2014年3月1日星期六

一 pat 嘢

繼坐係度是一座山後,

瞓係度是一pat嘢,

細佬去年每日行300級樓梯, 曾瘦咗半磅,

一早已追番半磅, 今早上磅足足15磅,

佢已中年有多, 算吧了, 已經吃light 糧草, 冇改善。


可愛招財貓





媽媽, 你又偷影我吖

41 則留言:

  1. 回覆
    1. 哎呀…走晒光啦!
      15磅…肥过我Toto少少,廋过我Rocky少少

      刪除
    2. 都話大舊最勁, 你又唔肯認, 大舊18磅?

      刪除
    3. 哈哈,大舊真系18磅多少少? 咁我識既貓貓之中未系最重,有貓友隻貓有20磅,大舊真系18磅多少少? XDDDD

      刪除
  2. 方包d 毛色較深, 走晒光都唔多覺
    佢閞心健康就得啦, 唔好迫佢每日跑300級樓梯啦, 我都唔掂架

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢雖然大隻, 個度好細咋
      冇行樓梯好耐啦, 要行番要重新鍛練先得

      刪除
    2. 個度好细 (≧∇≦)

      刪除
  3. 俾妳笑親呀,真係!

    … 體型同嗰度…

    有大肚腩嘅肥佬,佢哋要搵返出嚟都唔易! ^_^;

    貓行樓梯都俾妳諗到仲做得出添,妳都幾可愛!而家諗返大隻仔行完喘氣嘅樣,都唔知嬲妳定愛妳!

    算啦,易肥種又唔願郁好難減,勤啲同佢活動關節仲好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講事實啫, 佢6個月大就被我帶咗去世囉, 可能咁發育不全
      大隻仔係屋企都有郁動, 年紀再大d會俾glucosamine佢吃, 細b e+ 都間中吃下

      刪除
  4. 回覆
    1. 冇需要吖, 佢做貓行得正, 瞓得正, 唔怕俾人睇

      刪除
    2. 佢阿妈话佢個度好细喎,咪唔洗打格仔啰!

      刪除
    3. 哈哈哈~果度無樹無幹唔會走出嚟架, 邊有得打格仔, 一係打春格~

      刪除
  5. a huge purple blue cat
    kiss kiss
    拍拍拍拍拍拍拍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好愛肥仔, 是我的dream cat, 一生人可能只會養肥仔貓一次, 我以後只會領養

      刪除
  6. 好想摸摸細佬呢
    醫生有冇叫佢食減肥糧呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生當然有叫佢減肥啦, 佢每日吃4大匙羹減肥糧(平普通糧少1/4 卡路里), 會吃卡樂b的腎病配方糧, 再加1/4罐頭

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈.....我捉住佢一掉齊跳, 好似萬寧貓

      刪除
  8. 第一張真係幾震撼喎..XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...角度問題啫, 大貓都唔少嘢啦

      刪除
    2. 蝦你真係好衰嘅啫XDD, 好啦!下次比張孖襟相你睇啦!嘻…

      刪除
  9. 米再迫方包跑樓梯 or鄭多燕,我怕佢會 X 死

    回覆刪除
  10. 如果方包身長, 15磅其實唔係好重, 佢D毛咁厚咁鬆, 除淨唔會好肥, 夏天幫佢剃光D毛俾禾地睇吓真身XDDDDDD

    回覆刪除
  11. 細佬你咁豪邁呀.......EE好想摸肚腩喎........

    回覆刪除
  12. 細佬好肥美, 反肚瞓引C人咩~~

    回覆刪除