2013年12月20日星期五

師奶

年尾清假連放三天, 放假一d都不清閒,
 除了不需要天未光就出門做運動之外,
其實每日行程緊湊, 
三日上了4堂瑜珈、
 跑步兩次、
帶卡樂b睇醫生、
自己年度驗身、
中醫覆診、
去幾趟銀行、
按摩三小時、
處理其他私務
再加自己做了兩項小小型家居維修。

多年前裝修, 揀選大門時, 設計師叫我千祈唔好買實木門, 結果揀了半實木, 但仍出事, 
大扇門上端一早有輕微向屋內彎, 天氣濕度變化大時情況會嚴重d, 
導致開關門要大力d拉或推才能關上門。
家中最叻點人做嘢的人有日同我講, "叫人來整啦", 叫阿茂同你山長水遠整咁少嘢,
結果我去五金鋪買了以下的木刨,
自己搞掂。

有人一回家開門就講, "你搞掂個門啦"
對吖, 師奶DIY。



廚房廚柜是裝修時經設計師訂購的, 用料一般,
使用多年的油壓交漏氣再沒有承重能力,
師奶又五金鋪買了以下一對油壓交自已DIY更換了。


用螺絲批拆除了壞咗的交

換上了新交

近十年市面上多數岀售此種撥動式水龍頭, 不同我們兒時使用的扭擰式的水龍頭, 
水龍頭使用久了會岀現滴水, 扭擰式的水龍頭可更換一塊皮,  
如撥動水龍頭出現滴水, 就要更換裹面整個組件, 因家水壓過高, 未裝減壓器前, 水龍頭壽命很短, 兩年左右就岀現滴水, 更換組件當然又係師奶出手啦。

一般庭由男人岀手做的其他工作, 例如更換燈泡、光管、圓頭插蘇轉方腳插蘇, 在我家全由師奶一腳踢

我有少少機械維修天份, 小時候個機械鬧鐘壞了, 我自己拆件想維修, 結果拆完組合唔番, 我一向有尋真的一鼓勁。

51 則留言:

  1. 你超勁啦, 呢D野全部由我家中另一人攪掂, 我完全唔曉

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人各有不同專長, 我其一專長是在一般男人會做的工作啫

      刪除
  2. 做乜咁勤力連出2 blog
    換燈泡、光管、圓頭插蘇轉方腳插蘇我都有做過,小時候個機械鬧鐘壞了, 我都有拆件.... 結果又係組合唔番......呢方面同你一樣, 其他就唔同喇....無你咁有恆心耐力, 我係一個超級懶惰的人:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 放假有時間就寫多d
      恆心耐力可以慢慢培養架

      刪除
  3. 你可以做義工
    幫獨居老人維修

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會會去學下水電維修, 我現時的知識是靠裝修工人上門幫我做嘢時, 我企係側邊吹下水、問去呢d個d學番來
      退休後一定會去做義工, 暫時喜歡服務動物多過人

      刪除
    2. 我咪獨居老人囉, 嚟我度先啦 ~

      刪除
  4. 我连钉泡都未換过…(伸脷中)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢對家務一竅不通, 連家中分體式冷氣的散熱器放在屋外邊度都搞不清

      刪除
  6. 妳點拆咗個門落來刨呀,勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊有能力拆個大門, 兩個男人都未必夠力, 我直接用刨刀將門邊刨薄1cm

      刪除
  7. 哦仲有,妳係邊買做皂的材料呀,我最近都終於學做皂了,但唔知係邊買啲油呀鈉等等。謝謝妳指點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢幾年全用自己做的手工皂沖涼、洗頭、洗臉、洗碗
      一陣俾條link 你

      刪除
    2. http://jsland.shopping.ttyy.net/ -- 地鐵站交收
      http://naturesoap.shopping.ttyy.net/ -- 地鐵站交收或去鋪頭(要預約)

      刪除
  8. 放假仲忙過返工喎
    妳住個度好潮濕架?我住左好多年,都大門都冇事喎(touch wood sin)

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨做運動已用大部分時間
      大門問題亦可能同裝修師付功力唔夠有關

      刪除
  9. 你2公婆好似掉轉咗山崗位咁喎!

    回覆刪除
  10. 卡b爸識得做一樣野就夠啦........搵錢

    回覆刪除
  11. 屋企 d 櫃門較有時鬆咗, 我都會去擰返實佢, 但換就未試過 hehe
    你好勁, 連大門都自己刨, 你夠唔夠力刨架 XP

    回覆刪除
  12. 我都未見過c9識買木刨, 好嘢 ~我好多家居小維修都係焗住要識, 你有無問佢攞番一萬幾千c9人工費呀……

    回覆刪除
    回覆
    1. haha.............我準備遲d作佢一大筆維修費

      刪除
  13. 收到,唔該妳。
    另外,隻貓日日灌水,尿就冇色了,可否算好返?尿頻係點算頻呢?謝謝指點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必好番, 可能只是尿淡了, 你肉眼睇唔到血, 要化驗才知, 另膀胱或尿道的結晶要藥物才能溶解
      卡樂b係冇灌水的情況下, 一日4、5次算頻密, 健康的貓一日約兩次

      刪除
  14. 好勁呀你! 我都打算報讀電工, 仲有木工, 不過聽聞木工好難.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你已經周身刀, 9喵、種菜、手工皂、攝影.........

      刪除
  15. 求人不如求己! 細B細佬Calbee, 你好掂呀!所以唔好睇小D師奶仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好, "求人不如求己", 向來都不愛求人

      刪除
  16. 嘩你咁堅...我最多係換吓燈胆仔, 光管仔咋....

    回覆刪除