2013年11月16日星期六

任人魚肉

因為阿媽上星期懶, 
用手寫板寫得慢, 唔想寫太多字, 
所以沒有將細佬以下出巡的驚青相放岀來



坐陌生人大脾, 眼神驚驚




任人搓圓禁扁


但一回到屋企附近, 牠認得路,
 自己掙扎不要我抱, 要落地自己行, 
即回復自信, 行在我前面, 
懂得那里要轉彎, 沒有行錯去別人家門, 
直至到家門前停下等我拿鎖匙開門, 
肥仔記性唔錯

42 則留言:

  1. 回覆
    1. 竟然驚到連陌生人都可以抱抱搓搓.........俾我係街遇到你呢嚿大方包....hehe....一定唔會放過你 ^.<

      刪除
    2. 陳仔囉回覆狀態, 又攞no. 1
      有d貓一驚就發癲, 方包一驚就定格

      刪除
  2. 回覆
    1. 好叻咩妳 (打妳头仔 ing…)

      刪除
    2. 唔好話呀妹啦, 佢好耐no.2都攞唔到

      刪除
    3. Sorry 呀…我其实係话紧呀啰同打佢头仔架…我Honey唔係陈仔,拿第二已经好叻架喇!

      刪除
  3. 回覆
    1. 好羡慕妳可以带到肥仔行街街…仲可以坐陌生人大髀…又会认路,叻到冇得顶

      刪除
    2. 肥仔唔追貓打時, 有時好得人鐘意

      刪除
  4. 哈哈俾我遇到方包,肯定抽哂佢啲油變fit 佬:P

    回覆刪除
  5. 佢都知道去到陌生地方, 要小心小心 hehe

    回覆刪除
  6. 卡B媽,你唔驚陌生人抱走方包咩?
    睇唔到片呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包屬重量級, 手瓜起展先抱得郁
      你用手機睇唔到吖?
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jUB5Sowu-Yo

      刪除
  7. 睇到啦,要用I/E 瀏覽器先得

    回覆刪除
  8. 方包認路1流, 胆色9流, 可愛到爆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包其實只認得一小段路咋, 不過以佢岀街次數講算叻仔
      命仔緊要吖, 以保安全

      刪除
  9. 回覆
    1. 佢只認得一小段路咋, 不過以佢岀街次數講算叻仔

      刪除
  10. 細佬個樣傻傻的好搞笑
    佢好醒喎,記得屋企條路,好多貓都冇乜記醒

    回覆刪除
    回覆
    1. 細佬其實好善良, 最衰係間中欺負細b
      佢只認得一小段路咋, 細b都認得架, 後生時仲試過自己過馬路跑回家

      刪除
  11. 卡 b 卡 b ~ 下次帶方包出巡要廣告天下, 等我哋去撞吓佢 XD

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 佢矇醒醒就真, 佢一歲前我逢周末都盡量帶佢岀街行一陣, 因為當時好想佢做到動物醫生去做探訪

      刪除
  13. 我都想帶哈碌出街呀...不過佢實好驚驚...你係咪由細開始成日帶佢出街, 所以咁定呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一歲前我逢周末都盡量帶佢岀街行一陣, 有時去超市行一圈(e+超市唔俾入啦), 因為當時好想佢做到動物醫生去做探訪

      刪除
  14. 細佬好叻叻呀~因為驚而任人魚肉d貓我都好少見, 我見通常會發癲多~哈
    真係要會一會細佬, 可以抽水~呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 有d要索油, 你要抽水, 細佬變細細佬囉

      刪除
  15. 細佬好叻仔呀!! 我好愛像狗的貓
    我以前的貓都好似狗, 每次我返屋企時, 去到門口拿KEY, 佢就會喵喵叫, 到我開門入屋後至停架~~

    回覆刪除
  16. 細佬個樣好驚青,但又好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好搞笑就真, 一陣驚青, 一陣充滿自信要自己落地行

      刪除
  17. 哈~~ 細佬好得意,我成日記起佢在吸塵時躲來躲去。佢始終是第一隻肯我同我玩下的乖貓。

    回覆刪除