2013年10月13日星期日

增肥、減肥


 
bb磅是為卡樂b而買, 買了三個幾月,
每星期六幫三貓磅一次
這三個多月, 卡樂b體重 between 4.53 - 4.64 kg, 10.2 磅, 好安慰,
要知道要令一隻腎病貓體重不下跌是非常艱難的事
多謝貓友無私的分享, 教我每天餵牠吃蛋白,
加上每日中、西藥、配方糧、菜心葉
小便次數少了,顏色變黃了


 
要增肥的細b也進賬少少
三個月內肥咗0.2 kg (0.44 磅)
近呢幾日開始每日俾佢吃半粒Vitamin B complex,
 希望10歲婆婆生性D
 
要減肥的細佬吃咗兩個月減肥糧後瘦咗0.2 kg (0.44 磅), 跌回14.6 磅

但近排沒有再瘦下去, 我諗牠進入減肥平台期
要讚下 細佬, 轉吃難吃的減肥糧, 我買回來後, 就咁成碟減肥糧俾佢吃, 冇溝舊糧, 佢成碟照吃,
佢的減肥糧連卡樂b吃落口都吐出來
 


服侍三貓三種餐單, 貓奴不易為

47 則留言:

  1. 通常肥貓多數唔揀飲擇食, 所以轉糧難度一粒星 ~
    唔記得講, 細B婆婆唔算太瘦啦, 貓女係咁上下, 菲菲3kg多DD,
    妹妹steady 4kgs, 不知幾 fit ^^
    見到卡B咁穩定, 好好好開心 (v 字手勢, yeah ~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你打擊少方包一陣唔得架, 兜巴星你去陳仔星球啦
      細B婆婆骨架大, 正宗鬼婆身型, 所以4.4kg仲係瘦忟忟
      卡樂b自己亦好進取吃嘢配合先keep到咋

      刪除
    2. 唔但只閙人,今次仲兜巴星,好暴力

      刪除
    3. 陳仔星球遠咗少少喎, 近近哋, 月球算啦 XD

      刪除
  2. 卡樂B好叻呀!我Noo Noo病時由4.x kg下降至2.x kg, 點食都肥唔返。

    回覆刪除
    回覆
    1. Noo Noo 確診後吃乜藥?
      卡樂b兩年半前確診時3.9 kg, 一年後糟肥佢到4.9 kg, 可惜維持不到,今年初跌回4.5 -4.6 kg, 我決定買個磅自己定期昅住

      刪除
    2. Noo Noo一直食Azodyl,前後兩個醫生都建議佢食,另外每次針對驗血報告會有唔同既藥,其中降磷藥食得最多,另外仲有防止蛋白質流失既藥同抗生素,所以果陣早晚成日要餵藥,佢好慘慘架!

      刪除
    3. 卡樂b仲未使吃azodyl 、降磷藥住,佢吃咗fortekor 兩年半,我自己日日俾蟲草、靈芝

      刪除
    4. Noo Noo都有食fortekor . 另外有貓友教我餵養陰丸, 一開十六, 一日一份, 我自己就冇試過. 我到後期有餵椰子油, 因為聽聞對內臟好.

      刪除
  3. 做貓奴真的不易,要分開3隻糧比3隻食真係好難呀!你點做到呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b、細佬入房吃, 長放腎病配方糧, 我如夜返, 佢地亦會吃配方糧頂住

      刪除
  4. 3貓都好叻, 係禾就收貨! 真係好生性!

    回覆刪除
  5. 卡樂b 叻叻....keep 住係咁.....
    其實細佬好乖仔, 唔揀食....好易照顧...
    細b ....有食就好啦.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b 吃嘢好進取, 爭排頭位, 為咗令佢有參予, 我冇完全唔俾零吃佢, 份量少好多啫
      he he, 細佬一向懞閉閉
      其實細b最難搞

      刪除
    2. 唔制,大旧去咗妳度就一定変细旧

      刪除
  6. 回覆
    1. 努力做好份內事, 畢竟一生可共同生活的毛孩只有幾個啫

      刪除
  7. 要照顧好3 貓真係一 o的都唔容易呀!

