2014年2月11日星期二

一座山



出門一段時間,想著細佬冇啖好吃會瘦番D,
點知佢又肥咗少少,我不在家,佢更加冇嘢做,唔係吃就是瞓。

這天佢獨自坐在窗邊望外,我望下窗外,冇雀仔,風都冇,佢傻更更唔郁望住窗外成個鐘,唔知佢諗乜。



32 則留言:

  1. 佢個腦一嬲都係放空唔諗嘢, KAKaKa!

    回覆刪除
  2. 講真....我有時都鐘意 on dog dog 坐响度, 唔諗野...唔知做乜嘅感覺

    回覆刪除
  3. 呢座最多系hill(囂),唔系 mountain

    回覆刪除
  4. 你出門期間佢就係日日望出窗外盼娘歸@.@. e + 只係習慣咗啫.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻.....我出門期間, 全屋幾乎全落簾

      刪除
  5. 思考紧点解要沉思!
    座山好正,我like!

    回覆刪除
  6. 細佬個C pat真係不弱喎,呢排咁凍,駛唔駛開暖爐俾佢地呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢老豆係屋企會開暖爐, 益埋貓地, 不過老豆成日唔係屋企
      sofa有鋪電毯, 幾乎長開, 老貓細b有暖水袋護身

      刪除
  7. 呢座大隻仔山,確係壯觀!

    就係妳外遊時全屋落簾冇街睇,有得睇嘞,咪認真睇飽佢囉!唔睇多啲外面加深印象,咪第時喊住出街唔認得路返歸就閉!妳咁都唔明嘅?!

    大隻仔醒呀,識儲定脂肪過呢個禮拜,咪咁凍點頂呀! └(^o^)┘

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢邊有咁把炮岀街
      豬肪只有隨年齡增加, 唔水儲架

      刪除
  8. 回覆
    1. 佢係屋企唔俾陌生人摸, 岀街太驚點任人魚肉乜都得

      刪除
  9. 回覆
    1. 方包不是浪得虛名架, 吃咗好多罐頭、貓糧先可儲到呢幅身型

      刪除
  10. 的確係一座山……最愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我好like大座山, 成日抱到座山透唔到氣投訴, 但為了大座山健康, 要限制座山的吃量

      刪除