2013年11月23日星期六

年度大掃除


我愛乾淨, 但絕對沒有潔癖, 

我認為人要與冇害的細菌共存, 

所以我唔用滴露洗手

現時很抗拒服用抗生素, 除非個別情況,

更不會傷風感冒睇西醫吃五顏六色的7、8種藥、咳藥水

全屋窗簾一年洗一次, 

估下有三貓的我幾耐換一次床單、被套, 

梳發套更加超過4年沒有洗, 到最近才洗, 

因為被卡樂b爪到冇眼睇, 所以費事洗, 

自相矛盾.....嘻嘻.....又話自己愛乾淨,

窗簾要分幾次洗, 干了等鐘點燙下先掛番, 

每年11-12月開始睇天氣、 睇心情, 開始每個週末做小小, 

唔使迫埋農曆前做餐死,

洗完曬乾中, 

細佬、卡樂b最愛搞搞震、冇幫趁,

 要喝停佢地唔好再玩捉迷藏。








有天晚上影下細佬的巨躉 + 小豬尾
細佬的減肥大計最近完全沒有進展,
雖然繼續吃減肥糧, 但沒有再瘦下去,
今日早上維持6.66kg (14.65 lb)

33 則留言:

  1. 我隻仔6.55,輕細佬少少,醫生都叫佢減肥

    回覆刪除
    回覆
    1. 你隻仔細過細佬6歲, e+已咁重, 唔怪得醫生叫佢減肥
      細佬過咗5歲體重先過6kg

      刪除
    2. 所以依家俾少左佢食,又同佢追逐,希望有減到啦

      刪除
  2. 細佬怕個浪衫架會冧,用龐大的身驅宅住,所以肥貓都有好處,減咩肥

    回覆刪除
    回覆
    1. 個浪衫架一冧, 走得最快係細佬隻無膽貓

      刪除
  3. 回覆
    1. 為咗細佬健康著想, 要狠心d, 雖然佢肥肥地好得意

      刪除
  4. 一年先洗一次窗簾........仲要係白色......

    回覆刪除
  5. 我好懒架…窗帘都係一年洗一次,床单最快係兩个月洗一次(每晚有开冷气),妳会耐过我吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地一樣咁懶,床單我三星期洗一次,以前一個月一次,多貓就洗密少少,嚇死波咪

      刪除
    2. heeee, 我都系一年洗一次窗簾,呀,唔系,系Bill爸一年洗一次窗簾,我從來不洗 :P

      刪除
  6. 比佢哋玩吓啦, 冇乜幾何呀 XP
    唔見細 B 嘅???
    三星期洗一次床單都唔算好耐啫 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩完我再洗過吖!
      細b係隱世貓婆婆
      三貓成日上床瞓, 幾污糟架

      刪除
  7. 我都好懶架, 屋企有d 地方都鋪滿塵要好耐先抹一次架.....一樣都係嚇c 波咪 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. haha....... 有d塵啱架,.....太干凈好辛苦,

      刪除
  8. 我係超級懶人~唔迫到埋身都唔做清潔 :p

    回覆刪除
  9. 細佬原來咁重! 都話黑色望埋去係瘦D架啦!
    我以前都係3個月洗一次窗簾,一個星期換一次床單。。。而家。。。無呢隻歌仔唱lu!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 你覺得細佬瘦吖, 開心死佢
      從另一角度睇, 洗少d 環保吖, 用少d水電

      刪除
  10. 我全屋用兩層窗紗,浸水、chock 吓、琼乾水、掛上搞掂,唔駛 ironing 做多樣,平時吸地又吸吓佢! 市區塵大,污糟頂唔順就洗,好彈性!

    妳用手洗窗簾架?小心條陣!!

    唔好再影大隻仔條尾啦,好醜樣啊! ^.^::

    回覆刪除
    回覆
    1. 手洗窗簾? 你攞埋我條老命咩! 梗係機洗啦
      我唔知幾like大隻仔條尾, 成隻小豬豬咁, 好cute

      刪除