2013年12月14日星期六

細b...我曾年輕過

兩個月後細b就踏入十歲, 走了貓生大半, 我和老公相信牠會長壽,
源於牠的生活習慣, 少吃、精吃、瞓得最多,
小時候有獸醫批牠可能過不了五歲,
隨年齡漸長, 牠的行為亦有轉變,
早年牠很少主動坐我大脾,
現在我一坐下, 牠見細佬、卡樂b不在我身邊, 牠不喜歡和兩隻仔爭媽媽
牠會主動走來坐我大脾打咕嚕
(仔仔媽, 唔好灰心, 天師仔遲d會主動坐你大脾)

貓不同人, 老咗唔會有皺紋、白頭髮, 但面部神態其實在慢慢轉變中,
因日日相對, 很難察覺,
回看細b年輕時的照片, 知道阿女老咗很多。

一歲半時, 細佬未入門

兩歲半時, 細佬仍未入門



47 則留言:

  1. 回覆
    1. 陳仔囉去咗bb蕉, 立刻讓位

      刪除
    2. .1完俾人叫左去,差D唔識返來,細B d眼神好特別,好似有好多野想同你講咁,佢平時多多野講?

      刪除
    3. 佢想吃罐罐時, 就會好多嘢講, 除此之外, 慳番啖氣囉

      刪除
  2. 貓婆婆終於做主角啦))))))))

    請問,貓婆婆同大隻仔係咪同種嘅呢?佢對耳係咁橫向架?佢由兩歲半開始就瘦啦!我覺得佢個樣始終嚴肅 :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢老老吓覺得凍,坐妳大脾取暖。

      以前我隻貓,當我一坐低佢就即時撲過嚟打貓餅 - 瞓覺! @@

      刪除
    2. 貓婆婆同大隻仔唔同種, 貓婆婆係摺耳貓 (雖然摺少少啫, 可能係咁, 佢冇摺耳貓的遺傳病), 大隻仔係純種英短, 老豆、阿媽都係純英短
      佢自少厭食, 剛入門時, 買偉嘉大罐頭, 寕絕吃都唔吃, 有排吃咗開胃藥, 肥咗d
      我覺得佢係為咗親近媽媽, 所以坐大脾, 一路咕嚕好開心架

      刪除
  3. 回覆
    1. this is the rule, nobody can reverse it, learn to accept it

      刪除
  4. 我家狗哥都係, 七歲啦, 對比係BB時, 真係老左好多, 無咁有活力啦, 我地都有心理準備, 不過唔會日日提住啫

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 細佬小時候好唔鐘意同我頭對頭互動, E+佢好鐘意咁樣同我親熱

      刪除
  6. 細b 細時都圓潤呀, 但以家都冇老樣啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 細時曾餵牠吃開胃藥, 肥過一排, 後來由得牠自由發展,
      有少少老態, 唔識點形容

      刪除
  7. 妳講得好啱 ---「少吃、精吃、瞓得最多」呢d都係養生之道 =^_^=
    細b個樣keep得好好喎,仲好後生,要跟佢學習 (^ν^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想學細b的養生之道, 但做不到, 我大食兼瞓得少
      我希望細b能長壽

      刪除
  8. 細B是智慧型, E+瘦咗D, 係佢嘅毛色令佢看得老D, 佢體驗ichiban 呢!

    回覆刪除
  9. 细B婆婆驻颜有术,睇落仲好年轻,我批佢会长寿

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b 有機會長壽過細她兩歲半的方包

      刪除
    2. 佢似黃曼梨咁襟睇(由後生到老都差唔多)

      刪除
  10. 冇比較,依家細B個樣都係唔似十歲
    點解醫生批它過唔到5歲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最底兩幅相樂係細b細個時的照片來架, 佢e+的神態的確老咗
      因為佢係摺耳貓, 摺耳貓有很多遺傳病, 多數短命d

      刪除
    2. icic...我都好擔心,我隻仔個老豆都係摺耳

      刪除
  11. 細 B 趁卡樂B & 方包行開咗, 盡情享受媽媽大脾 XD
    其實無論佢哋幾多歲, 都一樣咁得意 ^_^

    回覆刪除
  12. 年紀大真係有老態~~ 十歲仲OK, 我娘家隻"加德利奧" 十九歲至走~~ 所以细B,卡樂B同方包有排嘆, 你有排錫佢哋~~ keke

    回覆刪除
  13. 祝細B長命百歲, 健健康康! 越老越黐人

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哈碌媽媽! 希望佢冇病痛, 快樂走貓生啦

      刪除
  14. 噢~佢都唔似咁大年紀喎...
    細佬未嚟時啲相都係望窗嘅...好寂莫咁....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢e+都係鐘意自己一個, 唔like細佬、卡樂b

      刪除
    2. 其實之前因為大貓好痴人同成日要玩, 仲諗住幫大貓搵番隻伴添, 原來真係未必鐘意有同伴嘅...
      呢幾年每次去旅行都好唔放心, 有一啲小旅行都冇去,一係就我自己同朋友去,要要人喺香港睇住佢,如果兩個一齊去大旅行,就要姪仔過嚟陪佢瞓, 等有人餵佢食藥同埋同佢瞓;咁似乎都係唔好諗咁多咯.....

      刪除
    3. 我好彩有個肯一日上門3次的鐘點餵卡樂b吃藥, 處理三貓大小二便, 但有時不太放心去長途旅行, 例如要擱置南美、南極等

      刪除
    4. 有人肯上嚟照顧佢哋, 咁真係算好彩嘞....
      不過而家有whatsapp好好多, 試過有一次姪仔話大貓唔肯食藥, 於是我錄咗條聲叫姪仔播比佢聽, 我諗大貓都認得吓把聲嘅...
      有時會叫姪仔影吓相whatsapp過嚟, 見倒佢個貓樣個心會定好多, 玩得放心啲...

      刪除