2013年12月7日星期六

御用浸腳陪客

 三貓中卡樂b係最懂同人交際,
正一交際佬一個,
所以我稱牠為貓界CEO,
懂得同人交際, 令牠有機會脫離流浪貓之列,
為自己賺取終身飯票、不需要供款的MFP、medical insurance,

雖然一早已上岸, 牠仍努力工作不懈, 絕無偷懶, 
細佬、細b 都沒有卡樂b咁勤力進取, 

卡樂b每晚陪伴我浸腳, 坐大脾



跳上背上, 被牠踩下踩下幾舒服

不特止踩背, 為了表示牠對我之愛, 用舌舔我的頭髮
(我從沒有染髮, 過多一兩年睇怕要向現實低頭)

老公大部分時間不在家, 一回家卡樂b即開工,
不停用頭擦他, 又嘗試騎上他膊頭用舌舔他的頭髮, 怎麼叫我們不愛牠

43 則留言:

  1. 回覆
    1. 卡樂b 咁醒目識做。。醒多d 佢愛吃嘅嘢獎勵佢啦

      刪除
    2. 放假、返工你都攞第一, 不愧陳仔家族長老
      我都想俾多d好嘢卡樂b吃, 奈何腎病貓不可亂吃, 每日為咗卡樂b有參予, 我俾零吃、罐頭三貓時, 卡樂b亦有份, 但份量只是細b的1/4或更少, 令牠不會覺得我偏心

      刪除
  2. 佢好明白邊個至係老細呀, 嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我先係老細, 佢老豆乜都冇理, 我一腳踢, 餵藥、菜、蛋白, 清潔大小二便、沖涼、擦牙、剪甲、買糧、睇醫生

      刪除
  3. 回覆
    1. 冤枉吖 …..我用手機入, 第一次佢話出唔到咪按多次囉, 點知佢出兩次喎

      刪除
  4. 妳最鍚係咪卡樂B呀?
    我一早染左好耐啦,唔染就成頭白頭髮><

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 好難答的問題, 因為三貓唔夾, 不會同一時間揾我, 我會分配時間同每一隻貓獨處, 令牠們不會覺得被忽略或邊緣化
      我早兩三年頭頂開始有幾條白髮, 好礙眼, 一路多, 但我希望遲d先開始染, 一染冇回頭, 仲有我e+唔使見客, 冇咁理儀容

      刪除
  5. 哈哈哈哈哈哈哈哈…… lam 頭髮!佢當妳哋四隻(另兩隻呢)係同類呀,哈哈哈!

    細個時興 highlights 已經染髮鳥,而家老咗唔想染唔得,額角全係白髮窗簾咁,個零月就要染一次!煩氣。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地用牠們的方式表示愛, 我地唔好受, 要忍下, 不要傷害牠們心靈
      一染冇回頭, 我繼續頂住先, 不過有一日我低下頭揾嘢, 我老公同我講, 你要染髮啦, 嗚 ....嗚...嗚.

      刪除
  6. 好識Do呢,唔似得我家天師仔咁,做流浪貓時愛坐我大髀,“坤”鬼咗我帶佢返屋企,一入屋就唔肯再坐大髀了

    回覆刪除
    回覆
    1. 你被“坤”得好開心吖.....老咗可能會變番坐你大脾....唔好灰心

      刪除
  7. 如果貓lam 你d頭髮,表示佢好愛你....
    卡樂b個樣係好靚仔,精靈,絕唔似有病.....
    努力呀卡樂b....
    下次叫你呀媽換個細d嘅啷啷啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好愛卡樂b架
      除了悉心照顧, 卡樂b自己很努力, 成日吃...吃...吃, 所以可以肥肥地
      啷啷好細架, 不過打孖上

      刪除
  8. 我只肥猪仔都係会 lam 头发,不过佢嘅服务对象只係我老公啫
    我见到卡乐b嘅seafood 呀 凸^-^凸

    回覆刪除
    回覆
    1. 放假遊埠都掛住我, 好開心
      你妒忌肥豬仔吖?
      你受咸十影響太深

      刪除
  9. 我阿翩翩
    晚晚都LAM我個咀
    晚晚如是

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我情願卡樂b lam 頭髮好囉
      翩翩有冇口氣?

      刪除
  10. 間中Bill Bill都會lam我頭髮的
    我就唔明,頭髮白左就一定要染,我重來都無打算要染頭髮,咩白頭髮顯得老D,一定系染髮水老板想出黎,邊個髮型師叫我染髮,我一定無下次幫襯。:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 喪BILL除咗咬你, 仲LAM埋, 証明佢超級愛你
      你冇染髮, 咁算你保養好, 見你唔多白髮, 我以為你有染髮添

      刪除
  11. 卡樂B好識撈呀~~ 氹C人呀~~如果係我暈C囉~~~
    我呢兩年D白頭髮多到。。。 我頂唔順。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂B係超級識撈, 連訪客都唔放過
      咁即話你冇染髮啦, 叫我地睇下你剪落來的一掫白髮

      刪除
    2. 吓!訪客都冧,等我探訪下佢先

      刪除
  12. 點解我覺得卡樂 B 好似瘦咗咁嘅??

    回覆刪除
  13. 細B細佬Calbee, 呢個御用浸腳陪客,除了陪客,仲做埋御用按摩師,真爽!
    原來lam貓奴頭髮是愛的表現,唔怪之得我家Mocha在我床瞓瞓下會走去我個頭處lam我D頭髮啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b做按摩師差DD, 唔夠力水, 我每星期按摩, 好受力
      Mocha都好愛你吖

      刪除
  14. Calbee 係就係世界佬, 但佢感恩之心, 愛你2人之情是真的, 貓地唔會為利益立亂錫人!
    染髮真係一染冇回頭, E+禾用指甲花粉(henna)+啡黑色嘅嘢: coffee/普 洱 茶/ 熟地, 希望天然料少D害處!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b好惜福, 好似狗, 叫佢名, 多數肯老遠跑來身邊
      我都打算遲d用henna粉

      刪除
  15. 通常我幾日無洗頭, 哥哥就會舔我啲頭髮, 唔知係咪知我拿渣 @.@
    浸咗一輪腳有無見好啲咁呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你咁拿渣, 我日日洗頭架
      邊有咁快好, 只是輔助我極弱的氣血循環

      刪除