2013年12月30日星期一

Blue Warrior

唔使問都知佢又剛打交來
手下敗將是誰亦無須多講
我家貓社團的大佬......細佬 (別名"方包")
今次我睇唔到為乜又岀口大咬

46 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁多年來, 打過鬧過, 不停重犯, 絕無悔意

      刪除
  2. 細佬咁惡架,咁鐘意打咬既?

    回覆刪除
  3. 我家三小子都愛打鬧, 但又一起睡, 互LAM毛, 我一向當牠們耍花槍.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家三貓不同睡, 不互相LAM毛, 隻隻都係獨行俠

      刪除
    2. 以前我家MiuMiu都好孤獨,唔鍾意熱情的Mocha; Mocha一親近佢, 就大打出手,同細佬一樣咁惡。
      我都係好喜愛“最愛BBQ”(開張)最近post的全家福相,好溫馨!

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢應該被卡樂b挑釁, 所以不忿氣

      刪除
    2. 卡b 又係衰嘅,撩人者賤!
      要保護貓婆婆呀)))))
      (貓婆婆唔惹佢,佢都蝦人?!)

      刪除
    3. 招呼兩隻衰仔住吓水飯房啦,蝦女人咁衰,仲要蝦個老女人添?!

      刪除
    4. 招呼咗多次, 一返出來就唔記得啦

      刪除
  5. 嘩,好惡呀!飛機耳、鬚 dup dup 兼眼掘掘!! >~<

    呢個時候妳摸佢會點呢?卡b 傷成點?妳要調停呀,唔好俾卡b受無謂額外嘅苦呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個時候我摸佢, 佢會好high咁air air聲大叫, 好似我在讚賞佢...... 頂癮呢
      邊調停得咁多, 幾乎日日打交, 卡樂b係個醒目街童, 識躲避, 細b就慘d, 剩係識大聲呼叫

      刪除
  6. 一睇方包眼神, 嘴形, 就知mm 開片....呢雞咬完我又係咁嘅衰樣...

    回覆刪除
    回覆
    1. Sharon, 點解搵去唔到你個blog??

      刪除
    2. ah be 媽,我個網經已拉柴...去
      saimuimama.lionhost/tk/blog
      揾到我

      刪除
    3. 打佢屎忽, 佢會好high咁air air聲大叫, 好似我在讚賞佢....頂佢唔住

      刪除
  7. B頭下巴無咗一忽毛
    唔知邊個打成咁....

    回覆刪除
  8. 方包貢曳吖.....剛剛先讚完佢乖仔無蝦細B一齊瞓......轉頭就打到毛都甩埋 -.- "
    細B 卡樂B 傷成點呀 ? 要話吓大隻仔架, 仲要打吓佢pat pat唔得咁曳架

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻....打佢屎忽, 佢會好high咁air air聲大叫, 好似我在讚賞佢....頂佢唔住

      刪除
    2. 終於有人同我一樣叫佢大隻仔啦! *^3^*

      係,要罰佢!困佢入籠或綁繩,唔得俾佢咁惡咁爛仔(真係一啲都唔似爸媽?!正牛皇仔!!)!

      刪除
  9. 佢目露兇光喎... 煲啖涼茶佢飲下啦~~

    回覆刪除
  10. 我家兩貓打完交又係一咀都係毛

    回覆刪除
  11. 睇佢果樣, 惡C能登, 餘怒未息, 一於矛飯俾佢食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔俾飯佢食? 佢可能更惡追打卡樂b、細b

      刪除
  12. 佢咀邊係咪有執毛??
    睇黎打得好甘下喎~哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嘴邊執毛係屬於卡樂b嘅, 佢地打得好認真

      刪除