2014年1月1日星期三

Sofa 新裝、抵到爛鮑魚刷

家中布sofa用了多年, 自卡樂b入門後被爪得岀冇眼睇, 布套更超過4年冇清洗, 直至最近才洗, 亦沒有打算更換。

早兩日戚起條根, 求其去ikea買咗6 m 布, 每款各3m, 鋪上sofa, 哈哈哈......大功告成。




順便買個$8.9 抵到爛鮑魚刷, 右邊的貴價鮑魚刷是當年我貪慕虛榮買嘅, 幾舊水一個, 仲一次過買咗兩個, 好睇唔好用, 刷柄短, 刷蓋又阻手阻腳, 一個已掉咗, 剩下呢個亦係時候掉啦, 勸大家不要買此種鮑魚刷

41 則留言:

  1. 四年無洗.......好dirty好懶:P

    回覆刪除
  2. 买块布铺鋪上去sofa又几慳工喎
    几旧水一个刷我真係唔会买

    回覆刪除
    回覆
    1. 方便更換
      都話貪慕虛榮, 幾千蚊的designer 門柄我都買過, e+唔會再買呢d嘢

      刪除

  3. 新一年好嘅有哂, 衰嘅走哂!!!!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我一向很喜歡ikea所賣的布藝產品, 價錢合理

      刪除
  5. i did the same thing like you by using the old mattress

    回覆刪除
  6. 呢隻好睇鮑魚刷真係好睇唔好用, 個桶都好難清潔下

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮑魚刷的設計有問題, 設計者一定未洗過廁所

      刪除
  7. 吓?4年都唔洗????
    好想睇下依家布套變成點,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然4年冇洗, 都keep得不錯, 唔講你唔知咁耐冇洗, 係俾陽光照的一面有褪色情況

      刪除
  8. 就咁舖塊布上去真係幾方便, 我娘家都係咁, 唔駛逐個車, 好正﹗
    邊隻咁堅走去聞厠所刷呀....?我家刷所刷都係生活廣場嘢, 我唔會買塑膠, 專買椰子刷, 覺得刷得乾淨得嚟, 揼嗰陣會冇咁大罪惡感... 之前喺網購見過一個車厘子厠所刷, 心動咗一吓之後覺得唔多實用, 冇買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多咗家庭咁做, 有效率吖
      百卦細佬囉, 我e+很少心動買嘢, 除非有實用價值

      刪除
  9. 刷都要索吓?大隻仔豬事鬼!

    呢方面我好慳家唔貪慕虛榮,一手套住兩個垃圾膠袋,徒手一嘢隊落馬桶起勢擦,就光立立啦!地方細都費時擺多樣嘢阻掟,最重要唔合衛生吽菌嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大隻仔好奇啫
      我相信每個人都有肯花錢的地方, 你豪氣係邊, 你自己知, 常人來架, 多少有虛榮感



      刪除
  10. 兩塊布嘅花紋唔錯,我以前都係咁,呢雞抓到張梳化體無完膚,一塊布搞掂

    回覆刪除
    回覆
    1. ikea 合作的 designers 我很喜歡, 我一路有幫趁

      刪除
  11. 幾百蚊一個鮑魚刷 O_O
    我寧願攞 d 錢去買嘢食 XP

    回覆刪除
  12. 虛榮心,我常發作,這兩天又虛左一次:P
    值口是買聖誕禮物俾自己、出左雙糧、好耐無買野.......

    回覆刪除
  13. 我張梳化都係用張大窗布冚住咋

    回覆刪除
  14. ikea ge 設計,一向都係我ge注愛 > <
    我鋪沙發ge布仲底,花園街貨仔,5m 100個大洋 :-D
    因為明知只有兩日鮮,兩日後,已經俾皮爺抓到不似人形 T_T:
    E+仲將呢d「武功」傳授俾阿Lu ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢不重要, 注緊要自已like + 啱用
      好彩我得卡樂b 一隻貓鐘意爪梳發

      刪除
  15. 吓?! 梳發布套更超過4年冇洗,咁D貓毛。。。。。你三位貓地無掉毛?
    我都鍾意Ikea既design。 你兩塊布我都鍾意,又可作更換,又唔洗車工; 新年搅搅新意思,正!
    我都係用Ikea既抵到爛鮑魚刷,呢邊賣S$1.8。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻....珍珠都冇咁真, 鐘點每星期會吸走貓毛, 包括梳發上的貓毛
      Ikea 簡單、有一定水準, 價錢合理, 我好似幫ikea賣緊廣告.....我同ikea冇任何關係架
      你個邊有VAT, 貴香港少少

      刪除
  16. IKEA $8.9 抵到爛鮑魚刷 : 最唔好係消毒藥水浸唔過面, 有貓頭更弊! 禾用clorox消毒巾抹厠板, 用其膠桶裝鮑魚刷, 唔環保都係咁話, 實在太髒!
    禾買ikea門口地毯$9.9, 洗厠所同門口地毯嘅嘢, 禾換得好勤, 所以買最平嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. oh! 比起我, 你可能太干淨啦, 除非唔啱用, 我多數用到爛先更換

      刪除
    2. 禾唔太干淨, 禾唔抹門窗!

      刪除
    3. 相對來講, 我直情汚糟貓, 我從來不會用 alcohol 抹厠板

      刪除
  17. 好多家品都係舊野好, 我屋企仲有張... 木櫈仔, KEKE

    回覆刪除
    回覆
    1. 我十幾年前買咗兩張木櫈仔, e+仲用緊
      我家有d傢俬是用舊木做, 即recycled wood, 來自拆船或木屋

      刪除