2013年11月30日星期六

某一晚上 + 雜聊


某一晚上, 不想再坐在書房睇片,
拿了notebook 上床睇, 
肥仔立即跟上床反肚咕嚕咕嚕咋嬌,
所以話有貓的家真好。


卡樂b去咗邊?
在牠日日打躉的好位置大覺瞓


細b 當然長期留在佢的御用兜

停了半年沒有天天吃中藥調理(之前吃了一年多換了三個中醫),
老毛病再浮現, 再回復天天吃中藥調理, 
聽取我的中醫意見, 
早餐改吃飯、減少吃生果, 晚上睡前浸腳,
卡樂b每晚都跳上大脾陪我浸腳, 乘機咋嬌


又番炒......生炒糯米飯, 
我好鐘意吃, 但我體質其實不能多吃, 
以後要減少吃糯米飯。
為了身體健康, 我犧牲很多喜愛的食物,
戒辣、冷飲、雪糕、魚生、多種生果.............
唯不肯戒咖啡、甜品

39 則留言:

  1. 回覆
    1. 我個胃都唔系幾好,又系唔肯戒咖啡 :P
      方包仔個樣好奸 XDD

      刪除
    2. 我曾戒咗咖啡半年, 不過好唔開心, 又飲番
      怨枉吖....怨枉吖, 方包得個惡樣好打得, 唔奸架, 矇佬一個

      刪除
  2. 日日飲藥飲咗一年的確…… 唉,悶煩呀!我飲藥飲到嘴苦、戒口戒到嘴寡,冇癮!持久戰呀,病友!!

    早餐就食飯?農民咩!糯米飯妳由生炒到熟呀?好力水啊!

    卡b瞓到被偷影都唔知?真趣緻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇了咁耐中醫, 情況的確有改善, 只怪自己後生時狂枉, 加上天生資質差, 搞到今日咁
      農民早餐吃飯, 身體好吖
      糯米飯由生炒到熟只需12-15分鐘, 不過糯米要浸隔夜
      貓地熟睡咗有鼻寒架

      刪除
  3. 早餐食饭,咁咪要煮埋餸啰?糯米饭都係我至愛,不过又係唔敢多食,会胃痛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 细b係咪最怕冻架?e+有冇著衫?我记得妳话过件衫一著就三个月冇換冇洗 (≧∇≦)

      刪除
    2. 早上煮埋餸唔得掂, 有時加d肉鬆咋
      Oh! 三个月冇換冇洗 你都記得

      刪除
  4. 要身體健康, 有時就要放棄一D鐘意食既野

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 對吖, 我都keep得好辛苦, 幾乎日日做一種運動

      刪除
  6. 完全理解
    唔戒口死得仲快
    見人更樣衰
    我100%明白
    唉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 要慢慢調整, e+已適應, 係仍記掛高卡路里食物, 隔一排要慰藉心靈

      刪除
  7. 同意丫,有貓在家真好^^
    早餐食飯?真係難D喎
    妳鐘意食個D野,我全部都鐘意,但好難戒呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你身體底子好, 不必要戒得太多, 我係一吃要戒的食物, 毛病就出現, 身體沒有基本調整、抗衡能力
      逼到埋身, 唔到我唔戒, 唔想老咗成為家人的負擔

      刪除
  8. 要戒掉愛吃的食物真係一d都唔易...我最多只會少吃,食嘢係人生樂趣嚟架嘛 !
    方包伸條脷仔出嚟好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 改掉任何習慣都不易, 我理性上可以做到, 但心靈上仍需修行吖
      方包係大頭仔, 討人喜歡

      刪除
  9. 方包果樣好似俾人扑暈累低咗! 戒哂所有喜好仲邊有人生樂趣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包當時瞓在床上很開心望住我, 動物很易滿足
      戒唔戒哂所有喜好其實衡量每一種食物的弊和心癮, 咖啡 + 甜品 是我的comfort food, 不會戒掉, 只可減少

      刪除
    2. 係呀, 佢地心中只有主人1個, 所以不願意同其他貓分享!

      刪除
  10. 肥仔唔似咋嬌,佢似咋死,wakaka

    回覆刪除
  11. 點解要介生果?有益喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我體質極……寒,大部分生果不宜吃,就算吃,每日只可吃一個,但過往平時一日三個

      刪除
  12. 回覆
    1. 唔只瞓覺豬時可愛, 幾時都可愛, 我最愛貓科動物, 包括大貓

      刪除
  13. 糯米飯不宜多吃... 有時我都會偷吃違禁品... 唔食... 無晒人生樂趣...

    回覆刪除
  14. 都有中醫叫我戒凍飲, 但我只可能盡量小飲, 完全戒真係冇乜可能 XP
    小霸王都有可愛時 haha
    糯米又係我至愛, 但我個胃唔爭氣, 食得多會胃痛

    回覆刪除
  15. 有貓地陪真好~
    要介口真係幾折磨人~

    回覆刪除
  16. 我幾時都話卡樂b好鬼靚仔

    回覆刪除
  17. 生炒糯米飯, 我至愛! 可惜星星國比較難食到! 想自家整,D人又話好難炒,要炒好耐,炒到手軟! 下次一於學你咁做,好似好簡單!
    真窩心!貓地咁親近你! 我家Mocha睬你都傻!
    原來隻隻肥貓都有鼻鼾! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好易整架, 方法是同事口述, 佢當過廚師, 我跟住做未失手, 希望你成功
      卡樂b是三貓中最親人的, 牠雖曾是流浪貓
      我三貓都有鼻鼾架, 瘦嘅肥嘅都有

      刪除