2014年1月9日星期四

煲仔飯、mini pizza、luggage tag、黏毛滾筒

今年第一煲,好味,稍為濕D,下次再干身D就perfect啦
我對食的要求不髙,所以廚藝也不高,吃得落口,不太難吃就算了。

另一介紹,mini pizza, 一合12個,特價$35.9,適合家中沒有大焗爐的人,可以放入多士爐,每個約大曲奇餅size,我大吃,吃咗4個再加一碗米粉先飽
唔想煮飯時,焗十零分鐘就有得吃



好靚的luggage tag, 幾十歲啦照用, 兩個自用, 兩個送給朋友

唔好用的黏毛滾筒, 不是黏唔到毛, 而是用水沒法將所有黏上的毛洗脫


37 則留言:

  1. 回覆
    1. 我噚晚係惠康都想買呢個 mini pizza 試, 見佢只得 salami...... 我鍾意Hawai 味...所以未買....好唔好食呀.....呢個size 啱我無大焗爐ge 人....ok 我就買嚟試 ^^

      刪除
    2. 餅底比上次介紹的大批厚, 味道唔錯, 比大批更方便

      刪除
    3. 焗爐仔我想買又唔想買……

      刪除
    4. 最細D兩舊水到,可以焗到4隻雞冀架,買啦

      刪除
    5. 阿妹買啦.....對於我地呢 D 少開爐煮食人仕, 焗爐仔真係超好用架.....唔使買咁貴架, 平平地買部得架嘞

      刪除
  2. 迷你pizza好似好好味,等我都試下。
    我唔用靚行李牌的,試過去日本都唔見><:

    回覆刪除
    回覆
    1. 迷你pizza味道唔錯, 買合試下
      luggage tag 其實係貪得意買嘅, 越漂亮越快唔見(被偷)
      冬天吃煲仔飯一流

      刪除
  3. 回覆
    1. 放假特别风骚咁喎 (≧∇≦)
      我呢树未有见到迷你pizza

      刪除
    2. 一陣要去湊卡樂b返屋企, 佢今早被送去做ultra sound 、blood test
      我都係第一次見到mini pizza

      刪除
  4. 煲仔飯我年中煮唔小,因為方便,一煲過有飯有餸....
    mini pizza 味道如何....

    回覆刪除
  5. 滾筒果啲搵笨seven架……卡6b响9命度做檢查?

    回覆刪除
    回覆
    1. 直情係啦,十零蚊算吧啦
      係吖,其實我心中有數,多計餘,D醫生係唔信其他診所的報告,無啦啦要卡6b受多次苦,避得過都唔想轉醫生

      刪除
  6. 嘩...煲仔飯!? 好味道呀, 我都好耐無食過啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一年吃兩次到, 始終年紀大, 唔敢吃太多臘味

      刪除
  7. 你買既行李牌, 我都有呀

    回覆刪除
  8. 煲飯好足料喎,不過我鐘意食飯多過料,因為D飯吸晒D精華

    回覆刪除
    回覆
    1. D飯好味, 但面上嘅料要等飯差不多熟才放上去, 我飯同料都吃

      刪除
  9. 我家相公都好鍾意整煲仔飯,但通常都整得好濕,我唔鍾意

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 冬天之後實肥, 一定要俾心機繼續運動賺quota

      刪除
  11. 天寒地凍食煲氣飯真係巧正

    回覆刪除
  12. 細B細佬Calbee, 哈哈! 我廚藝不高,所以對食的要求也不髙,食得落口,不太難食就算。
    煲仔飯, 好似好難控制!我都係用電飯煲,放孖腸在上面就算。 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 見你有時都煮得幾味
      用電飯煲唔會有飯焦, 不同煲仔飯, 靜靜鷄話你知, 我用電飯煲度完水先倒出來煮煲仔飯

      刪除