2014年2月20日星期四

一刻都不能凍

細b 婆婆自小怕凍,冬天一定要穿衣,
近兩年再加暖水袋,
一件衫著幾個月,到天氣暖咗才除下去洗,
哈哈……佢阿媽我好環保,一年只幫佢換衫、洗衫一次。

鐘點來幫細b婆婆清潔個竇,
 佢要起身冇得傍住暖水袋, 
佢即刻過檔去Now TV 解碼器上暖pat pat 同四腳, 阿女皮下脂肪少, 真係好怕凍。


輪到我放蚊時間:
放完大假返工揾$$, 碰上兩年來第一次感冒發岀來,  返工第一日, 老細一手俾開工內是, 隨即講我放假期間,  有新任務ssss, 等我埋又啃又有排做, 足足一星期冇做任何運動,
跟住醒埋我下月出差開brain storm meeting
討厭、討厭、討厭、討厭、討厭



35 則留言:

  1. 回覆
    1. 点解唔买多兩件衫替換呢?
      每个月有出糧,几讨厌都要顶硬上…

      刪除
    2. 佢冇岀街, 好干淨, 係甩毛啫, 有第二件衫
      我份工不至討厭, 只是不停要接新任務, 間中想休息都唔得

      刪除
  2. 貓婆婆咁嘅舉動,我喺公司都笑咗出聲,真失儀呢!討厭、 討厭、 討厭、 討厭!

    妳叻至派妳去見人啫,叻叻叻叻叻叻叻叻就真!俾心機啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓婆婆好滋陰, 我學到佢一半就好囉
      人大了, 自己知自己能力, 無需別人來衡價值、能力, 只求愉快共事、少d是非

      刪除
  3. 我都最怕出差, 仲衰過係香港office 開 OT

    回覆刪除
  4. 細bb好醒目喎....識揾位保暖..難得咁乖肯著衫...
    我最怕行開一,兩日...一反工成抬野, 真係唔知做邊様先...

    回覆刪除
    回覆
    1. 得佢肯著衫, 兩隻仔不肯著
      我岀門是怕三貓冇人照顧

      刪除
  5. 足足一星期冇做任何運動
    me? >2wks
    新任務ssss x 3

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打算今日開跑啦
      我有d任務跟足一、兩年才開得波

      刪除
  6. 佢真係好怕凍,要好好幫佢保暖

    回覆刪除
  7. 細B姐呢D叫識得保養,人都一樣,要保養下,卡B保養靠做運動,我保養靠食食食:P
    新任務,講起就討厭,同事遞信,淫事部升個lower grade既人A(做左十幾年都系同一post),再請個再lower grade既人B,如果是蛋A 或B做不來或唔做,最後當災還是留下來的人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好食得架, 因為怕肥同機能衰退先被迫做運動咋
      淫事部純想慳$, 理得你咁多, 有樹時先算

      刪除
  8. 其實貓係冬天係咪著衫好D?我冇俾兩隻仔著,佢起好似又唔太怕凍,而且我驚冇衫啱我肥B著

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要貓貓肯著先得, 唔怕凍就唔使著啦, 契b皮下脂肪不少, 夠使唔使著衫

      刪除
  9. 成個星期冇做運動 O_O, 對你嚟講真係好少有喎
    能者多勞, 呢 d 係能力 ge 表現, 努力~ 加油~ ^_^
    細 b 似媽媽, 冇乜皮下脂肪, 冬天要多 d 攬住佢, 親子之餘又可以互相取暖 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶病運動可能有反效果, 乘機俾藉口自己休息下, 我都有惰性
      人大了, 自己知自己能力, 無需別人來衡價值、能力, 只求愉快共事、少d是非
      細b唔似媽媽, 細b好細食, 媽媽係大食精

      刪除
  10. 一年只幫佢換衫、洗衫一次......呢 d 叫環保 0_0"
    能者多勞吖.....多d 嚟密d手做啦 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻.......一年最多著三個零月啫
      有得做揾到食就做多一段時間啦

      刪除
  11. 人老精,貓老靈。。。細B真識自保暖。。。香港天氣忽冷忽熱, 你一家大小要保重身體呀!
    祝開工大吉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 side b, 細b真係貓老靈, 10歲啦, d牙仲好靚、好白

      刪除
  12. 細B識走位, 叻女
    真係日日做到無停手呢~~ 保重呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細B好懂養生
      雖然日日做到無停手, 我近年已減少OT, weekend亦罷工唔睇文件

      刪除
  13. 你要學細B咁識走位, 否則一定做C!

    回覆刪除
  14. 你要好好保重身體呀!
    嘩...不過, 細B 同我家黑貓一樣咁怕凍呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你關心
      細b好揀飲擇食, 瘦蜢蜢, 所以好怕凍

      刪除
  15. 我話細b好叻就真,抵讚,抵錫 =3=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同老公早年擔心細b瘦蜢蜢, 近年由得佢, 佢只吃夠維持佢生命, 這是牠的養生之道, 以一隻摺耳貓來講, 佢已好叻女

      刪除