2014年1月4日星期六

農曆年又快到

我今日反常, 十幾年來幾乎不會為過年買用品、裝飾物, 
家中從來沒有為過年買全盒、糖果、瓜子、盆桔、鮮花...... 百無家庭,

今日突然想做就去做,
不過只是含蓄地買了些裝飾物, 以後可以年年重複使用

以前買下的剪紙, 貼在門口

布飾、木飾掛於書房門

較喜歡的玻璃吉仔


祝各blog友新年進步、身體健康、順順利利、家肥屋潤!

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 想做就去做
      呢句好似係乜牌煙仔n年前的廣告口號?

      刪除
  2. 月尾先過農曆年, 咁快就掛新年裝飾 @.@ ........你今年去唔去旅行呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻....我一向快手快腳, 急性子
      我不會改變我旅行模式

      刪除
  3. 回覆
    1. 冇吖, 我對食物的自制能力最低, 買咗就食得多, 所以唔會買

      刪除
  4. 你掛咁多掉掉fing 既野,引C貓咩(^ω^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....喪標媽, 你錯啦, 除了卡樂b有此妄想之外, 細b、細佬有自知之明, 跳得幾高吖?

      刪除
  5. 禾最鍾意剪紙,雖然禾唔會買

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前剪紙工藝全手工,e+應該由電腦裁剪啦

      刪除
  6. 我都好LIKE 剪紙, 我屋企過年只係放一大扎火百合~~ 其他咩都無... KEKE

    回覆刪除
  7. 咁早就怖置好哂 @@
    今年諗住去邊樹旅行呀

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我有時會憑感覺、喜好去做一件小事, 大事一定要理性

      刪除
  9. 我都係好懶, 每年都recycle新年裝飾物, 祇在年卅晚去花圃買棵銀柳擺下,應下節就算!

    回覆刪除