2013年12月20日星期五

卡樂b覆診(7)


又半年啦, 卡樂b就快吃完fortekor的存貨, 
考慮了很久, 最終決定帶牠去睇Dr. Maggie, 雖然路途比較遠,
事前準備好牠近三年的所有lab reports、每日的中、西藥物、餐單。

是日在我們前面的症很簡單, 我地準時見到醫生,
因第一次見, 醫生俾的資訊我都知道,
例如腎指數超標, 並不一定代表腎有事, 可能是近日所吃食物所致,
就算腎有事, 也不一定要吃fortekor, 除非尿中有蛋白,

卡樂b以上各樣均中, 未確診前, 相隔10天驗了兩次血, 均顯示腎指數超標,
早期未吃fortekor前, 尿中有蛋白, 吃了一段時間後, 尿液中才沒有蛋白,
 證明腎臟的損壞已到影響到牠的生存

今次見Dr. Maggie 主要是補充未來4個月要吃的fortekor,
醫生叫我過了聖誕再帶卡樂b去診所, 留低全日照超聲波和做其他檢查
睇下過去三年腎臟內的cysts有沒有增大。

坦白講, 是次見醫生有d失望, 不過亦明白醫生第一次睇卡樂b症的保守,
既然已選擇, 亦無謂反反覆覆再去他選,
一月頭再請假帶卡樂b去檢查。

開餐中的卡樂b



陪媽媽坐按摩椅





32 則留言:

  1. 回覆
    1. 以靚仔卡樂b ge 身型同精靈ge 眼神, 你應該keep 得佢好好 ^^ ......放心d, 唔好咁擔心 啦 ~ 春卡

      刪除
    2. 陳仔囉, 飛船局部維修好啦
      我唔係擔心卡樂b, 日日對住, 當然知道佢狀況, 而昰對醫生的反應有d失望, 不過我會睇長線

      刪除
    3. 醫生冇睇晒一早fax去卡樂b的舊病歷,

      刪除
  2. 第一次睇, 醫生都會睇定D先架呢

    回覆刪除
  3. 要對 Dr.M 有信心....
    第一次一定係咁....對卡樂b 唔熟識....

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白香港獸醫的繁忙工作, 既然不喜歡愛協經常更換獸醫, 就要俾d耐性, 一月頭再帶佢去

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢保養得好好, 我有信心再驗的話, 不會惡化

      刪除
  5. 卡乐b有个咁好嘅妈妈真係佢嘅福气!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是種緣分, 本是想收養另一隻流浪貓, 可是被turn down

      刪除
  6. 我想請教,我有隻貓最近尿呈淡粉紅,佢曾經尿道發炎入過院,雖然好了但見到佢係醫院咁,發誓再唔俾佢入院了。後話再講。
    咁今次我就狂灌水俾佢,好在佢肯飲,飲咗尿色就正常返?妳覺得算唔算尿道炎呢或腎病的先兆呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 尿道炎, 呈淡粉紅是血吖, 逼佢飲多d水, 轉吃防尿道炎的處方糧(要向獸醫購買)
      腎病貓的尿多數很淡, 小便次數較正常貓多

      刪除
  7. 我都估係血,而加除咗飲水仲有冇其它方法?還是都係要去睇醫生?係咪要睇醫生先有得買糧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲水+轉糧,冇其他方法啦
      處方糧要有病歷才可購買,如果不是太久之前,可打電話去舊診所叫他們fax 病歴去你家附近的診所購買

      刪除
  8. 每次轉E生雖有舊病歷, lab report, referal letter 和自己做的功課, 就算相隔時間很短, E生都會從頭做過所有檢驗作比較, 佢地唔會信他人, 最慘是小朋友又要多受一次罪! 佢地唔會細心睇病歷, 只有父母才最清楚, 能倒背如流, 希望她接手之後能悉心治療卡B! 便唔駛再轉E生

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我鐘意之前愛協的一男鬼仔醫生, 即用手指甲幫細佬去牙石, 唔使麻醉洗牙, 夠果斷,
      我要幾多藥, 岀聲佢即開俾卡樂b, 有d醫生只肯俾三個月藥, 吃完再復診攞
      我知佢去咗邊間診所, 但佢似過客, 像不會在香港長居

      刪除
    2. yes,愛協E生是過客, 有邊果E生想PARK 死D動物呀?有愛心嘅去咗綠十字, 唉! E+可能已執笠,

      刪除
  9. 幾有名都好, 我都覺得睇親第一次嘅印象都係麻麻地, 好似要睇熟咗先會好啲咁……不過9命點都唔會衰得去邊嘅, 係衰多人難book囉

    回覆刪除
  10. 卡樂 b 有你照顧, 一 d 都唔水擔心 ^_^
    要成日轉醫生真係幾煩, 希望 Dr. Maggie 可以幫到卡樂b 啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地第一次轉診所咋, 之前一路係愛協

      刪除
  11. 卡樂B, 加油呀! 我睇你咁精靈, 你一定可以繼續陪媽媽好長時間架!

    回覆刪除
  12. 卡樂B有媽咪照顧得咁好,一定會慢慢地復原,食得瞓得,健健康康!。
    唉!而家好獸醫難求!

    回覆刪除
    回覆
    1. 復原就冇啦, 腎臟的損壞是永久性的, 只望停止惡化或減慢惡化

      刪除