2013年10月9日星期三

預演萬勝節

細佬是萬勝節的最佳model, 
平時影相已惡型惡相,
加上天生一幅倒牙,
可塑性很高。

成日被我整古,
正一四肢發達、頭腦簡單的典範


先來最嚇人的


再來搞笑的傻仔樣

爛仔look




最後送上肥腩核突相


去年萬勝節留影, 夠醜怪未?



37 則留言:

  1. 哈哈哈哈哈哈哈哈… 妳真係好衰呀,出賣大隻仔! 如果佢係人,我實叫佢同妳斷絕來往!!

    嫲話第一張相好醜樣,第二張好惡 (連惡嫲都話惡,咁真係好惡架喇!)! 我話張張相都係可憐大隻仔!!

    嘩,乜大隻仔對 canines 咁長嘅? 會插到自己嘛? 妳整到佢哋露出嚟架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三貓中只有大隻仔有本事做出以上嚇人的造型, 傻傻更更, 任我舞來舞去
      連你90+歲嫲嫲都睇大隻仔, 我會話佢知佢有90+歲粉絲
      大隻仔天生對 canines 好長兼倒牙, 佢成日合埋口唔小心就click住 (第二幅相), 有時兩隻大牙一齊click住, 好搞笑架

      刪除
    2. 佢信任妳,妳就話佢傻更更?! 善良都係俾人蝦個囉!

      喺十月頭,嫲已經94歲啦 *^3^*

      呢位94歲老粉,上次讚大隻爸靚仔添呀!

      其實,我同情大隻仔架! 唔係成日俾妳戲弄,而係對 canines 過長好唔方便好唔舒服好辛苦架; 我細個箍牙前,咪就係大隻仔咁囉 ) ) ) :>O<:

      刪除
    3. 老粉好彩有你照顧, 我嫲嫲在生的話, 都有96, 佢走咗24年啦
      大隻仔冇遺傳到大隻爸靚仔樣, 差一大截
      大隻仔6個月大絕育麻醉時, 醫生已順便幫佢磨短兩邊的牙, bb時佢的牙長到整損自己牙肉、流血

      刪除
  2. 任你點醜化,細佬都係靚仔一名

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢變成點, 我一樣咁愛佢, 提供終生免供款 MPF + 醫療保障

      刪除
  3. NO. 2!
    咁早吃完飯, 你好耐矛出blog啦喂, 唔好掛住敗家

    回覆刪除
  4. 衰妈妈嚟架,成日丑化个仔仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 你夠成日出賣rocky色相, 仲同咸十分享rocky艷照添

      刪除
    2. 下次有好嘢预埋妳,大家齐齐分享~

      刪除
  5. 回覆
    1. hehe, 我唔開心時會緊緊抱住細佬, 緊到佢透唔到氣

      刪除
  6. 真係冇陰公....前排跑樓梯.....以家玩偷影.....
    方包認真抵諗

    回覆刪除
  7. 哈哈哈!!!
    睇第一張笑左出來....
    真係好攪笑, 一D都唔驚嚇....

    回覆刪除
  8. 好衰架, 整估佢仲要話佢四肢發達、頭腦簡單 XD

    回覆刪除
  9. Wahaha...細佬唔係嚇死人,係笑死人,wahaha...

    回覆刪除
  10. 如果我咁樣對待Bill Bill,我一定C無全屍。

    回覆刪除
  11. 係喎!佢對僵屍牙特別明顯!我大仔又係,點合埋口對牙都係突出黎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細佬除咗僵屍牙特別長之外, 下顎仲長過上顎, 所以僵屍牙會click住牙肉

      刪除
  12. 貓咩樣我都咁越like, hehehe ~

    回覆刪除
  13. 哈哈...好正呀!!! 可以拍返套吸血貓新世代...

    回覆刪除