2014年3月29日星期六

杭州公幹之行

上星期往杭州4日開會, 絕對是難辛行程, 朝9晚10, 堅持6點起床去gym 做運動才開始一日議程, 令我每日午飯後不停放蚊, coffee break 也幫唔倒我, 全程除了往返機場、酒店之外, 踏出酒店門外街道少過30分鐘, 其中10分鐘趁午饍時間由酒店門行過一條馬路去到西湖邊, 影了以下幾幅相, 即返回酒店繼續開會。





我跟與會的西人都是第一次往杭州, 西湖漂亮嗎? 我同其一西人都聳肩做答案, 未去杭州之前, 他本打算帶居於香港的老婆及子女一訪, 因為杭州距離香港機程只是兩小時左右, 此行之後他已打消念頭, 不是公幹, 我亦不會自費來此地, 大陸似乎只是很多公司、人make money 的地方


此老伯在西湖邊地上寫毛筆字, 當然不可用墨水, 用清水, 不用毛筆、用一枝棍綁著一塊吸水布, 一會兒水幹了, 地上的字就消失了, 一種不費分亳娛人娛己的嗜好。



28 則留言:

  1. 朝9晚10…都几凄凉下呀!

    但係我认为坐喺湖边嘅cafe叹返杯咖啡会好写意喎

    回覆刪除
  2. 為了慳錢, 將太多議程放入, 全隊人一天使費不平宜
    太多遊人,有民衆用mic 唱歌、跳舞表演,噪吵, 置身其中乜mood都矛

    回覆刪除
  3. 可能你係去工幹,唔係旅行mood所以睇乜都唔好玩囉^^

    回覆刪除
  4. 講relax,杭州又點及大馬既陽光海灘呀!

    回覆刪除
  5. 加咗icon:-bd
    你自己都話4日開會, 絕對是難辛行程......仲點可能有 mood 風花雪月喎.... :-B

    回覆刪除
    回覆
    1. =)).....人加我加
      討厭 business trip, 完了即走

      刪除
  6. 係ge 係ge :D師太所言有理:D:D:D

    回覆刪除
  7. 西湖只是中學時迫人背書答題目的一課書

    回覆刪除
  8. 有D人成日覺得公幹係免費旅遊, 其實我次次都係公司同酒店之間往來架咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信有小部分公司的公幹係當免費旅遊, 常見於總部設於發展中國家的公司, 我除了一次往歐洲公幹後往倫敦找朋友就不曾乘公幹之便去旅遊

      刪除
  9. 大陸軟件總是令硬件失色, 出名的旅遊景點:唔係俾人裝飾得不倫不類弄巧成拙,就是俾人塗鴉弄壞, 且人多喧嘩, 大煞風景, 乜嘢詩情畫意都冇哂,糟蹋了大好河山, D人係N世祖, 唔識珍惜, 遲早敗哂祖宗副身家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對吖, 最嚇人是裝在岩洞內五顏六色的彩燈, 我冇胃口入去, 人的旅遊文化有待提升, 不過有部分香港人的旅遊文化亦令人嘆息

      刪除
  10. 大陸幾好都無用,啲人唔識珍惜、唔愛護。。。

    回覆刪除
  11. :D cool卡都玩公仔B-)
    還是香港好:-bd

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 你講得啱,蘇杭菜禾like, 果度D人皮膚都好靚架!

      刪除
    2. 戎牛肉多年, 差d唔記得有呢味餸L-)

      刪除
  13. 朝九晚十 :-O, 咁辛苦, 幾靚嘅風景都冇心情欣賞
    個伯伯寫 d 字好靚呀 :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直被搾干:(( 又掛住三貓
      要扎馬寫架, 少d腰力都唔得

      刪除
  14. 好地地一個寧靜嘅公園, 俾人搞到嘈喧巴閉, 都唔顧及其他人嘅感受 X(

    回覆刪除
  15. 嘩,好辛苦喎
    杭州...我都唔想去多次:p

    回覆刪除
  16. 這樣的公幹,真辛苦! :(
    對於內地,除了出師有命,如果不是,真是不在旅遊之選!:-w

    回覆刪除
    回覆
    1. 內地有不少靚地方, 但被當地的旅遊文化污染得不想踏足

      刪除