2013年11月9日星期六

細佬年度出巡

我其實最愛帶肥仔細佬出街, 
不是因為牠肥頭dup耳得意, 
而是牠在家和岀街是兩隻貓樣

在家自信十足, 串串共, 抱多一陣都唔制

岀街除了變庵春之外, 牠會好似樹熊咁貼身膏藥雙腳扣住我條頸付在我身, 
 任人魚肉, 包括任何陌生人, 

知道牠很驚, 所以唔敢亂郁動, 所以只外岀一陣就收隊, 
除了去診所, 極少帶牠外岀。

佢細個時, 曾想過帶牠去做動物醫生, 但又覺得牠在家性格剛烈, 打消念頭。





40 則留言:

  1. 方包好可愛, 十足十個小朋友咁雙手搭住你膊頭.......佢個表情丁屎霸氣都矛.....我都好想魚肉吓佢 ....(奸笑 ing)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一岀街就變傻仔, 任由陌生人抱, 幫佢做腳底按摩, 冇反抗,

      刪除
  2. tell me next time when you bring him out
    i'll meet him at the street

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非佢老豆肯車我地, 肥仔多數係屋企附近岀沒, 你來揾我地啦

      刪除
    2. she tell you then you tell me, okay?

      刪除
    3. tell 埋me la , 我都想摵 細佬ar

      刪除
  3. 禾都鍾意睇D惡爺變鵪鶉個貓樣, 任攬任抱, 爽C

    回覆刪除
  4. 好sweet呢…小鸟依人咁…我唔敢咁抱住佢地出街,怕走猫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b 都可以咁抱岀街, 可能細b 1-2歲時成日同我岀街、去超市(以前超市冇咁嚴俾佢坐購物車)
      卡樂b反而太精靈, 不敢手抱岀街

      刪除
  5. 我都覺得出街先似波波亞媽

    回覆刪除
  6. 咁得閒妳可以抱佢出走廊行吓,又可以抱吓佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔得架, 家附近環境佢認得, 叫得好似我虐待佢咁, 好淒涼, 要行遠d佢唔認得d路先俾抱抱

      刪除
  7. 哦...原來細佬係門口貓~~
    帶佢出街好型呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以貓來講, 細佬算係好叻仔、好鎮定啦, 有d貓一出街發晒癲架
      同佢岀街, 好多人走過來影相, 我怕d人放上FB, 有個阿毛好吃力抱住隻肥嘢周街遊蕩, 所以拉拉聲收隊回家, 昨日有人問我可否影隻肥嘢, 我話你影隻肥嘢好啦, 唔好影我

      刪除
  8. 方包出街個樣都唔同 d , 冇哂 d 殺氣 XP

    回覆刪除
  9. 細佬熊抱妳個樣好得意丫,好想攬下佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 契b應該都好肉地,好好攬
      細佬出街的確好愛

      刪除
  10. 嘻嘻....方包個樣好驚青

    回覆刪除
    回覆
    1. 好搞笑, 方包驚到任何人抱佢都得, 定咗格咁

      刪除
  11. 方包掛頸式抱抱,一流!

    回覆刪除
    回覆
    1. my favorite, 不過唔想成日要佢受罪, 驚餐飽

      刪除
  12. 嘩~嗲成咁殺死人咩 ~有啲見暈 ~
    唔該call白車 ~車我去搵呢位方包小朋友 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 使咩講! 方包勁nei
      不過方包一年岀巡一兩次咋

      刪除
  13. 無可能咁樣抱我d毛孩出街,背脊一定開花兼走猫 T_T:
    方包,整啖錫下先 =^3^=

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包岀街即成為毛公仔咁, 大失方寸, 冇晒在家的威武

      刪除
  14. 好似抱住個小朋友咁呀! 家貓一定唔得, 發癲都似!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b 流浪貓來架, 得得地可以咁抱, 不過佢有病, 我唔想增加佢壓力

      刪除
  15. So sweet! 细佬個樣真嗲!

    回覆刪除