2013年12月29日星期日

世紀合照 + 賴死唔走

天氣凍,造就世紀合照,雖然只是籮柚對籮柚, 但已是兩姊弟七年首見。

此位置冬天一直是細b一天23.5小時的窩, 藍毯下面是個暖水袋, 我每日更換兩次熱水俾細b婆婆, 婆婆有時都要離開一陣上廁所或落地舒展筋骨, 肥仔乘機覇位, 細b回來見個位俾肥仔霸咗, 只好小心翼翼埋位, 怕一掂到肥仔, 肥仔發老脾唔俾佢埋位, 是日肥仔心情唔錯, 造就此合照。

這是我每晚入房時見到的情形, 我一早preheat電毯, 兩隻仔賴死唔走, 特別卡樂b, 會同我追逐捉迷藏, 希望可以留低, 我是個很輕睡的人, 為了返工有精神, 加上腎病貓卡樂b一定疴夜尿, 要狠心叫佢地起身岀廳瞓, 只有極少情況會留低肥仔或婆婆

29 則留言:

  1. only PP sleeps with me at night

    回覆刪除
  2. 貓貓好獨立, 好少一齊瞓呢

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 如果第日唔使返工,最近就有時招呼肥仔,夏天就招呼細b多D

      刪除
  4. 大隻仔咁惡架?連大姐姐都要小心翼翼埋位怕咗佢,講緊佢霸人嘢喎?!

    一貓整一暖水袋過佢哋,做廳長都唔會冷親啦 ^.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 大隻仔一向對兩貓好惡,不肯與貓分享
      梳發鋪咗電毯,但貓對喜愛位置的執著𣎴能明白

      刪除
  5. 我都好醒瞓,我都有俾貓入房瞓,不過佢哋多數瞓旁邊,少影響到我哋瞓覺,除咗半夜天師仔特登o黎踩醒人要人陪佢出去食乾糧之外

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果多過一隻貓留低,半夜會爭位打交,搞到我冇覺好瞓

      刪除
  6. 咁咪好囉...有福同享嘛......方包乖仔 ^ ^ 抵讚

    回覆刪除
  7. 我睡眠质数一向好差,所以唔会俾佢哋入房瞓,但未瞓之前都会俾佢哋入房玩一轮兼叹下冷气

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果得一隻貓, 半夜唔好搞搞震, 我都可以接受嘅

      刪除
  8. 方包俾細B ZIP 番埋黎已經係皇恩浩蕩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包一向當正自己係大佬, 乜都要贏晒

      刪除
  9. 我嗰隻都成日咋帝上我張床架

    回覆刪除
  10. 卡樂B 要出廳訓!? 會唔會凍親佢 o架!?

    回覆刪除
    回覆
    1. sofa有電毯, 佢好活躍, 冇時停, 又要疴夜尿, 唯有送走佢

      刪除
  11. 回覆
    1. 我家Charco仔會o黎拍門o架,所以我唔可以關房門瞓覺

      刪除
    2. 好彩冇啫, 我老公話有時我入房瞓之後, 方包一路坐係房門口痴痴地等, 以為我會再開門岀來

      刪除
  12. 呢幾晚,隻衰Bill 三點玩到四點,不過我鬧完佢,系可以再訓番,對我無影響!

    回覆刪除
    回覆
    1. bill媽你好幸福, 好少人能有優質睡眠兼隨時瞓得著架

      刪除
  13. B媽有冇興趣比酵素水卡樂B飲吓?
    我可以比半支你試, 因為大貓每次都飲好少. 我見佢最近嘅驗血報告好靚, 唔知究竟係啲葯定點. 如果你有興趣就話我知. ok?

    回覆刪除
    回覆
    1. 酵素溝水吖?
      我可以自己買, 邊度有得賣?

      刪除
  14. 睇見兩姐弟籮柚對籮柚, 真溫馨! 起碼可一起取暖!
    香港近排天氣寒冷,你們保重身體!

    回覆刪除