2013年12月25日星期三

楊桃

好漂亮的楊桃花, 不是此樹(在家樓下)去年第一次長岀楊桃, 我也不會認識此乃楊桃花。



以前每個星期行山, 曾在西貢大浪西附近的一條村和大潭水霸附近見過楊桃樹, 很高大, 未能睇得清楚。

早前摘咗幾個我高度可及的, 很細粒

放入米缸超過一星期, 味道尚可

樹上的楊桃

另一天拿了把長梯, 哈哈哈......又摘了幾個
正放在米缸醞釀

36 則留言:

  1. 回覆
    1. 放落米缸真係会熟快d?
      好细粒,係bb杨桃

      刪除
    2. 我淨係識放落米缸咋, 你有冇第d方法介紹?
      棵樹不算高大, 所以果實都bb size

      刪除
    3. 可以同萍果放埋同一膠袋

      刪除
  2. 是人家的樹嗎﹖摘咗會唔會俾人鬧o架﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有份供養此楊桃樹, 由園藝公司打理, 冇人要, 多自然跌落地上爛晒或由清潔工人摘除拿走

      刪除
  3. 好唔好食?我屋企樓下都有棵,又係bb楊桃,不過唔敢攞,物主好很惡

    回覆刪除
    回覆
    1. 大隻d會好吃d, 太細冇乜肉吃
      我棵冇人要, 成日跌到成地爛晒, 得我師奶一個有興趣

      刪除
  4. 我就會榨汁飲, 加埋青萍果,好清甜!

    回覆刪除
  5. 有無種大蕉木瓜龍眼果啲呀?
    楊桃睇落都幾靚仔呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 矛大蕉、 龍眼,有木瓜
      附近有大蕉樹, 但我冇見過有蕉, 聽過蕉樹生完蕉就要砍掉, 下年再種過

      刪除
  6. 豬尾弟弟做乜面臭臭?想跑返樓梯定嘞?!

    梯妳都有,師奶為咗食真係乜都做得出,唔簡單啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大隻仔一向唔上鏡, 冇行樓梯啦, 最近天氣凍, 佢又肥番
      梯係管理員攞俾我, 好高個種, 屋企不會買太高的梯

      刪除
  7. 點解唔等佢喺樹上熟咗先摘嚟食, 樹上熟應該會好食 d 架喎

    回覆刪除
  8. 多謝分享,好靚, 第一次見添。
    另外請教妳打皂的電動攪拌係邊隻,我都想買個,手攪攰屎了都未攪好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買咗支平嘅攪拌器純用來打皂, kenwood 型號要返屋企睇下,少過$300

      刪除
    2. Kenwood HB655, 4年前豐澤買$268, 舊型號, 如果你找到的話, 應該唔會加價

      刪除
    3. 謝謝。我搵下。另外請教妳用機器打幾耐?

      刪除
    4. 睇皂的配方, 有d油好快trace, e.g. 米糠油, 只能落少少, 多就一定失敗, 一般配方用攪拌器幾分鐘就trace

      刪除
    5. 明白,謝謝。仲未去買。

      刪除
  9. 回覆
    1. 90% natural, 冇噴剎蟲劑,但我見過園藝公司員工有落少少花肥落泥土,主要綠化,結果實是bonus

      刪除