2014年9月19日星期五

難得合照

俾人話我偏心, 好耐冇岀細b auntie 玉照,
今次岀雙b (細b + 卡樂b)合照, 雖然不是一坐, 已經是最近啦,
要知道我家三貓互相唔頗, 一近坐就擦岀火花互片, 所以話難得合照。


細b早前眼下生瘡, 醫生話唔緊要,
粒瘡時大時細, 相信同佢左眼淚腺自4個月大完全閉塞有關, 佢一日基本上只吃一餐罐頭, 幾粒干糧, 體重十年不變, 零運動, 痕死我。



33 則留言:

  1. maybe they workout when you are out...

    回覆刪除
  2. 貓奴都想貓地可以相親相愛,就算佢哋唔friend,唔打交都已經心滿意足

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜佢地幾乎日日打一鍋, 當然係細b被打::kk3165

      刪除
  3. 細B婆婆一日只食一罐罐 & 幾粒乾乾:-O , 會唔會餓親架::kk3113
    我都好想好似細B婆婆咁瘦, 但係......我食少一餐都唔得::vv4002

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為佢忍到肚餓, 唔like嘅嘢, 捱餓也不吃::kk3104
      我同你一樣, 食少一餐都唔得::vv4002

      刪除
  4. 唔 friend 唔緊要,只希望佢地唔好架就得嘞.::_1559

    回覆刪除
    回覆
    1. ::vv4002 ::vv4002 細b幾乎日日被追打一鍋, 有時被方包打, 有時被卡樂b打

      刪除
    2. 方包 & 卡樂B 會唔會因為細B享有特權而更加唔 like 細B 呢:-?

      刪除
    3. 細b又唔 like方包 & 卡樂B::mm1673 我都冇計, 打交打咗8年啦
      佢地打交最多咬甩毛, 好彩暫時冇岀血案

      刪除
  5. Auntie 细b食量咁细嘅?罐头食晒成罐?好唔好零食?

    回覆刪除
  6. 細B好C面樣喎...haha
    試過三B一齊上鏡未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b一向內向, 鐘意自己貓一個
      三貓好少一起, 就算一齊也離行離罅

      刪除
  7. 此乃養生之道....

    回覆刪除
    回覆
    1. 又冇咗個雞頭...何解???

      刪除
    2. 我相信細b會好長壽
      你個~:> 好漂忽, 時有時矛

      刪除
  8. 眼挑針?我細時生過,嫲叫我喺米缸搵粒穀,佢就用粒穀吉粒瘡… 嘻嘻嘻…!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇發炎, 不是眼挑針, 似油脂粒之類
      未聽過用粒穀吉瘡

      刪除
  9. 眼淚腺完全閉塞... 咁,平時細B係咪經常流眼水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對, 一日抹兩、三次, 所以我家牆壁近地板、被單、梳發周圍有很多佢的淚痕
      由4個月大來我家已是咁樣, 早年醫生做過測試, 證明左眼淚腺完全閉塞, 但沒有建議通, 要麻醉, 通了也可能再閉塞,

      刪除
    2. 哦,唔怪之得阿Mo塞完又塞la;可能兔同貓唔一樣,阿Mo在鼻打支針,打個乞次,又通番...

      刪除
  10. 我cc妹同細B Auntie都係咁上下食量, 有時我會諗.....佢都唔知點樣大嘅, 食咁少::mm1542

    回覆刪除
    回覆
    1. 你慳番好多糧草吖::mm1549 CC一定長壽、健康::mm2254

      刪除
  11. 雙B合照已經表露岀唔頗的眼神, 有血緣的人類都會兄弟不和, 何況貓界? 細B知你們愛佢, 佢會長命百歲以報恩!

    回覆刪除
  12. 可能細B唔十年體重不變的原因,就是日日俾貓追到瘦 ::kk3193

    回覆刪除