    回覆刪除
  12. 吞下斷鞋帶!? 肚仔會有事嗎!? 有無帶佢去見Vet呀!?

    回覆刪除
  13. 好危險咁啊... 真係要用鎖鎖住度門好D呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鎖唔到咁多門, 已關了廚房門同一房門啦

      刪除
  14. 原來卡樂 B 有此癖好。。。好彩有排番出來,都好D。 真係樣樣野都要放好好!
    我家Mocha就精過鬼,只有貓糧先放入口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d特殊癖好唔好恨啦
      Mocha有冇瘦到?

      刪除
    2. 有心! Mocha 肥番喇! 但係, 我地又要回香,他又會減肥喇!

      刪除
  15. 笑左出哩,哈哈哈!好涼爽……
    真係好勁,下次不如影下佢點開櫃門,其實真係好聰明啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於肥貓來講, easy job啦, 隻腳夠力就得, 我覺得你的肥吉吉都有此潛能
      有機會就影video啦

      刪除
  16. 卡樂b 做街喵時,可能見老鼠乜都食落肚,佢咪又以為自己都得囉,都係練返嚟嘅啫,或者妳我都得 ^.^::

    我覺得佢唔係鍾意妳相公浸味,而係佢太錫妳唔想咬妳嗰啲免妳發癲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b的一些習慣至今改不了, 例如喜歡將d糧撥岀兜外地下吃、飲污糟水、等開飯排頭位......
      我的衫好cheap咋, 咬爛再買過, 如果唔係我又唔爛唔掉

      刪除
    2. 等開飯排頭位,認真進取! 正所謂,做慣乞兒懶做官,習慣咗冇得改!

      妳咪儲埋好多錢? 女人至販家嗰幾樣嘢妳都唔好!

      如果,我唔買護膚品 化妝品 手袋 high heel shoes 去街衫 唔再扮靚時… 相信,我,離死,不~遠~矣~!

      刪除
    3. 都話我係阿毛一個, 我屋企個件係阿叔, wakaka.......好襯架
      he he,,,, $係冇得數架 (in English)
      每個人的減壓方式不同, 我曾有與你相同的嗜好, 不過我多年前突然間不想咁過日子, 決定改變

      刪除
    4. 人海茫茫都俾妳遇到亞叔同妳襯! 唉,我嗰件到底哩喺邊?!?!

      我以為我已經冇乜慾望化化哋,點知,天外有天!

      刪除
  17. 卡樂 B 好狗呀~~ 仲有癖好... 小心老公個加拿大呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b有些街頭智慧, 所以升呢做咗貓界CEO
      當卡樂b咬爛第一件T-shirt後, 其實我地唔知, 洗完件T-shirt穿上後, 我老公覺得怪怪地, 加拿大有d唔同感覺, 隔了好一會儿才察覺左右穿了兩個大窿, 百思不解, 找不到布碎, 直至第二件被咬爛後才開始懷疑卡樂b, 但仍不太相信, 後來我老公親眼見到佢係度 "習...習..習" 才解開謎底

      刪除
    2. 佢咬得很快, 一分鐘已咬穿一個大窿

      刪除
    3. 佢有無一路習一路擰轉頭望住你老公?(幻想中)

      刪除
  18. 我隻長毛又係鍾意膠袋之類ge嘢,聽到‘沙沙’聲ge塑膠制品,食緊飯都可以停下來,咬咗膠袋先 = =: (激屎)

    回覆刪除
    回覆
    1. 長毛有冇吃落肚?卡樂b係會吃落肚架, 經常係佢便便發現新大陸

      刪除
  19. 我乾完既衫,收遲一陣,所有帶子都咬斷,尤其背心條帶!冷衫又同我咬爛個袖,最衰就係唔止咬,係食,轉頭又嘔返出黎,連廁紙都吞!家陣好餓咩?

    回覆刪除
  20. 專門功擊格拉底~有咁既辟好~真係搞鬼~

    回覆刪除