2013年11月3日星期日

早餐

我很少吃此類早餐,  平日早餐都是匆匆忙忙,  坐在公司寫字臺完成, 我雖然很早起身, 但因為早上要運動、沖身, 所剩時間不多。

不是食物質數, 純是個人喜好, 我喜歡腸粉、炒麵、炒米粉、燒賣、公仔面、豬扒包、糯米飯............加奶茶或咖啡, 亦愛馬來西亞多元化的早餐, 大舊媽寫過一篇blog介紹她的早餐, 我每次一想起那篇blog中的食物, 會狂吞口水。


此份早餐HK$48, 吃得岀很用心做那杏仁酥, 不是好似 Dxxxxxxxx一味多牛油, 很干身、脆,  奈何香港鋪租、人工昂貴, 要支持營運開銷和有營利, 價錢不會低

雖然好味亦負擔得起天天吃, 但我不會覺得很折墮, 自少的危機感令我珍惜、小心理財, 當然我會適當照顧自己的身心, 外表的虛榮一早不上心, 當我進入此狀態後, 我好像在高處俯瞰親戚、同事、鄰居.....行徑, 好好笑。
我沒有包括(好)朋友, 因為我有權選擇

周末早餐, 我多數選擇以下不太健康的食品去中和我平日靠意志力、理性抑壓的食物選擇。

42 則留言:

  1. 回覆
    1. 卡b 你喜歡腸粉、炒麵、炒米粉、燒賣、公仔面、豬扒包、糯米飯............加奶茶或咖啡, 亦愛馬來西亞多元化的早餐..... same as me 啦 ~ 我諗大部份HK人都愛吃啦......我平日的早餐由幾元的麵包至20多元的美記早餐都有, 最大的要求就是不能餐餐吃同一種食物而矣 !

      刪除
    2. 睇來我捱得過你, 我可似餐餐吃同一種食物一星期到啦

      刪除
    3. 一星期食同样嘅嘢…我会觉得做人冇晒意思…

      刪除
  2. 食呢方面,平日,我只求清淡簡潔新鮮衛生唔花巧 (最最最最最重要冇味精 雞粉 化學嘢),我齋食淡嘅小米白粥 冇油鹽烚菜 或生果都得…

    只為,留肚食鮑參翅肚囉,哈哈哈哈哈哈 ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 我唔得吃得太清太耐, 但冇你嘅"鮑參翅肚"慾望

      刪除
  3. thank you for writing my feeling in this blog
    1. health + wealth alertness
    2. eat rubbish food during weekend to de-stress

    回覆刪除
  4. 我近期少出街食早餐,屋企附近d早餐食到怕,e+weekday会早半日鈡起身,有时会整下撈面,抄下米粉/面,整下sandwich咁,健康d少油d又冇味精……周末就周围去揾好嘢食

    回覆刪除
  5. 我好同意啦, 人既價值唔係係身上有幾多名牌決定

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 咁你度有冇得日日吃中式早餐?

      刪除
    2. 通常都係自己整,買定啲蒸飽返屋企蒸,有時煮麵、有時整火腿蛋三文治,邊有香港咁方便容易搵食,雖然我住係唐人街,而且我又返得早,通常只有麵包舖開得早,都有茶餐廰呀、拉腸粉,不過通常會星期六至楂車去買,星期日,瞓得晏啲,有時同個去茶餐廳食,有時衰佬買粥、腸粉、點心返o黎

      刪除
    3. 香港就係太方便, 所以很多人好懶架, 成日岀街吃
      我e+大部分時間係屋企diy, 幾好架
      唔好話佢衰佬啦, 佢煮飯你吃吖

      刪除
  7. 嘩...豬扒包、紅衣腸加公仔麵!? High Calorie呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 唔高卡路里平衡唔到抑壓的情緒

      刪除
  8. 星期一至六我嘅早餐都係貴格即沖朱古力麥片, 亦都飲咗好耐 lu, 除咗夠快手, 唔洗嘥好多時間去整之外, 就係要平衡返平日喺街食嘅多肉少菜 lunch, 感覺上會健康 d XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 麥皮是我的童年陰影 :P

      刪除
    2. 魚仔, 一年365日, 你有超過300日吃貴格即沖朱古力麥片, 貴格要俾d廣告費你囉

      刪除
    3. 要煮嗰種我都唔鍾意食架, 不過即沖又 OK 喎

      刪除
  9. 咁妳星期一至五食咩早餐呀?真係腸粉、炒麵、炒米粉?
    如果我早餐食呢D,我連午餐都食唔落呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我星期一至五食真係吃腸粉、炒麵、炒米粉做早餐呀, 點做運動都冇
      星期一至五多數吃一條蕉(運動前) + 面包或蛋糕 (運動後), 不過中醫叫我轉吃飯, 會嘗試

      刪除
  10. 我都好鍾意食你鍾意食嘅早餐, 你 post 嘅 豬包同紅腸 noodle 好正, 可惜我家/ 公司附近都無呢類咁正嘅嘢食... 通通都係垃圾都無朋友... 全是租金....

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬包同紅腸 岀前一丁岀自大排檔, 好正, 但好罪過

      刪除
  11. 我也喜歡多元化的,天天新款最岩我,所以中、西食品,甚至垃圾食物,我都食,當然越無益,就越鐘意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之健康食品冇味唔好吃, 但理性上要吃

      刪除
  12. 早餐...嘻....注叨買同一樣野, 成足一星期...果占搽多士, 總之唔好要我諗...

    回覆刪除
  13. 我都好懷念香港D早餐! 中西合璧!

    回覆刪除
  14. 我又係勁愛腸粉燒賣早餐,肥死也不管!耐不耐總要食一次!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係, 有mood吃個日要即刻去吃, 一刻都唔遲得

      刪除
  15. 我通常揀自己喜歡既食, 唔理佢健唔健康~哈
    不過早餐又唔會食得好heavy~
    依家好食的腸粉好小>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲後生有本錢,我唔可以再吃老本啦,將來要還架

      刪除
  16. 好耐冇見,祝安好。
    個$48早餐邊度買呀,離我遠嗎?

    tracy

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好耐唔見你浦頭, 我一切安好, 你都好嗎? 忙嗎?
      如果你冇搬家, 個$48早餐離你家好遠, 係港島南

      刪除
    2. 呵呵,咁真係好遠。我暫時OK。只是對香港越來越不安,想走又走不了。徒呼奈何。

      刪除
    3. 你過開來港島一起吃下飯
      如你固定係某一區, 我可以得閒揾你, 我有keep你的手提, 你有冇用whatsapp?

      刪除