2014年3月18日星期二

有為的路貓甲

路貓甲事事關心、事事八卦

路貓甲正聚精會神睇乜?
Animal Planet 
每次我睇animal planet, 路貓甲必出現睇埋一份,
仲要好肉緊地睇、很投入、專心睇一段時間。


同一時間,肥仔做緊乜?hea…再hea…再再hea, 咁hea 點可能唔變成肥仔,
此照片真的同一時間拍的, 兩貓好大對比

爸爸回家,有為的路貓甲即棄我而去, 過檔擦鞋,落足鞋油,
路貓甲其實好忙,事事關心、人人擦鞋


39 則留言:

  1. 雖然有很多動物都很聰明, 但無論靜態,動態, 表情, 深度, 我覺得貓咪最令我着迷, 因為佢地好似人, 正邪難分界, 要鬥智鬥力, 好似路貓甲咁令人又愛又恨! 其實方包最純品, 係有勇無謀嘅黑毛豬, KaKaKa.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈..........笑到我反艇.....有勇無謀嘅黑毛豬......

      刪除
    2. 同我一樣, 最愛貓科動物, 特別是豹, 曾想收養隻虎紋貓, 因為似豹, 我欣賞貓全身的美態、完美構造、光亮皮毛、眼神.............
      收養路貓甲令我受益最多, 更尊重動物,
      哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈............好like有有勇無謀嘅黑毛豬的稱號

      刪除
  2. 我家個兩隻都係強烈對比, 阿花真係好強悍, 好有獵人精神, 二號就係少爺兵, 辛苦野唔好攪佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怪得近來少見阿花蒲頭, 去打獵了冇回家
      2號直情靠黏飲黏食, 唔使揾食難

      刪除
  3. 卡6b眼神精靈到不得了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好安慰, 冇白費我一路照顧佢的病, 佢生活質素不變

      刪除
  4. 咁,同一時間嘅貓婆婆呢?

    大隻仔,不屑個節目咁囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓婆婆係度瞓覺,佢好少起身活動
      大隻仔除了打交了得,其他方面……唉!

      刪除
  5. 回覆
    1. He survived his adulthood on the streets and made his way to my home, truly a smart cat

      刪除
  6. 路貓甲行為同Bill Bill一樣,永遠痴Daddy,阿娘祇系後備,不過Bill Bill唔睇電視。

    回覆刪除
    回覆
    1. bill爸成日同bill仔一起, 朝夕相對, bill bill痴Daddy係好正常, 卡樂b老豆成日唔係屋企, 我對住卡樂b最多, 嗚嗚嗚...卡樂b見異思遷吖

      刪除
  7. 方包個 hea 樣好可愛, 好想摸佢頭仔 ^^
    卡樂 b 咁識 o氹人, 爸爸咪最鍚佢囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸最鍚貓婆婆, 鋤強扶弱
      方包直接禿廢啦

      刪除
  8. 卡樂b好精靈呀! 眼仔碌碌,討人歡心!

    回覆刪除
  9. 卡樂B咁叻嘅,識睇電視
    佢八掛,細佬hea,咁細B做緊乜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b真係識睇電視, 不過只對動物有興趣
      細b成日瞓覺囉

      刪除
  10. 回覆
    1. 唔講唔知信佢曾是流浪成貓, 有一身好本領, 入屋5年仍未生疏

      刪除
  11. 叻猫一名!
    我四猫都劲痴老豆,喺佢哋心目中我永远都係排第二 -_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係細b、方包心目中排第一, 卡樂b是世界仔, 吃兩邊茶禮

      刪除
  12. 我都覺得唐貓醒D、世界D

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐貓仍保留貓的原始本性, 牠們不是完全寵物

      刪除
  13. 路貓甲對眼好有神,好有性!好野

    回覆刪除
  14. 佢個樣似我九仔豬寶,性格同樣八卦,樣樣都關佢事。我屋企有個管家婆冬瓜,佢係就管家佬!

    回覆刪除
  15. 卡樂B好叻仔,果然落足鞋油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢直情叻仔, 靠擦鞋擦岀佢的貓生幸福路

      刪除
  16. 路貓甲! 果然樣樣都關佢事, 同小肥貓性格好似呢~

    回覆刪除