2014年3月12日星期三

姊弟互相唔頗

兩姊弟7年來關係惡劣, 我唔知邊方有問題,
表面上細佬、卡樂b幾乎日日輪流追打細b婆婆
但細b由兩隻入門就唔肯接受牠們。

這天我開咗鋪係梳發下的電毯, 兩貓心情好, 不知不覺瞓得很接近,


幾分鐘後, 細b驚覺到細佬瞓係身邊, 即刻抗議, 留意肥仔全程的眼神反應, 中途路人甲本來在書房一角獨睡, 聽到外面有fee fee 聲, 百卦的路人貓即飛跑岀來站在遠處睇熱鬧, 好搞笑

fee 完一輪, 肥仔今日心情好, 沒有撲前按住細b打, 各自分開尋夢去。


只有保持一定距離, 三貓才能平靜共處。



44 則留言:

  1. 依種凌厲的眼神, 我平時係學校先會用, 返到屋企, 從來冇係三貓身上見過, 佢地只會有低低地或者害怕又或者好奇的眼神.

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔完全沒有放細b在眼內, 憑細b點fee, 肥仔一幅不肖的眼神繼續洗腳

      刪除
  2. 回覆
    1. 爭乜身家? 爭自已對岀四周一呎距離面的空間

      刪除
  3. 哈哈,屎肥仔丫,抵得佢個惡樣丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次只是cool cool地惡,真係打起上來的眼神更懾人可怕,對住人又另一傻仔樣

      刪除
  4. 回覆
    1. 細b曾同動物傳心師話唔like肥嘢分薄媽媽的愛

      刪除
  5. 三个真係保持一呎距离喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這已是三貓最近的距離,只因有共同利益…電毯

      刪除
  6. 兩隻衰仔!貓婆婆真係淒涼,日日俾兩隻衰仔虐打?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都很同情貓婆婆, 日日鬧兩隻衰仔都冇用, 婆婆性格又孤僻, 點都唔俾兩隻衰仔埋身

      刪除
  7. 照睇黎細b拒絕接受方包, 卡樂b....咁多年都係咁樣....
    唉....希望兇下就算, 唔好真係打

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇計, 真係打架, 係不忍影佢被兩隻衰仔打的慘況咋, 成日打到周地毛

      刪除
  8. 回覆
    1. 人養貓, 我養貓, 碰上三隻性格咁突出的貓

      刪除
  9. 回覆
    1. 最鬼異是兩隻衰仔除了各自打大家姐之外, 又會日日互片

      刪除
  10. 方包眼神好勁,公司聽不到細b的聲音,想必也很凌勵,長期不接受對方,這問題怎解決?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉.....你教下我點教導家中三個問題兒童, 一位高齡兒童, 兩位中年兒童

      刪除
  11. 果條路貓甲超好笑
    方包不可一世嘅眼神,
    真係唔知點攪…唉呀…

    回覆刪除
    回覆
    1. 果條路貓甲的八婆眼神超好笑, 如果影到佢由房中飛撲岀來八卦仲搞笑
      方包對同類真係冇包容, 打路貓甲一樣咁狠

      刪除
  12. 方包好惡呀 O_O
    你唔喺屋企, 細 B 咪好慘囉 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包對同類真係好似社團大佬咁
      我都冇辦法, 佢要自求多福

      刪除
  13. 肥仔的眼神凌厲.......好兇... 連我都覺得好驚.....
    細B唔鐘意肥仔同卡B, 但又唔夠打.....唉!.......點算?
    希望唔好受傷

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見慣肥仔兇神惡剎, 好有貓大佬風範, 我都希望肥仔只是裝腔作勢, 但有時佢真係岀口岀爪狂打
      細b多數被咬甩毛, 我不在家, 三貓多數瞓覺, 較少衝突

      刪除
  14. 方包佢完全唔放細B在眼內....佢眼珠不斷左右移動,注意住你......若不是你企係佢面前, 佢一定出手打細B.....@.@
    我見到路人甲卡樂B係樹睇戲^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在場方包有時照打, 睇佢心情咋
      路人甲卡樂B本來瞓緊覺, 啦啦聲撲岀來睇熱鬧

      刪除
  15. 肥仔眼神真係好似好凶啊!
    事實證明,保持距離,係啱既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三貓平時各自有喜歡面的浦點, 肥仔留我睡房, 卡樂b書房, 貓婆婆係大廳

      刪除
  16. 希望係方包大個仔識諗, 睇到阿媽唔鍾意佢打貓, 佢雖然眼掘掘睥住細B, 但係唔係好嬲, 睇佢條尾就知!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話佢當天心情好, 佢根本當細b冇到, 睇唔起細b
      方包已中年啦, 我由佢bb開始鬧過、打過、罰過......佢死性不改

      刪除
  17. 不如妳返工時將兩隻衰仔同貓婆婆分開啦!妳唔喺企佢一定好淒涼、壓力好大唔開心㗎啦!平時妳講唔覺,今次睇埋就好心翕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返工, 三貓多數各自去尋夢, 較少衝突, 佢地自小自由慣, 曾試過我出門困貓婆婆係房, 鐘點話婆婆日日叫得好淒涼要岀來
      我沒有限制三貓活動範圍, 我吃飯時, 佢地甚至坐在檯上碟餸旁邊睇住我吃
      婆婆性格孤僻也是不和原因之一

      刪除
  18. 嘩啲眼神真係好得喎………
    冇諗過同胎都會咁唔妥(^_^;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對吖, 很凌厲的眼神
      牠們不是同胎, 相差兩歲半

      刪除
    2. 哦~原來係咁~
      咁老老實實嘞....你有冇大細超先?XD

      刪除
    3. 冇 x 10000000000000000000000000000

      刪除
  19. 細佬個樣好唔like細B係佢隔離喎,點解細B又唔走開既?
    妳都好丫,三貓都可以距離咁近訓覺,我兩隻仔會一貓一邊,一據一方的

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉......家家有本難諗的經, 家中有問題老、中年貓, 隻隻鬥頑固
      唔好痕, 我呢三貓組合夠晒奇葩, 日打夜打, 冇安寧, 唔敢再加貓

      刪除
  20. 唉呀,同我三猫處境差不多XDDDD
    方包眼神,路貓甲ge八婆性格,笑屎屎 XDDDDDDDDD
    妳都可以影到三貓同'床'的奇景,我的還未得 > <...

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於有d安慰, 但你三貓唔會好似我三件日打夜打
      三貓同'床', 只為共同利益......電毯咋
      路貓甲雖然曳d, 但成日帶給我歡樂

      刪除
  21. 呢D fee fee聲,我家日日都有,咕咕同寶寶好似世仇咁,都差不多五年,關係依然惡劣!

    回覆刪除
    回覆
    1. fee fee聲唔緊要, 唔好日日打交, 我兩隻仔幾乎日日打家姐細b

      刪除