2014年1月21日星期二

導媽貓……一貓當先

上星期同一很久沒有見的中學同學見面吃飯,
她已是全職媽媽多年, 女兒已十歲, 是名校的優異生, 我只有三貓,
點解咁愛貓、動物?
因為動物思想簡單、直接、沒有機心,

細佬引路去做乜? 
動物除了吃、睡、痾、被愛已很滿足。

牠們媽媽工作要思考, 思維絕不可簡單、直接, 每天離開公司會不停打哈欠成個鐘, 天生睡不多, 所以老得快,從外表看, 同學比我看起來年輕起碼10年, 我沒有所謂, 沒有打算打救, 沒有打算做到退休年齡。




37 則留言:

  1. 人各有路, 未到埋單計數, 很難說誰幸誰不幸. 總之享受當下, 享受跟外星貓同住的日子.

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇番中學、大學同學各人濟遇, 很有體會每人的路同材能沒有太多直接關係, 性格主宰了大部分
      人應享受當下, 特別過了一定歲數

      刪除
  2. 貓狗好直接, 佢地都知我地錫佢地架, 有時我寫緊blog, 二號係我隔離陪住, 我都覺得自己幸福架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有此感受吖, 所以貓地是我的心靈鷄湯

      刪除
  3. 哈....有d識咗唔係好耐嘅人.....問我點解冇小朋友 , 得貓狗....佢地當我怪物咁睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人都有自己的一條路,最緊要不要迷失,自己感覺良好

      刪除
  4. 可能我份工屬不用腦,所以同你唔同,上班時不停打哈欠,一落班就龍精虎猛,因為家裡有寶貝外星貓等。XDD
    方包豐滿的pat pat 扭下扭下,煞是好看,如果在街上看到,一定俾佢導上天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 标妈…我同妳一样,give me 5!

      刪除
    2. 我唔夠瞓時,返工都會打哈欠,有時我會專登做D唔多用腦嘅嘢例如filing, 俾自己抖下

      刪除
    3. 大舊媽,同我一樣,邊樣先? 上班打哈欠,還是見到方包行街老笠佢!XDD

      刪除
  5. 每個人所追求嘅嘢都唔同, 最緊要自己開心 ^_^
    細佬帶埋卡樂B去搞乜呀 XD

    回覆刪除
  6. 细佬嘅屎忽都唔细(≧∇≦)

    回覆刪除
  7. 我呢兩年老得好快,因上了小一,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲快, 早兩年早上起身會腳痺, 未老先衰, 才的起心肝勤做運動、長期睇中醫調理

      刪除
  8. 貓貓慢步個PAT 扭下扭下真係好鬼靚架, 我呢D變態人士, 最LIKE望住佢地個躉~哈

    回覆刪除
  9. 我愛動物, 因為覺得佢地比人類更有愛, 更懂愛, 而且愛得坦率直接豪無保留, 唔會陷害, 唔會算計!
    唔知點解由好細個開始, 我對動物已經充滿感覺, 好想親近佢地, 見到佢地就想笑~~~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個冇像e+咁愛動物, 可能成人世界令我回歸"真"

      刪除
  10. 人各有志!眼見星星國同事起碼都有兩三個小朋友,連好年輕的都有4個。 我問我家老闆,有無後悔生得一個女,他話,一個就夠,貓地陪我們的日子仲多過我地個女呢!貓地是我們的好伴,真诚,坦率,直接!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為星星國係鼓勵生育政策方面做得很好, 香港為的子女免稅額起不到作用
      有冇子女是個人選擇, 路是我自己自少選的, 從未後悔, 再叫我選擇一次, 都是一樣
      我將來打算收養隻唐狗, 現時負荷唔到咁多

      刪除
  11. 辛苦哂…
    雖然做得咁辛苦, 不過見倒貓們一定冧哂!
    話時話, 點解會變咗螢光貓嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港地大部分在職人士都辛苦, 這是社會演進的結果, 所以很咗多人痕做政府工
      碰上陽光由外射入

      刪除
  12. 不過, 我覺得人同貓都一樣.
    係會有唔同 o既經歷 o架!

    回覆刪除
  13. 我就寧願要十隻貓,都唔要一個小朋友!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每當我見細路仔係公眾場所哭鬧或不停大聲發問這樣那樣, 我的EQ即時下跌,有恐懼感

      刪除
  14. 我都贊成貓、狗好懂人性,佢地嘅動作好可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 動物化繁為簡, 人類很難學得到
      細佬扭pat pat 的確可愛

      刪除