2014年2月5日星期三

旅遊口水花

每次外遊都給我心靈、精神、身體休息, 如果選擇放大假留家休息只能達到部分成效, 因為身在外地, 平日我可接觸的溝通途徑或別人可找到我的途徑幾乎全中斷, 就算買了外地的數據咭, 也不是隨時隨地有3G, 外國地方大, 覆蓋率不是100%。

人在外地, 我吃得比平日更多, 瞓得特別多, 因為人處於放鬆狀態, 同留港放假有不同。

目的地不是最重要, 最重要是同行者和旅途的經歷, 近年岀外, 盡量避免太多強國人的熱門目的地, 但仍會碰上。

多年來去了不少國家, 世界這麼大, 很多遠途國家多數一生人只能去一次(受制於人生有限、體力不繼), 但我很少會去完一地方, 同自己話我以後不會再來這國家, 世事難料, 無謂斷自己的旅遊路。暫時只有一國家令我說了不再重遊...........印度。

足足十年前, 我去了泰姬陵、克什米爾等, 歷史遺跡固然值得一遊, 十年後我對曾遊覽的歷史遺跡印象模糊,  但仍清楚記得的卻是當年旅途經歷, 令我對此地方極度反感, 只列舉三項:
1. 飛機到了新德里機場等侯轉機期間, 我去了機場一檔口買咖啡, 印象中價錢是單位數rupee, 我給檔主100 rupee, 期望找回9x rupee, 結果檔主找給x rupee, 我問他取回90 rupee, 他打開柜筒給我看, 然後說, i have no change for you

2. 當年外國人居住的酒店保安很嚴, 住客入酒店要好似入機場禁區咁接受檢查, 避免恐怖襲擊, 我們在其一城市入住Sheraton Hotel, 當在lobby飲緊welcome drink 等候房間分配, 我老公除下一牌子冷衫放在梳發上, 拿完房間鎖匙後直上房間, 忘記取走冷衫, 上房後發現我下樓想取回, 卻失蹤了, 走去問酒店職員, 得到的回覆是冇人拾獲, 我只好回房間, 越想越憤怒, 酒店保安嚴謹, 沒有外來人可進入, 我於是再次下樓, 今次我改變面孔, 我向職員索取Sheraton Hotel 管理公司的聯絡方式, 我告訴職員我會寫信去管理公司講述此次失竊事件, 跟著回房間, 第二天早上我們落樓外岀, 職員告訴我已找到冷衫, 入內取回給我, 冷衫用一透明膠袋載著, 此冷衫至今仍在我家衣柜。

3. 在Sheraton Hotel 用USD 找換 Indian Rupee, e.g.  標價打岀 USD100 vs Rupee1,560, 我只收到Rupee1,500, 職員解釋電腦壞了, 岀唔到收據, 我只好啞忍, 另一天我見另一人找換 rupee, 百掛企在柜台邊睇熱鬧, 我終於明白點解沒有收據和少咗60 rupee, 職員是從柜筒中自己銀包取出rupee跟遊客對換。

其實整個行程這類的損失可能只是幾百港元, 但諷刺的是我輸係HK.00005的錢都沒有此幾百蚊深刻。

同樣我對於曾遊歷的伊朗地方記憶不多, 但一路記得當地普通老百姓的友善、純真, 早幾天報章報導了一名深水埗孤兒隻身踩單身遊歷各國, 他旅途上最壞和最好經歴的國家同我不謀而合。

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20140131/52146152

29 則留言:

  1. 我朋友是旅遊精,去印度玩,在酒店搵錢也是俾人搵笨 ,在火車俾人偷相機,老貓燒So

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 連旅遊精都中招,可想像印度人的天份

      刪除
  3. 今次好勤力写咗好多字
    点解唔写下今次旅行嘅経历?係咪有下集呀?

    回覆刪除
  4. 今次寫到手軟,下次唔再寫咁多字啦
    寫呢篇只是心血來潮,冇特別含意,可以寫多篇所見強國、印度遊客的旅行惡行,亦可以唔寫,網上已有很多此類報導,我不太喜歡寫、看旅行blog, 敘事式的記錄,不是當事人,投入唔到

    回覆刪除
  5. 以前我都諗過去印度旅行架, 不過一直驚佢地D飲食, 而家睇埋遊客俾強暴既新聞, 更加唔會去啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你吃羊, 飲食不是大問題, 令人氣結的是處處貪便宜的習性

      刪除
  6. 依家聽得多係強姦,單身女子真係唔好去

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實除了人生安全、治安, 所遇到的人和事也足以令我氣頂

      刪除
  7. 如果老公去,一定俾人呃好多錢:P

    回覆刪除
  8. 細B細佬Calbee, 你都好吖,起碼話睇過世界七大奇景之一。 我家老闆就話唔會带我去呢D地方玩,出外旅遊,梗係要去D玩得開心,食得放心的地方!
    祝人日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的祝福!
      其實我去過多個世界奇景、文化遺跡, 旅遊目的地的選擇很個人, 我對韓、日購物遊完全零興趣

      刪除
  9. 我始終最心怡嘅地方係西藏布達拉宮, 蒙古, 或埃及...

    回覆刪除
  10. 連酒店機場都有 d 咁唔老實嘅情況, 太差喇 O_O

    回覆刪除
  11. 印度我都好想去,不過真係唔多敢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果去就跟團啦, 要不就一日到黑被人呃

      刪除
  12. 聽見印度人咁衰,想去玩都會令人却步。

    回覆刪除
  13. 旅程遇到d咁既事, 真係乜mood都冇晒~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不能說冇mood, 不過對那國家、人沒有好感

      刪除
  14. 印度我未去過, 亦唔打算去, 我好嚮往去歐洲旅遊, 不過要放長假先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了購物熱點,我對大部分國家都有興趣,人一世,盡量見識多D

      刪除
  15. 印度 ~ 係一個我好想去, 但又好唔 LIKE 嘅地方~~
    我好想去嘅原因係, 佢嘅歷史建築, 文化, 好唔LIKE 嘅係佢哋嘅道德, 思想.... 所以到今日都未去.... 仲要睇到咁多強姦案!!! 頂... 真係好憎!!!

    回覆刪除