2014年1月15日星期三

虧佬



個暖水袋我原本放在大脾上取暖, 一路睇悶到抽筋的文件,  有貓行過來, 用腳不停爪暖水袋, 結果貓奴讓俾貓用, 肥斯大隻, 毛密膏厚, 都咁怕凍。


舒服晒, 閉目養神先

即刻醒晒

太舒服啦! 再眠過

48 則留言:

  1. 睇第四幅相就知方包唔鍾意你話佢係虧佬, 啤行你呀 hahahaha~~~

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 暖水袋郁郁貢, 我4件麻拉煩都唔like架

      刪除
    2. 你4件麻拉煩郁郁貢, 所以暖水袋先郁郁貢
      你唔郁, 唔通暖水袋自己郁吖?

      刪除
    3. 超........咁又邊樹有貓坐定定唔郁得架...

      刪除
  3. 俾方包用慣咗暖水袋,佢咪會搶細B 專用嗰個嚟用囉.......到時你又返咗工, 咁細b 咪好凍囉@.@

    回覆刪除
    回覆
    1. 有多過一個暖水袋架, 我唔係屋企, 冇貓可阻止方包想做的事

      刪除
  4. 咁识叹,真係叻猫一只!

    回覆刪除
  5. 我家兩隻小鬼都鐘意痴住個暖爐架

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度冬天仲凍, 阿花同2號又要出夜街浦, 返到屋企梗要補充熱能啦

      刪除
  6. 典解唔用野包住個暖水袋,wear 穿點算,咁野險!

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國貨,堅嘢,方包冇咁犀利,講破壞,卡樂b仲掂

      刪除
    2. 方包指甲長期被剪到鈍鈍, 好似佢個貓一樣

      刪除
  7. 凍冰冰,更係霸番個暖水袋取暖,明節保身啫,唔好話我方包虧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕凍又唔肯著衫,虧就係虧,唔使唔認啦

      刪除
  8. 細佬咁肥都怕凍?真係虧虧地喎:p

    回覆刪除
  9. 睇佢肥C大隻又好似唔係好好惹ge傢伙,對住個暖水袋個樣,溫柔到... XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地最好唔好惹肥仔, 好打得, 佢對人玩就好相遇

      刪除
  10. 買多個暖水袋送俾佢啦~

    回覆刪除
  11. 佢好LIKE個暖水袋喎~個樣好冧呀~

    回覆刪除
  12. 方包好識嘆喎! 小肥貓唔算好怕凍, 全屋最虧果個係我, 暖風機暖水袋是旦一樣要跟身~ :p

    回覆刪除
  13. 真係ok 虧喎……(≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡細佬溫柔時候, 唔like佢強悍打交

      刪除
  14. 嘩哈哈!佢瞓覺個樣巧得意呀!

    回覆刪除