    回覆刪除
  8. 一隻有病、一隻老人家、一隻要減肥,真係唔易照顧,辛苦晒妳啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 有苦有樂啦, 佢地好跟我, 特別系肥仔, 佢唔so佢老豆

      刪除
  9. 大舊媽留言:
    "之前话过妳係衰妈妈係我唔啱…妳其实係一位好尽责嘅妈妈,照顾到3猫好好! "
    不小心被我deleted

    回覆刪除
  10. 貓地真幸福,有你這個貓奴惜心照料。
    卡樂B, 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由確診至今已足兩年七個月啦, 希望卡樂b保持落去

      刪除
  11. 回覆
    1. 可以成為我家貓貓是緣份, 盡力令牠們幸福

      刪除
  12. 唔知係咪角度問題呢, 我覺得卡樂 B 好似瘦咗咁
    卡樂B要努力對抗病魔兼增肥, 細B要努力增肥, 細佬要努力減肥, 卡B要努力照顧三貓
    一屋兩貓奴加三貓, 大家一齊努力 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b睇磅冇瘦到,角度問題啫
      多數由我照顧三貓咋,我老公好少理三貓

      刪除
  13. 好開心又搵返你地, 我都搬左新屋啦, 得閒黎睇下啦~ :D

    回覆刪除
  14. 大隻仔媽媽:

    我整親 L5 位舊患,請問腰封喺邊度買呀? 行企坐瞓都唔掂,妳有做推拿鬆吓條骨嘛?

    我睇咗兩次中醫針灸 飲藥 用藥,有乜好路數請指教吓! 首先想買腰封先唔想 L5 位以上受壓過勞,我有兩個腰封但喺鬼域冇帶返嚟?!?!?!

    打搞啦!

    黑昭

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇開嗰個脊醫放大大大大大假,過埋農曆年都唔知返未? 唉…

      刪除
    2. 我逢fridays去梳夫massage, e+先覆你
      係yahoo留咗資料俾你

      刪除
  15. Hi你好,睇到你yahoo blog知道你家也有PKD主子,我屋企有2位主子都有PKD.希望大家可以交流下如何照顧PKD貓貓,其實我家主子上次驗血一切正常,同卡樂B一樣,除了膽固醇超出標準少少,但獸醫話無關係,又話不用吃藥,亦不需做任何野,除非有事:例如排尿習慣改變,無胃口,嘔等.....先再去睇獸醫,亦唔使去覆診,除非我好擔心,可以一年後再照超聲波,請問卡樂B宜家係食邊方面既藥架?係獸醫要求卡樂B食嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Oh! 你有兩隻貓有PKD, 如果佢地將來同一時間發病,你會好辛苦
      卡樂b曾是流浪成貓, 來到我家兩年後, 因為體重跌了一磅, 加上尿很淡, 我起疑心, 帶佢去全身麻醉檢查才確診, 確診至今快3年了, 牠確診時腎指數超標, 由醫生開fortekor俾佢日日吃, 一天不能少, 在藥物底下, 腎指數回到正常, 中藥係我自己俾佢吃, 保健作用, 醫生亦沒有反對, 菜心葉佢主動肯吃, 幫助便便, 因為缺水, 佢便便比正常貓硬、成粒狀

      刪除
    2. 我相信是因為腎指數正常, 所以醫生沒有給任何藥物, 即你兩貓的腎功能未衰退到要吃藥地步, 但要定期監察, 不要買太高蛋白質的天然糧給牠們, 加速退化, 其實每隻pkd貓的退化速度不同, 有貓友由發現至送走只是幾星期
      歡迎你到來交流, 我亦訂閱了你嘅blog

      刪除
  16. 我知道後都好唔開心,佢地係同胎兄妹。一齊得到這個遺傳病,你話卡樂B尿很淡係D顏色好淡定係做左尿液Test。尿比重低?

    回覆刪除
    回覆
    1. 某些品種的貓特別容易有此遺傳病, 雖然可愛, 但可以的話, 盡量領養, 幫助更多動物
      我沒有用貓沙, 肉眼看到尿的顏色, 卡樂b的尿比其他貓淡...即濃度低, 當然醫生亦定期幫佢抽尿化驗

      刪除
  17. ic.vet都講過叫我可以自已睇下貓貓尿既顏色,如果好淡色同無乜尿味都叫我要注意下.

    回覆刪除