2013年9月9日星期一

細佬(方包)串串共

一向很喜歡貓科動物

無論大貓(老虎、獅子、豹)、小貓

總認為貓是世上最美麗的動物之一

我不會放過任何貓科紀錄片

每一形態夠我回味

老公為睇波, 安裝Cable、Now, 對我來講, 最緊要有Animal Planet、National Geographic

愛狗因為狗的性格,愛貓除了性格, 亦愛貓每一形態

細佬不上鏡, 牠影相一係好惡相, 一係串串共



P.S. 這篇blog是用 blogger mobile 上載手機內相片, 速度快、方便, excellent, 上載video是一流, 所以連出兩篇blog

37 則留言:

  1. 回覆
    1. 方包雖然樣子寸寸貢....但佢其實好可愛[蝦細b除外](繑手擰頭公仔)

      刪除
    2. 我最唔like方包就係成日蝦細b
      囉囉, 我要向你學習將公仔轉成文字(大笑公仔)

      刪除
  2. Google mobile 真係好好用,GOOD
    我卜度set左one page one blog, 好似yahoo咁,比较有亲切感

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 方包唔鍾意影相, 所以比個又惡又串 ge 樣你影 @.@

      刪除
    2. 以後唔水爭, 有追踪你一定sure win

      刪除
  4. 回覆
    1. 我發現Google+ 同blogger系兩樣野,你要系blogger setting 加番追縱先得。

      刪除
    2. google mobile 又是另一樣野。

      刪除
  5. i like 串串貢, so i like 細佬~~~ keke

    回覆刪除
  6. 坐得衰衰眼咪咪咁,超 hea!手瓜又粗勁麻甩!!

    大隻仔係有佢性格嘅,納入型嗰派! <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 大隻仔點只有性格、有型吖,直情係二世祖, 一世享盡鷄粒、罐罐.....heeeee 獨欠貓女

      刪除
  7. i'm still using my old notebook
    no time to fix my new toy....

    回覆刪除
    回覆
    1. take your time
      anytime rest is the most important la

      刪除
  8. 倚倚倚倚倚… 飽未?! =.=::

    回覆刪除
  9. 貓科形態一流, 尤其是豹(thumbs up)
    第一幅~超串貓界大佬, 最尾幅~滿懷感觸

    回覆刪除
  10. 有時我都中意臭面貓;大貓有時都會臭吓面, 幾過癮....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前好鐘意好純的純種貓, 老咗口味變咗

      刪除